''Konata...seni...''
''GELIYORLAAR! GELIYORLAAR!
TITANLAR GELIYOR! ACELE EDIN! ÇABUKK!!!''Off...neden hep beni buluyor?
Hemen yerimizden fırladık. Teşkilatlanıp maria ya gittik. Bir kaç tane titan öldürdüm. Ve sonra titanları kontrol altına alabildik. Ama titanlar umrumda değildi...acaba levi bana ne diyecekti. konata...seni..devamı ne olabilir? Yoksa küfür mü edecekti?! Odunluk tacını leviden alıp konata ya veriyoruz *alkış*...
Olabilir...yada olmayadabilir...
Daha fazla dayanamadım ve leviye bana ne diyeceğini sormaya gitmeye karar verdim.
Tam ana salona inerken kolumdan biri tuttu bu meicchi ydi. Konuşmama izin vermeden beni tutup çekti.''Naber?''
''Ihm...bilmem''
''Heh..noldu?''
Ona olanları anlattım.
''Oha! cüş! ayı! deve!''
''Hey o benim sözüm''
''Kaptan levi sana bildiğin aşık sen neyin kafasındasın!''
''Sanmıyorum aşık olunacak bir yanım yok''
''Sakın bir daha bunu dediğini duymayayim sen hayatımda gördüğüm en sevimli en güzel kızsın''
''Inanmiyorum.''
''Ciddiyim.''
''Heh?''
''Evet.''
''Ihm...ama ben yinede.sanmıyorum. ''
''GELIYORLAAR! GELIYORLAAR!
TITANLAR GELIYOR! ACELE EDIN! ÇABUKK!!!''Mei panikledi. Ben ise alışmış tım malum bugün ikinci.
Her zamanki gibi teşkilatlanip maria ya gittik derken..O da ne! Kadın titan *femaletitan ı kastediyor biliyorsunuzdur zaten medyada fotosu var*
Bu da ne şimdi? Zaten daha yeni tiran saldırısı atlatmış tık bunun üstesinden gelebilcegimizi sanmıyordum çünkü bu titan farklıydı...sanki?...düşünebiliyor...multititan gibi.
Sonunda öküzün trene baktığı gibi bakmayı kesip karşı atağa geçmeye karar verdim (çoğu kişin gibin female titana) ama sonra benim gibi düşünen diğerleri ni gördüm çoğu çoktan ölmüştü bende diğer titanları temizlemeye karar verdim. Onu bir plan olmadan yenemezdik.
Etrafın kalabalığını aldım. Sonra acil bir çağrı geldi (bir asker çoğu askeri gözcü kulesine çağırıyordu)
Onunla gittim. Evet tahmin ettiğim gibi planlama yaptık. Zaten böyle olması gerekiyordu.
Plana göre female titanı sıkıştıracaktık. Onun etrafını atlilarla sarıp en sonunda koca halatlarla baglayacaktik. Bence verimli sonuç alamayacaktik. Tüm olasılıkları hesapladim ve en yüksek değer ölümü gösteriyor gerçi. ..bizim insanların ozellikle biz askerlerin ölmemek gibi bir lüksü yok...
Şimdi planı hayata geçirme zamanıydı atlara binip yola çıktık kısa sürede ben, mei, sasha yerimizi aldık. Sasha ve mei korkuyordu. Aslında korkulcak bir şey yok en fazla ölürüz. Babam küçükken hep böyle derdi ''en fazla.ölürüz...'' ben bunları düşünürken female titanı gördüm ve jet hızıyla fişeği çıkarıp ateşledim. Beklenmedik bir anda mei atindan yere düştü.
''MEI!!'''KONATA KURTAR BENI!''
female titan buraya doğru koşuyor!...hemen atımı durdurdum mei ye koştum bileğini burkmustu onu kucağıma aldım yuri :3 ve ata doğru koştum her şey oldu-bittiydi bir anda olmuştu. Düşünemiyordum bile buna vakit yoktu. Çok şükür femaletitan bizi yakalayamayacagini anlayınca yönünü değiştirdi. Çok şükür. ..
''Teşekkürler konata ARGHH ÇOK ACIYOR!!''
''Seni gözcü kulesine birakcam''
''A-ama....''
''Aması maması yok böyle ölürsün bizide öldürürsün hem sasha idare eder dimi sasha?''
''Evet.''
''Harika o zaman biz hemen geliyoruz''
Onu gözcü kulesine bıraktım ve geri döndüm.
Baya bir süre sonra bu ne biçim cümle aq jsjsj femaletitani sıkıştirdik is bağlamaya geldi...
Herkes bir halat aldı bu halatlar baya kalındı ama ben yinede femaletitanı tutacağını sanmıyordum. Halatlari karşı tarafa attık ve bize gelen halatlari yerdeki kancalara bağladık üç dört kere bunu yaptıktan sonra işimiz bitmişti.
Sonuç=femaletitan kurtuldu. Ve saatler süren emek boşa gitti.
Askerler bilinçsizce female titan a saldırmaya geri döndü bir bakıma hakliydilar çünkü bir daha plan yapamazdık. O sırada eren bağırdı''Titan olabilirim!''
Bu çok ciddi birşeydi çünkü eren askeri mahkemeden sonra ilk kez titan olacaktı. Ne gereği vardı bilmiyorum ama ben dahil bir grup erenle birlikte gözcü kulesine gittik burada titana donusecekti ne gereği varsa...
Ereni büyük varil gibi bir şeyin içine koydular ve herkes geri çekildi ereb işaret parmağını isirdı patlama oldu kocaman bir bulut çıktı ama eren tam olarak titana dönüşmedi sadece üst kısmının eti ve kemiği görünüyordu hatta bir kolu yoktu. Levi yarı titanimsi şeyin ensesinden ereni çıkardı ve onu bi güzel patakladi.
Sonra diğer lerine yardımcı olmak için geri döndük ama nafile hala boş yere asker kaybediyorduk. Derken bir el agzima bez tuttu...bu koku?!! Ah hayır! ! Yavaş yavaş uykuya dalı yor-...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)
FanfictionAttack on titan fanfic i ilk kitabım dolayısıyla baya bi kusurum olacaktır :') hatalarımı maruz görün umarım beğenirsiniz bu arada attack on titan kadrosu haricinde kendi karakterlerimide koyacağım iyi okumalar!! ^-^ ♥♥♥