Patates //Sasha'nın ağzından\\

1.8K 99 21
                                    

Medya çok tatlı değilmi ? :3

Titan saldırısı nın üzerinden iki hafta geçmişti.
Herkes artık daha temkinli davranıyordu bende çok korkmuştum.
Antremanlar bitince karnım guruldamaya başladı....acıkmıstım....
Yavaş adımlarla mutfağa doğru gittim eğer komutan beni görürse çok kizacakti. O kadar açtım ki herşeyi yiyebilirdim sonra patates çuvalını gördüm...içinden bir patates alıp haşladım çok güzel kokuyordu ama aynı zamanda çok sıcaktı yavaşca l
Kabuğu nu soydum...ondan sonra olanları tam olarak hatırlamıyorum ama hatırladığım bir şey varsa oda aşık olduğum...o patates....hayır ona aşık olamam....ekmeği aldatamam....patatesten önce ekmeğe aşıktım ama karar veremiyorum! Ikiside çok lezzetli!
O gece uyuyamadim hep patates i düşündüm antremanlarda da dikkatimi toplayamadim patates....aklımdan çıkmıyor. ..
Daha fazla dayanamadım ve mutfağa gittim.
Patates çuvalı oradaydı...

''Patatesim! Ah canım patatesim! Sensiz ne yaparım bilmiyorum! Seni seviyorum!''

''...''

''Biliyordum! Seninde beni sevdiğini biliyordum!''

O sırada arkamı döndüm ekmekler fırından yeni çıkmışlardı ve beni izliyorlardı.

''Hayır! Ekmeklerim aciklayabilirim!!''

''...''

''Ne beni affetmeyecekmisin?!? A-ama ben seni seviyorum aslında patatesleride seviyorum...ve elma ve pasta mantar ve et...Ahh hepinizi seviyorum!!''

Daha fazla dayanamadım ve patatesleri haslayip yedim...
Gerçekten harikaydı o an kararımı verdim...patates.

Biliyorum bu bölüm çok kısa oldu :D sasha çok tatlı ve multimedya daki foto herşeyi açıklıyor :3 yorum atmayı ve begendigseniz oylamayı unutmayın bb. ;3

Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin