Bundan yüz sene evvel olan bir titan saldırısı sonucu atalarımızdan hayatta kalanlar maria rose ve sina adında üç duvar inşa etti bu duvarlar insanları güvende tutuyordu lakin 850 yılında yani bundan beş sene önce duvar maria multi titan tarafından delinerek büyük bir titan saldırısına yol açtı.
Sonuç olarak duvar maria yı kaybettik. Duvar maria nın yıkımından sonra birçok mülteci rose ye sığındı bende o mülteciler dendim.
Ben Konata Izumi. Birçok insan beni gördüğünde on-on iki yaşlarında küçük bir çocuk olduğumu düşünseler de yirmi iki yaşından küçük değilim. Aslında çok kısa boylu olmam dışında başka bir anormalliğim daha var. Zekam...ortalama bir insandan daha zeki olduğumu söyleyebilirim ve bu günlük hayatımada yansıyor bazen bu konuda çok kibirli olabiliyorum.
Maria dayken babam ve üç abimle yaşıyorduk. Titan saldırısında küçük abim kota hariç hepsini kaybettim galiba anlatacağım başka birşey yok zaten pek ilgi çekici biri olduğum söylenemez.-5 yıl önce-
Titanlar maria yı istila ediyordu...Hemde gözümüzün önünde bizse kaçıyorduk çünkü elimizden sadece bu geliyordu maria dan rose ye gitmek için mülteci gemilerine binecektik acele etmeliydik çünkü ne vakit nede bu gemilerin herkesi almaya gücü kalmamıştı.
Kota ve ben zar zor gemiye binebilmistik. Ikimizde yasadiklarimizdan dolayı soktaydik yani daha çok kota soktaydi.
Kota-NASIL BU KADAR SAKIN OLABILIYORSUN!?!?!
çok sesli bagirmisti gemideki herkesin bize bakcagini dusunmustum ama yanılmışım o kadar derdin içinde kimsenin bizi taktigi yoktu.Ben-Kota sakin ol sadece şok tasin hepsi geçecek.
Kota-HICBISEYI UMURSAMADIGINI BILIYORDUM AMA...AILENI!!!
Ben-kota sessiz olDedim ve onun yanından ayrıldım insanların arasından sıkışa sıkışa ilerledim beni çok sinirlendirmisti ailem benim herseyim...yani...herşeyimdi...ama ölenle olmenin mantıksız olduğunu düşünüyorum hem bu benim kişiliğim ne yapabilirim ben buyum...
Biraz boyle homurdandikttan sonra yaptığım hatayı anladım...
Koca gemide onu kaybetmiştim
Etrafta koştura koştura onu aradım yani daha çok sıkışa sıkışa ama çabalarıma degmisti.
-KOTA! KOTA! BURDAYIM!
brni gördü ve bana doğru geldi anlaşılan oda beni arıyordu.
Kota-Aptal! Her yerde seni aradım!
Ben-Biliyorum biliyorum özür dilerim ne desen haklısın
Kota-şey ozur dilemesi gereken benim
Ben-tabikide sensin one bagristi öyle!
Kota-kaşınma istersen
Dedi ve güldüm oda gülmeye çalıştı ama işe yaradığını söyleyemem
Kota-şey...Konata sana bişey söylemeliyim.
Ben-ha?
Kota-ben keşif birliğine katılacağım.
Ben-peki ben?
Kota-tarlayq felan gidersin
Ben-ben? Tarla? Kafayı mı yedin
Kota-konata ben ciddiyim
Ben-biliyorsun ben her zaman ciddiyim
Kota-off peki ne yapmayı düşünüyorsun?
Ben-bende seninle gelcem
Dedim ve hiç beklemediğim bır şekilde kahkaha patlattı
Kota-SEN? ASKER? HAHAHAHAHAH HIC GULECEGIM YOKTU!!
Ben-kota ben son derece ciddiyim
Dedim ve kendini toparladı
Kota-o boy ve çelimsizlikle seni alacaklar inımı sanıyorsun
Ben-hayır ama beynimle alacaklarına seni temin ederim
Kota-diyosun?
Bir an duraksadim ve düşündüm evet çelimsiz ve zayıftım ama titanlarin nereden gelcegini hesaplayıp karşı atakta bulunabilirdim!
Ben-yapabilirim!
Kota-peki öyle olsun ama seni almadıklarında ağlayarak bana gelme.dedi.
Kota nın kendinden bu kadar emin olmasının iki nedeni vardı o zaten uzun boylu güçlü deli dolu bir gençti ve bonus olarak yakışıklıydı zeytuni teni ve siyah saç larıyla bir çok kızı tavlıyordu diğer sebebi ise onun kendinden hep emin olmasıydı herqlde buda onun baskın özelliğiydi.-5 yıl sonra-
Başarmıştım.
Bir çok insan vana inanmamıştı ama ben elemeleri geçip üstüne eğitimimi bitirip kotayla birlikte acemi asker olmakla kalmayıp sadece on iki kişinin alındığı keşif birliğine katılmıştık.
Aslında ölüme daha çok yaklaştık desem doğrudur ama hayat devam ediyor öyle değilmi?Bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz ^-^ begendiyseniz oylamayı ve yorum atmayı unutmayın güncel olmaya çalışacağım yani yarım hikaye değil ve ilk bölümden bazı şeyleri açıklığa kavuşturayım bu bölümde ana karakterden onun abisinden ve keşif birliğine nasıl gittiklerinden bahsettim asıl konu yeni bölümlerde :D ve biliyorum pek açıklayıcı olmadı bu yüzden önce animesi attack on titan izlemenizi tavsiye ederim sonra görüşürüz bay bay!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)
Fiksi PenggemarAttack on titan fanfic i ilk kitabım dolayısıyla baya bi kusurum olacaktır :') hatalarımı maruz görün umarım beğenirsiniz bu arada attack on titan kadrosu haricinde kendi karakterlerimide koyacağım iyi okumalar!! ^-^ ♥♥♥