Yaklaşık bir haftadır femaletitan la dövüşüyorduk ama ne yapsak nafile. Çok kayıp vermiştik şu ana kadar birsürü plan yaptık hatta eren titan dönüşecegini söyledi. Sonuç sadece vakit kaybı o aptaldan ne bekelnir.Tch.
FemaleTitanı femaletitan yapan tek özelliği kadın şeklinde olması değildi. Düşünebiliyor da. Tıpkı eren gibi. Böyle sadece vakit kaybediyorduk...üstüne üstlük...konata...o hala gelmemişti. ..bir haftadır kayıp...ya bir titan onu....hayır hayır bu imkansız ...her yerde onu aradım ama yoktu...takımım...öldü... galiba artık buna alismaliyin. Ama konata...hayır. ..onuda kaybedemem o benim bu dünyada sahip olduğum tek şey. Femaletitanı oyalamaya devam ediyorduk bende o sırada fırsattan istifade konata için etrafı kolaçan etmeye gittim. Hanji arkamdan,''Levi...bunu söylemek istemem ama....o....öld-''
''Eğer cümleni tamamlarsan....ölürsün''
Çok ciddiydim. Bunu anlamış olmalı ki beti benzi attı ve atına binip femaletitan ı oyalamaya geri döndü. Bende konata yı aramaya...
Nafile. Hiç bir yerde yoktu. Yoksa...hayır bu imkansız.
FemaleTitan her yeri kasıp kavuruyordu askerlerin yarısı öldü. Derken o da ne! Başka bir titan daha mı üstelik diğer lerinden çok farklı. ..saçlarının olması gereken yerde alev vardı gözlerinde de yine aynı şekilde alevliydi. Yüzünde siyah bir hava maskesi ve gövdesinde zırhı vardı tenide griydi. Daha önce böylesini hiç görmemiştim bide bu eksikti. zaten femaletitan çok hasar vermişti. O sırada diğer askerlerin paniklerken ona firetitan dediklerini duydum. Isim koymaktaki hızlarını titanları öldürmede kullansalar şimdiye hepsi ölmüştü. Firetitan buraya doğru geliyordu. Ellerimle Kılıçlarımı kavradım ve 3D manevra ekipmanları mı *evet animeyi bugün heralde 10.kez tekrar izledim ve adını hatırladım malum teog unutmuştum:D* hazırlamıştım ki firetitan ın hedefinin femaletitan olduğunu anladım. Firetitan koca adımlarla femaletitan a doğru koşuyordu. Bende onları takip ettim eğer firetitan kararını değiştirir se engel olacaktım. Ormanda onları takip etmek çok zordu. Ama idare ediyordum.
Firetitan sonunda femaletitanı yakaladı ve onu kıstırdı. Fire yumruk attı female de karşılık verdi onun kolumdan tutup geriye attı ve ters yönde kaçtı fire onun peşinden şehre doğru kovaladı. Tekrar yakaladı ama female bacağına tekme attı fire yere savruldu. Geri kalktı ve ikiside birbirlerini yere doğru itmeye başladılar. Female yere yuvarlandı. Fire ona defalarca kez yumruk attı. Sonra female onu yere döndürdü üstüne çıktı karı kavgası jsjsj oda yumruk atmaya calisacakken eli alev saçına geldi eli yandı eli geri dönüştü ama fire kurtulmuştu. Sinirli görünüyordu çünkü saçları daha da alevlenmisti gözleride aynı şekilde. Fire ellerini female ye doğru uzattı ve alev püskürttü female nin vücudunun yarısı yandı ve yere yıkıldı sonra hanji ve takımı female nin başına toplandı bende uzaktan izlemek yerine yanlarına yaklaştım hanji femaletitanın ensesinden annie yi çıkardı. Neredeyse herkes şaşırdı ben ise normal karşıladım. Galiba bu benim lanet bir özelliğim. Anormal şeyleri çabuk algılayıp en hızlı tepkiyi vermek bence bunhn nedeni anormal çok şey görmem. Annie femaletitan dan çıkar çıkmaz vücudunu kristal sardı hanji ve takımı onu bir halatla götürdüler o sırada dikkatimi firetitan çekti dizlerinin üstüne çökmüştü ve üstünden dumanlar çıkıyordu ayrıca sacindaki ve gözündeki alevler sönmeye başlamıştı. Herkes ona öküzün trene baktığı gibi bakıyordu. ..aptallar...onun ensesine çıktım ve oradaki insanı çıkardım ...konata?! Şaşırmamıştım *yav he he* ama sevinmiştim onu çıkarırken vücuduna yapışan etleride kestim. Vücudunun her yerinde inanılmaz yaralar vardı. ..normal yaralar değildi. ..sanki...işkence görmüş gibi.
Herkes buraya bakıyordu bende onu kucağıma aldım. *Medya* Korkuyorlardı. Ama birşey diyemiyorlardı. Çünkü yanında ben vardım. Ve her zaman yanında kalacağım. ..kalmazsan adam değilsin *-*Eheheheh evet sayın seyirciler bir bölümün daha burada sonuna geldik sjsjsj begendiyseniz oylamayı ve yorum atmayı unutmayın bb.
^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)
FanfictionAttack on titan fanfic i ilk kitabım dolayısıyla baya bi kusurum olacaktır :') hatalarımı maruz görün umarım beğenirsiniz bu arada attack on titan kadrosu haricinde kendi karakterlerimide koyacağım iyi okumalar!! ^-^ ♥♥♥