Keşif Birliği

4.1K 163 32
                                    

Yeniden merhaba arkadaşlar bu bölüm beklentileri karsilayamayabilir kısaca bu bölümde keşif birligindeki ilk gunu anlatiyor umariiimmm begenirsiniz begenirseniz oylamayi ve yorum atmayi unutmayın biliyorum cok hata var simdiden hatalarimi maruz gorun iyi okumalar ^-^
Atlı arabalarla gözcü kulesine getirildik. Gözcü kulesi rose duvarındaydı böylece bir titan saldırısında hemen savunmaya geçebilirdik.
Kota ve benim dışındaki diğer askerlere hiç bu kadar dikkat etmemiştim hatta sadece bir kaç tanesinin adını biliyordum.
Bizi altı kişilik kız koğuşuna götürdüler ordaki diğer kızlar birbirleriyle konuşuyordu bende yatağa içinde iki-üç parça eşya olan çuvalımı yatağın üstüne attım. O ortamda bulunmak istemiyordum. Insanların icine girmek istemiyordum mecburen odada kaldım çünkü ne yapmam gerektiğini bilmiyordum yatağın ustune oturdum diğer kızlar konuşurken onları izledim.
Ötede duran siyah saçlı kız...adı neydi...hah..mikasa! O patates kızla konuşuyordu bir süre onlara baktım sonra bir gölge farkettim gölgeye dogru başımı çevrildiğimde tepemde bir kız belirdi. zibilyon kere görüp te adini bilmediklerimden di. Kahverengi uzunca saçları vardı.beyaz tenli ela gözlü masum masum bakan güzel ama titanlara kolay yem olcak tiplerdendi.benim nemenetsiz suratımı görünce tirsmis olacak ki kekeleyerek,
Kız-M-merhaba
Birşey demedim daha doğrusu diyemedim insanlarla konuşamam konuşmak ta istemiyorum zaten.
Kız-şey ben mei kurasagi
Daha fazla kızın kalbini kırmak istemedim daha doğrusu bu işi sonraya sakladım
Ben-ben konata izumi memnun oldum
Kız o kadar çok sevindi ki....tamam benzetme bulamadım sadece çok sevindi.
Kız...yani mei tam konusmaya devam edecekken komutan herkesi antreman alanına çağırdı.
Sekiz km koştuk tan sonra dövüş antreman ı yaptık beni mikasayla eleştirdiler tırstım çünkü o kızın kasları gördüğüm çoğu erkekten daha büyüktü.
Karşısına geçtim aramızda bir-iki metre vardı. Çok sakin görünüyor zaten onun bu huyunu seviyorum. Maksimum otuz saniyem var yani çabuk hesaplamaliyim.sağ eli hafif önde buda sağ yumruk ile başlangıç demek sağ kol=sol ayak her zaman olasılığı daha yuksek bir ihtimal yani soldan gelecek bir tekmeye hazırlıklı olmalıyım zaten bundan sonrası ip gibi çözülür diye düşünmemle dövüş un başlaması bir oldu. Hesapladığım gibi sağ yumruk girişiminde bulunda yumruğunu tuttum sırtinda birleştirdim bana arkadan tekme atmaya çalışabilcegini düşündüm bu yuzden sol ayağımla sağ bacağını sabitledim artık hareket edemezdi ve birkaç dakikada onu nakavt ettim sonra pes dedi ve ben kazanmış daha sonra etrafıma baktığımda herkesin bizi izledigini fark ettim galiba bunun nedeni mikasa nın buradaki en güçlü kadın olmasıydı mikasa bana dönüp iyi maçtı tebrikler dedi bende ona karşılık verdim tabi bu beni sevindirmişti çünkü bor çok kişi böyle bir durimda karşıdaki kişiyi rakip olarak görür.
Oradan ayrıldım koğuşa gittim sonra yanıma mei geldi ve,
Mei-harikaydın!
Ben-abatma
Mei-hayır ciddigim gerçekten inanılmazdın
Ben-tamam canım belki biraz
*güldü*
Meoyle baya konuştuk daha sonra hava karardı ve yemek vakti geldi akşam yemeği için yemekhanemsi alana gittik ve yemek yerken konuşmaya devam ettik küçüklüğümden ailemden maria dan felan bahsettim oda bana pek farklı birşey den sozetmedi
Biz boyle geyik muhabbeti ederken eren ve adını bilmediğim baska bir eleman kavga etmeye başladı açıkçası pek ilgimi çekmedi ama mei nin ilgisini çekmiş olacak ki pür dikkat orayı seyretti erenin karşısındaki çocuk erene tam bir tane cakcakken mei ışık hızında geldi ve aralarına girdi. Cok buyuk bir hata yapmıştı en azından bana göre yani sonuçta herkes ona bakıyordu ve onun hakkında konuşuyordu. Ama yaptığı tek hata bu değildi artık yeni bir düşmanı vardı. ..
Mikasa...
Eren mikasa ve armin benim gibi maria da yaşıyormuş. Ve genelde birlikte dolaşıyorlar. Mikasa içinde eren son derece önemli. Böylece ilk günü bitirdik.
Benim için gayet iyidi ama mei için aynı şeyi soyleyemiyecegim.
Kendimi daha fazla tutamadım,
-mei neden böyle bişey yaptın?
Soruma cevap vermedi boraz bekledikten sonra ağlayarak yatağına gitti bende daha fazlq ısrar etmeyerek uyudum...

********************************
GÜM!! GÜM!! GÜM!!
BU SESLER....Y-YOKSA TITANLARR! !

Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin