Diğer Asker ''Arkadaşlar''

1.1K 71 74
                                    

Yüzbaşı erwin sabah en geç beşte kalkmamı söylemişti. Kişisel antreman yapacaktık. Geç kalmamak için hemen antreman alanına indim. Beş-on dakika sonra levi-senpaii ve yüzbaşı erwin geldi. Levi-senpaii ye kaptan demem gerikiyordu senpaii sadece bizim aramızda birşey ve aslında kaptan demem lazım ben demiyorum harbi neden demiyorum?

Geldiklerinde elimi kabime götürdüm.

Yüzbaşı erwin,

''Izumi!''

''Evet efendim!''

''30 tur koş!''

''O-otuz turmu?!'' Yok 31 töbe töbe

''ÇABUK OL!!''

''t-tamam efendim''

Dedim ve koşmaya başladım resmen tukenmistim. Yorgunluk tan geberiyordum.

''500 şınav çek! ''

Çektim. Bir alkışı hak ediyor.

''1000 mekik!''

Onuda çektim.

''2000 kere ip atla!''

Atladım.

''Isındığına göre artık başlayabiliriz''  jsjsj sadist yazar-chan (p*ç smile)

Ah...kalbim...daha yenimi ısındım!! Ben senin ananı....tamam bacım sakin ol küfür yok!

''Kaptan levi ile yakın dövüş yapacaksınız. ''

Buda nerden çıktı!

*Y.N.*
Hmm...erwin smith...

1-levi ile konata nın odalarını yan yana getirdi.

2-konatayı levinin asistanı yaptı

3-şimdide konatayla levi yi dövüştürüyor!

Kesin erwin de onları shipliyor kyaa! (Shipleme yapacak son insan sjsjs)

*devam ediyoruz*

Buda nerden çıktı! O herif beni çiğ çiğ yer.

Yüzbaşı erwin kaptan levi ve bana birer tahta bıçak fırlattı. Sonra başlamamız için komut verdi.

Senpaii yani kaptan levi anında yerinden fırladı bende hemen kenara çekildim sonra hiç tereddüt etmeden bana doğru yön değiştirdi bende bıçağımı verimli bir pozisyona getirip kaptan levi bana doğru gelirken tekrar geri çekildim aramızda az mesafe kaldı. Oda kolumdan tuttu ve sırtımda birleştirdi arkama geçti ve bıçağı boğazıma doğrulttu. Kaybettim. Dolayısıyla sadece geri çekilmiştim.

Yüzbaşı erwin,

''Çok kötü''

Kaptan levide başıyla onayladı. Normalde dönüşte çok iyiyimdir gerek titanlarla gerek insanlarla ama kaptan levi çok hızlıydı.

''Öğreneceğin çok şey var ama bugün seni erken bırakacağız. ''

''Tamam efendim.''

Gittiklerinde. Bir oh çektim. Kurtuldum bee. Tam koğuşa gidecekken aslında artık koğuşta yatmadigimi hatırladım. ..tamam bu üzücüydü. Odama çıktım yatağa yattım ve biraz uyudum.

Saate baktığımda yarım saat uyuduğumu anladım ama artık uyanma vakti gelmişti. Yataktan kalktım üstümü giyindim elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı için yemekhaneye indim. Yıne aynı kadro -mei, ere , armin, sasha, connie- beni bekliyorlar dı yanlarına gittim sandalye çekip yanlarina oturdum.

Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin