-levi-
Sabah uyandığımda güneş henüz dogmamisti. Yatağımı topladıktan sonra kitap okudum kitap bitkilerin yapısıyla ilgiliydi. Doğruyu söylemek gerekirse bitkiler pek ilgimi çekmiyordu ama önemli olan okumak. Kitabı okumaya devam ettim. Güllerle ilgili bölümden sonra zambaklar geliyordu sayfayı çevirdim. B-bu beyaz bir zambak...aynı konata gibi.
Neden kitaptaki beyaz zambak resminin bana o ukala kızı hatırlattığını anlamıyorum. Ama anladığım bir şey varsa oda onun bir çiçek olsaydı beyaz zambak olacağı. Bu kıza ilgim var ama bu onu sevdiğimi göstermez sadece değişik kişiliği hoşuma gidiyor. Hem bu tür şeyler bana göre değil. Askerlerin uyanma saati yaklaşıyordu bende kitabı bırakıp antreman alanına gittim. Burası aptal kaynıyor. Her yerde düşünme kıtı kas yığınları var. Buda buranın tek kötü yönü. Onum dışında pek dikkatimi çeken bişey yok zaten.
O sırada konatayı gördüm. At sürüyordu. Muazzam sürdüğü söylenemez ama sürerken çok güzel görünüyordu. Sonra yere düştü. O aptaldan başka ne beklenir. Bir süre sonra gitmeye hazırlandı ama ben onunla vakit gecirmek istiyorum. Yavaş adımlarla onun yanına gittim.''Hey! Izumi!''
''Heh?''
eğerkız olmasaydı ona yumruğu çakmıştım.
''Bugün tozları sileceksin.''
''Peki''
''Karşında askerlik arkadaşın dikilmiyor!! Düzgün konuşmak zorundasın! !''
''Eheheh aslında bakarsan askerlik arkadaşım duruyor''
çok sinirlenmistim.
''S-SEN NE CÜRETLE''
bana öyle bir baktı ki birden tüm sinirim çekilmişti.
''Tozları silme görevini geri aldım. Tüm gece benimle gözcü kulesini temizliyeceksin!''
''N-NE AMA BU HAKSIZLIK!!''
''BIRAZ DAHA KONUŞURSAN KENDINI TARLADA BULURSUN''
''...''
''bende öyle düşünmüştüm''
Arkamı döndüğümde yaptığı hareketleri gormedigimi sanıyordu.bense yoluma devam ettim. Sonuç olarak tüm gece birlikte olacaktık. Aslında bu işime geliyordu. Hatta mutlu bile olmuştum. Yemekten sonra ana salona gittim oda oradaydı. Ve tozları alıyordu. Temizlik malzemelerinin yerini öğrenmiş olmaliydi. Birşey söylemedi bende bir şey söylemedim.
Saat gece üç gibi olduğunda koltukta uyuya kaldı. O kadar tatlı uguyordu ki... O gece ona olan hislerimi anladım. Onu seviyorum.O bensiz bir hiç. Muhtemelen bende onsuz.
Onu koğuşa götüremezdim o yüzden üstüne bir battaniye örtüp yanından ayrıldım.
O gece onu düşünmekten uyuyamadim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)
FanficAttack on titan fanfic i ilk kitabım dolayısıyla baya bi kusurum olacaktır :') hatalarımı maruz görün umarım beğenirsiniz bu arada attack on titan kadrosu haricinde kendi karakterlerimide koyacağım iyi okumalar!! ^-^ ♥♥♥