Sabah uyandığımda kaptan levi odada yoktu. Bende elimi yüzümü yıkayıp üstümü. Gidip kişisel antreman için dışarı çıktım.
Bir süre bekledikten sonra yüzbaşı erwin ve kaptan levi geldi.
Önceki günkü antrenmanları yaptım. Işim bitince yüzbaşı erwin,
''Kimin çayına zehir kattığı hakkında bilgin varmı?''
''Var efenfim.''
Yüzbaşı erwin şaşırdı buda teorimi doğruluyor.
''Peki kim?''
''Sizsiniz efendim.''
Şimdi daha çok şaşırdı.
''Bunuda nerden çıkardın?!''
''Zehirlendigimi daha doğrusu zehirlenmek üzere olduğumu kaptan leviden başka kimse bilmiyordu. Ayrıca odamda yerde bulunan gaz lambasının işlemelerinden dolayı herkesde buluncak türden değildi. Üstüne üstlük kaptan levi ye bagirdigimda odanızın konumundan dolayı sizde beni duyabilirdiniz ama çok sonra tepki gösterdiniz-''
''Bittimi?''
''Hayır, çayı gönderdiğiniz kız yeterli tepkiyi göstermedi buda onun kaptan levi nin ona zarar veremeyeceğini bildiğini gösteriyor du. Aynı zamanda bunun aslında bir suç olmadığını da.''
''Doğrusu bu kadarını bileceğini tahmin edemezdim izumi tebrik ederim.''
Kaptan levinin bunlardan haberi yoktu ki,
''Peki neden böyle bir şey yaptınız? ''
''Sadece tepkisini merak ettim. Şimdi gidebilirsin izumi''
''Peki efendim.''
Kahvaltı için yemekhaneye indim. diğereleride oradaydı. yemeğimizi yedikten sonra antreman alanına indik.
Antremanlardan sonra armin yanıma geldi.
''S-şey...ben...dün benimle vakit geçirdiğin için teşekkür ederim.''
''Hiç önemli değil ''
''Ben sana şey diyecektim...yani...ben...seni...se-''
''GELIYORLAAR!!! GELIYORLAAR! ! TITANLAR GELIYOR!''
Yazık bu kızda titanlar yüzünden evde kalcak. /yazar p*ç smile\
''Sonra söylersin!''
Armin panikledi. Normalde bu aşamada koşması lazımdı ama o öküzün trene baktığı gibi bakıyordu.
Bende onu kolundan tuttum ve cephanelige doğru çektim.
Allaha şükür orada toparlandı.
Üç boyutlu manevra ekipmanlarimızı ve Kılıçlarımızı alıp sur maria ya gittik.Çok kalabalıklardı.
Gözüme bir titan belirledim evlerin üstünden 3D manevra ekipmanları yla uçarak yanına gittim bacağından tırmanarak ensesine çıktım beni eline alıp yemeye çalıştı ama o bunh gerceklestiremeden öldürdüm.
Başka bir dev hedef alacakken armin i gördüm bir dev ona yaklaşıyordu ve o hala öküzün trene baktığı gibi bakıyordu!
Uçarak yanına geldim onu belinden tutup başka bir çatı nın üstüne koydum.
''ARMİN! KENDINE GEL!''
''B-ben..özür dilerim.''
''Özür dileme özür dilencek bir şey yok sadece kendine gel yoksa titanlara öğle yemeği olacaksın! ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)
FanfictionAttack on titan fanfic i ilk kitabım dolayısıyla baya bi kusurum olacaktır :') hatalarımı maruz görün umarım beğenirsiniz bu arada attack on titan kadrosu haricinde kendi karakterlerimide koyacağım iyi okumalar!! ^-^ ♥♥♥