Bacaklarından tuttuğum lanet cesedi bir dakika daha tahammül edemeden yere fırlattım.
Leş kanının elime sinmesini istemedigimden kırmızı diz altı askılı ve büyük dekolteli çekici elbisemin üstüne sildim (her ne kadar koku sinmesini istemesemde).
Agzimdaki sigaradan son bir nefes daha çekip izmariti leşte söndürdüm.
Şimdi ise kan golünde yüzen bir ceset görüyordum.
Nefretimi kustugum ceset..
Ama henüz sona gelmedik ona ölmek gibi harika bir hediye verecek halim yok.
Boş bodrum katı odasında yerde bir ceset ve ben.
Sevgili "en iyi arkadaşım"
Sevgili "bayan mükemmel"
Sevgili "bayan ackerman"
Kendimi sandalyeye attım ıç kısmımdaki cebimden elbisemle aynı renk tüy yelpazemi çıkardım odadaki leş kokusu iğrençti özellikle konataya aitse..
"Ah nerede kaldı pislik herif! her şeyi ben mi yapmak zorundayım? "
*Adım sesleri*
"Geldim işte ne var?!"
Gelen kotaydı.
"Cesedi ortadaki dairenin içine koy"
Odanın tam ortasında bir yuvarlak yuvarlağın içinde de bir yıldız vardı yıldızın her köşesine bir sembol denk geliyordu;
Çay fincanı, atkı, anahtar, kitap ve beyaz bir zambak
Ayrıca dairenin dışında iki tılsım vardı.
Bunlar içinde yeşil bir sıvının olduğu gümüş zincirli tilsimlardi.
Oda mumlarla bezenmisti ve bazı yerlerde kuru kanlar vardı ayrıca odanın bir köşesinde kelepçeli sandalye ve başka bir yerde masada çeşitli silahlar ve işkence malzemeleri vardı buranın joseph'in konataya işkence yapıp titan-shifter yaptığı oda olduğunu anlamamak imkansız.
Kota cesedi dairenin ortasına kolları bacakları ve kafası her bir köşeye gelecek şekilde yerleştirdi.
"Iyi bari bir işe yaradin"
"Sen benim patronum değilsin"
"Patronun olacak kadar umrumda değilsin"
Alaycı bir bakış attı bende karşılık verdim.
Derken kapı açıldı.
Gelen joseph.
"Her şey tamam mı?"
"Neredeyse"
"Ne demek neredeyse? "
"Sembollerin olduğu yerde eşyalar yok"
"Ne?! Nasıl olmaz?!"
"Konata sandığımızdan uyanık çıktı eşyaları toplamaya vakit kalmadı"
"Lanet! Sizden istediğim tek şey sahiplerinin kanı bulanmış eşyaları! "
Kota,
"Eşya neyse nede kan kısmı o kadar kolay değildi"
"Ne?! Kolay değil mi?!"
Dedi joseph hırsından eline bıçağı aldığı gibi kalbine sapladı.
Tabiki bir kaç saniyede eski haline geri döndü.
Dolayısıyla çünkü o ruhunu şeytana satti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)
FanfictionAttack on titan fanfic i ilk kitabım dolayısıyla baya bi kusurum olacaktır :') hatalarımı maruz görün umarım beğenirsiniz bu arada attack on titan kadrosu haricinde kendi karakterlerimide koyacağım iyi okumalar!! ^-^ ♥♥♥