Kilitli Kapılar Ardında

1.1K 67 107
                                    

Sabah gözlerimi açtığımda karşımda kaptan levi ı gördüm. Uzaktaydı ama beni izliyordu. Bende uyku taklidi yaptım birşey ler mırıldandı ama duyamadım sonrasında zaten odadan çıktı.

Bende kalkıp üstümü giyindim. Daha sonrasında antreman icin aşağıya indim.

Eren ve kota da oradaydı.

"Siz neden buradasın ız? "

Eren,

"Yüzbaşı erwin çağırdı"

"Daha önceden kişisel antreman yapıyormuydunuz?"

"Hayır pek sayılmaz"

"Peki"

Derken yüzbaşı erwin ve kaptan levi geldi. Elimizi kalbimize götürdük.

"Izumi! Bundan sonra kişisel antreman görmene gerek yok ama artık fazladan antremanlarda eren ve kota sana eşlik edicekler bir sorun varsa şimdi sor"

"Efendim, neden kişisel antreman gördüm? "

"Demek ki sende onlarda olmayan birşey gördüm"

Acaba bende ne gördü?

Sonra yüzbaşı erwin devam etti,

"Eren ve kota yakın dövüş yapın"

Eren ve kota hazırlandılar. Başla komutuyla birbirlerine daldılar.

Dövüş lerinin özel bir yanı yoktu. Klişe hareketler haricinde herhangi bir teknik kullanmadılar.

O sırada kendi dövüş tarzımla onların kini karşılaştırdım.

Ben kaptan levi nin dövüş tarzını kendim yorumlamistim. Yani kendimde doğru bulduklarimla onun dövüş stilini birleştirdim ve bunun için onunla bir kez dovusmem yetti.

Eren kazandı.

Yüzbaşı erwin,

"Eren ve izumi sıra sizde"

Neden sadece bana soyadımla sesleniyor?!

Eren in karşısına geçtim başla komutu geldi ve onu tek hareketle yere serdim.

Kota nın ağzı açık kalmıştı.

"Aferin izumi, şimdi gidebilirsiniz"

Yüzbaşı erwin,

"Izumi sen bekle!"

Durdum oda devam etti,

"Sende ne görüyorum biliyormusun?"

"Hayır efendim"

"Sende kapasite var"

Devam etti,

"başlarda azmin yeterli değildi ama kaybolup geri geldiğinde o eksiği de kapatmış oldun."

Susmak bilmeyen yüzbaşı erwin devam etti,

"Eren de özgüven ve azim var ama kapasite si yok bu yüzden sen fazladan antreman gördün ve karşılığında aldın yakın dövüşü küçümseme titanlar konusunda çok etkili"

"Peki efendim"

"Şimdi gidebilirsin"

Oh be sonunda bir an sasha dan bana yemek kalmayacak diye korktum.

Gerçi yüzbaşı gururumu okşadı ama bence eren dede kapasite var yani biraz haksızlık yaptı zavallı eren.

Hemen yemekhaneye gittim kota yanlız oturuyordu bende onun yanına oturdum sonra bizim tayfa geldi ve kotayla benim yanıma oturdu.

Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin