Artık Hiç Birşey Eskisi Gibi Olmayacak

1.3K 75 77
                                    

Bölüme başlamadan önce arkadaş lar ben diğer karakterlere hiç yer vermediğimi fark ettim ve bundan sonra onlara baya bi yer vermeyi düşünüyorum :) ikinci olarak fanfic in formatına daha çok ''shounen'' e yer vereceğim yani shoujo-shounen eşit ağırlıklı olacak çünkü bundan önce hep levi ve konata nın odun aşkı yer alıyor du ki buda baya sinir bozucu :D iyi okumalar ^-^
Uyandığımda başımda çok şiddetli bir ağrı vardı. Gözlerimi açtığım anda yaşadıklarım aklıma geldi...işkenceler....titana dönüşmek...seçim....anne...zambaklar...
Aslında titana dönüştüğüm kısımdan sonrasını hatırlamıyordum. Icimde tuhaf bir his vardı...daha önce hiç bilmediğim bir his...kelimelere dokulemeyecek bir his...sanki bir şey dışarı çıkmak istiyor...ama benden kurtulamıyor...benim içimde mahsur...ben ise onu kontrol ediyorum...

O sırada kapı açıldı hanji içeri girdi.

''Demek uyandın!''

''Ihm...''

''Üç gundür komadaydin''

''Üç günmü?!''

''Evet! Aa şey bide oda seninleydi...hep başında bekledi!''

Demirliklerin arkasından bana işaret ettiği yere baktım...levi! Nöbetçi koltuğunda uyuya kalmıştı!

''Dusunebiliyormusun üç gündür başında geceliyor bu yüzden uyuya kalmış! Hmm...neden acaba!''

*sırıtır*

''Belki alacağı vardır.'' Odun -_-

''Saçmalama! Hem femaletitan la dönüşürken de her yerde seni arıyordu! ''

''Ne kadar yoktum ki?''

''Bir hafta''

''NE BIR HAFTAMI?!''

''evet.''

''Peki femaletitan? Ona noldu?''

''Hatirlamiyormusun? Tabi ya dolayısıyla! Sen titana dönüştun ve onu yendin!''

''HA?! BENMI?!''

''Eveettt!! Ah geç kalıyoruz levi yi uyandıray ım askeri mahkemeye gidiyoruz...ve sende geleceksin...malum titan felan...''

Askeri mahkeme deyince tırstım. Malum erene yapılanlara yakından şahit olunca...

Hanji levi-senpaii yi uyandırdı. Levi-senpaii beni görünce sevindi. Galiba ona çok borcum var.. odunluk vol-367382739

Levi-senpaii hanji ben mahkeme salonuna gittik pek bir şey olmadı hatta beni erene yaptıkları gibi direğe bile baglamadilar çoğunluk beni savundu beni çok sevdiklerinden değil levi-senpaii nin onlara bakışların dan benim bile kanım dondu. Mahkeme bitti idam edilmedim bunun sebebi erenin önceden yargılanması diye düşünüyorum yani zaten böyle birşey ile daha önce den karşılaşmışlardi ve sorun çıkmamış tı teşekkürler eren!

Mahkeme bittikten sonra antreman salonuna gidecekken yüzbaşı erwin galiba rütbesi şef diye geçiyordu yüzbaşı ndan emin değilim attım :P
Bugün izinli olduğumuzu söyledi bende tam meicchi yle görüşmeye gidecekken yüzbaşı erwin,

''Izumi! Sen benimle gel!''

''Peki.''

Onu takip ettim. Merdivenleri çıkıp koridorları geçtikten sonra bir odanın önünde durdu.

''Bundan sonra burası senin odan olacak.''

Şaşırmadım levi vol-2 böyle birşeye hazırlıklıydım malum aralarında bir titan var yani onlar böyle düşünüyorlar ben bir insanım.

Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin