''Biri sana komplo kuruyor''
''Ama benim hiç düşma-''
O sırada aklıma titana dönüşmem geldi kimse beni burada istemiyordu. Buda mantıklı bir neden tabi. Sonra sözümü değiştirerek ona,
''Peki kim olabilir?''
''Şu anda herkes olabilir. Ben bile''
''Ne yapmam gerek?''
''Birazdan akşam yemeği vakti gelecek herkesin yüzüne dikkat et seni gördüğüne şaşıran olursa gözünü ondan ayırma hem bu tür konularda iyisin.''
''Peki efendim.''
''Bende senin odanda küçük bir araştırma yapacağım''
''Peki efendim''
''Hadi şimdi git.''
Tam merdivenlerden inecekken,
''Hey konata! Dikkatli ol''
Başımla onayladım ve aşağı indim yemekhane kapısını açar açmaz herkesin yüzüne baktım en ufak bir mimik bile şüpheli anlamına geliyordu bu konuda gerçekten ustayım. Herkesi tek tek inceledim ama kimse yapmamıştı demek ki suçlu bu odadaki biri değildi.
Mei ve diğerlerinin yanına oturdum.
Yemeğimizi yedikten sonra herkes dağıldı bende armin in yanına gittim,''Bahçeye çıkmak istermisin?''
''O-olur''
*kızarır*
Bahçeye çıktık birlikte meiyle her zaman oturduğumuz kayaya oturup gün batımını seyrettik.
''Nasıl gidiyor armin?''
''I-iyi''
''Güzel! ''
''Peki senin?''
''Tuhaf...anlarsın işte...''
''Anlıyorum...konata-chan sana yarın bir şey göstermek istiyorum...mümkünse tekrar...yani...şey...''
''Tabi neden olmasın! ''
Çok sevindi aynı zamanda hafiften yanakları kızardı.
Daha sonra yatma vakti geldi bende odama...yani daha doğrusu kaptan levi nin odasına çıktım.
Kaptan levi henüz gelmemişti ama geldiğinde yatmadigimi görürse kizabilirdi bende yatağa girdim.
Kaptan levi nin hergün yattığı yatakta yatiyordum ah ne romantik! Tabi canım ne romantizm ama gerçi kokusu yoktu zaten kaptan leviden ne beklenir sonuçta hergün yıkayıp havalandırıyor.
Işin kötü yanı yangında oyuncak tavşanımın yanması...ben asla bir şeye sarilmadan uyuyamam dün yastığa sarıldım ama aynı atmosferi vermedi aslında kimse benim gibi bir tipten pelüş hayvanına düşkün olmasını beklemez ama herkesin küçük bir sırrı vardır.
Acaba kaptan levinin sırrı ne...
Derken kapı açıldı bende yatakta doğruldum gelen kaptan leviydi yani en azından kapıyı calabilirdi.
''Sen uyumadınmı?''
''Yok uykumda konuşuyorum''
Iğrenç bir espiri yaptım...
''Bugün yemekhane de tuhaf bişey farkettinmi?''
''Hayır. ''
''Hmm...bugün odanı inceledim yerde bir gaz lambası vardı''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)
FanfictionAttack on titan fanfic i ilk kitabım dolayısıyla baya bi kusurum olacaktır :') hatalarımı maruz görün umarım beğenirsiniz bu arada attack on titan kadrosu haricinde kendi karakterlerimide koyacağım iyi okumalar!! ^-^ ♥♥♥