FireTitan VS NearthTitan

1.1K 62 51
                                    

''IZUMI! FIRETITAN A DÖNÜŞ"

N-ne! Ama bu çok ciddi bir şey! Ya eren gibi dönüşemezsem! O zaman ayak bağı olurum ve her şey daha da kötüye gider!

''IZUMI! YAP ŞUNU''

Demesi kolay be adam gel sen titan ol.

O sırada kaptan levi,

"KONATA! GUVENIYORUM!"

Kaptan levinin bunu demesiyle özgüven patlaması yaşadım. Attan indim ve işaret parmağımı ağzıma götürdüm!

YAPABILIRIM!

-levi-

Konata işaret parmağını ağzına doğru götürdü. Bakışları kendinden emindi. Ve ısırdı. Bir anda havaya doğru kocaman bir bulut kalktı bir şimşek çaktı ve firetitan a dönüştü.

Tıpkı önceki gibiydi.

*Y.N.*

Hatırlamayanlar için firetitan ın saçının ve gözünün yerinde alev var vr yüzünde gereksiz siyah bir hava maskesi var gövdesinde demir bir zırh var ama bacaklarıyla kolları açık teni gri -hayal gücümü alkışlıyorum-

~Devam ediyiruz~

Nearthtitan in karşısına geçti bir süre birbirlerine öküzün trene baktığı gibi bakıştılar. Sonra firetitan bir ağaç kopardı kopardığı ağacı çiçek gibi ona verdi sonra öpüştüler el ele tutuşup kaçtılar sjsjsjj neyse devam.

Firetitan yerden bir ağaç kopardı sonra onun kafasına bir tane geçirdi Nearthtitan da ona yumruk attı firetitan geriye tosladı Nearthtitan bunu fırsat bilip onu itti sonra üstüne çıktı hentaii :D ve yumruklamaya devam etti. Üst üste yumruklar atıyordu ama elinin saçlarına daha doğrusu alevine gelmemesi için dikkat ediyordu.

Durum çok vahim görünüyordu. Ama ben konataya güveniyorum o yapabilir.

Derken konata kafasındaki alevi kafasındaki alev? WTF?! Ona doğrulttu Nearthtitan in elleri yandı firetitan bunu fırsat bilip geri itti Nearthtitan yere kapaklandı firetitan ayağa doğruldu ve onu tekmelemeye başladı bir süre tekmeledikten sonra Nearthtitan yana çekildi.

Sonra koşmaya başladı firetitan da onu kovaladı.

Atlarla onları takip ettik.

Bir süre sonra firetitan onu yakaladı ve onun üstüne doğru koşmaya başladı Nearthtitan yana cekildi o tokezlemeden sert bir manevra yaptı sonra Nearthtitan ın bacağına tekme attı tam dusecekken onu tuttu ve boğazına yapıştı eliyle ateş yapmış olacakki boğazını yaktı sonra ensesinden bir et parçası kopardı Nearthtitan ı öldürdü.
Sonra yavaş yavaş dizlerinin üzerine düştü ardından alevleri söndü ve üstünden buharlar çıkmaya başladı.

Firetitan ın yanına gittik tam konatayı çıkarmaya gidecekken yüzbaşı erwin Nearthtitan la ilgilenmemi konatayı gözcü kulesine götüreceğini söyledi.

Bende Nearthtitan in yanına gittim. Firetitan ın kopardığı et parçasında bir insan vardı onu etten ayırdım.

Onu tanımıyordum.

Urumdada değil zaten onun hakkındaki tek düşüncem idam edileceği.

Eldeki eski Nearthtitan yeni insanı hanji ye teslim ettim oda bayılır böyle şeylere zaten.

Konata...tek dövüşte hatta antreman dövüşünde dövüş stilimi kopyalamistı onu içten içe takdir ettim.

Sonra gözcü kulesine gittik.

Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin