-mei-
Sabah güneş doğmadan uyandım. Konacchi nin bana sözü vardı birlikte taşa oturup sohbet edecektik tuhaf ama onunla veya erenle olmak bana huzur veriyor...
''Konacchi!! Bana söz vermiştin uyan!!''
*yastık attım*
''Hığaaahhh!!''
*yastığı bana geri attı*
''Bir rahat bırakmıyorsunuz yaa! Uyku da haram oldu!''
Her zamanki gibi homurdanarak uyandı böyle olunca çok komik oluyor.
''Çok konuşmada giyin hadi''
''Öfff tamam be''
Giyindi. Birlikte bahçeye çıkıp taşa oturduk hava tamamen karanlık değildi birazdan güneş doğacaktı.
''Konacchi ben erenle konuşmayı düşünüyorum. ''
''Hadi gazamız şimdiden mübarek olsun''
''Peki ne dicem?''
''Bana mı soruyorsun?''
*güldük*
''Şaka maka gerçekten bir fikrim yok''
''Peki ben birşeyler bulurum''
Birazdaha konuştuktan sonra antreman vakti gelmişti antremanlar bitince Konacchi işi olduğunu söyleyip yanımdan ayrıldı. Kesin levi nin yanına gidiyordur hem çok tatlılar kyaa umarım eren ile herşey yolunda gider diye düşünürken eren geldi. Onu beklemiyordum. Panikledim.
''E-eren b-ben de tam seni arayacaktım!''
''Uhm...Ö-öylemi?''
''Evet! Nasılsın görüşmeyeli?''
''Ehm...emin değilim...''
''Hayırdır kötü bir şey mi oldu!?''
''Hayır endişelenme sadece içimde kötü bir his var''
''Umarım ciddi bir şey değildir istersen revire gidebiliriz?''
''Hayır gerek yok saol öyle birşey değil''
''Uhm...peki ama çok kötü hissedersen sen yinede benim yanıma gel''
'T-tamam''
Bir asker koşarak geldi aynı zamanda bağrıyordu,
''GELIYORLAAR! GELIYORLAAR! TITANLAR GELIYOR! ACELE EDIN''
OLAMAZ...TITANLAR...
Ben daha ne olduğunu anlamadan eren ışık hızıyla harekete geçti. Sonra biri beni elimden tutup koşarak sürükledi. Bu Konacchi ydi,
''MEICCHI KENDINE GEL!! ''
''K-korkuyorum konacchi!!''
''SEN ONLARDAN KORKMA! BIRAK ONLAR SENDEN KORKSUN!''
kendimi toparladım.sakin olmak zorundayım tıpkı Konacchi gibi.
Maria ya vardık zaten çoktan teşkilatlanmıştık Konacchi ile ayrılmak zorunda kaldık
''Allaha emanet ol meicchi!''imam power :D
''Ihm. Sende!''
Titanlar yaklaşıyor. Ve ben kendime inanıyorum! Başarabilirim!
Sonunda titanlar gelmişti ve ben birsürü titan öldürdüm! Konacchi benimle gurur duyacak!*PAT* süzülerek yere düşüyordum olamaz gazım bitti!
Şanslıyım ki eğitimde bunun için bir şey öğrenmiştik ve ben yere düşmekten son anda kurtuldum. Ama o sırada bişey daha farkettim...Kılıçlarım!!....onlar elimde değillerdi! !
Çok kuytu bir köşeye düştüm yani kimse beni farkedip kurtaramazdi ama bir titab beni farkedip tek lokmada yutabilirdi...
Artık elimden sadece Allaha dua etmek geliyordu.
Ve...titanlar...üstelik iki tane...geldiler....hakkını helal et Konacchi umarım kaptan leviyle mesut olursunuz sende hakkını helal et eren...seni seviyorum...keşke bunu sana soyleyebilseydim...ah ne aptalim...keşke bu sabah ona aşkımı ilan etseydim...agliyordum çünkü elimden başka hiç bir şey gelmiyordu''eşhedü en la ila... ''
Tam şehadet getiriyordum ki oradan bir titanin daha geldiğini gördüm....iki titan yetmiyormuydu? Ölmeye hazırdım ama oda ne? Tuhaf titan diğer titanlarla dönüşmeye başladı ve onları öldürdü beni yemek için diğerlerini öldürdüğünü sandım ama sonra koşarak burayı terk etti...o beni korumuştu...o bir titan olamaz...diye düşündüm. Koşarak tuhaf titan ı takip etmeye çalıştım ama imkansızdı...
''Meicchi! meicchi!''
Gelen Konacchi ydi kurtuldum!
''Meicchi! Kılıçlarına noldu? Neden yerdesin çok tehlikeli!?''
''Yedek hava tüpün varmı? ''
''Evet al şu kilicida al çok tehlikeli!''
Kılıcının tekini ve yedek hava tüpünü bana verdi.
''Teşekkür ederim''
''Ihm''
Dedi ve uzaklaştı.
Artık tuhaf titani takip edebilirim tuhaf ama o bana ereni hatırlatıyor.
Hava tüpünü son ayarına aldım çok hızlı umarım buda beni yarı yolda bırakmaz.
Tuhaf titan! Orda diğer titanları öldürüyor! Biliyordum! Bu farklı!
Onu izledim yardımcı olmaya calissaydim muhtemelen köstek olurdum.
Kısa zamanda tüm titanları öldürdü ve duvarı kocaman bir kaya kaldırarak kapattı! Bu görmeye değerdi!
O-orada...bir şeyler oluyor. ..tüm birlik tuhaf titanı öldürmeye çalışıyordu. Neden?! Neden kendilerine yardımcı olan bir titana bunu yapıyorlardı?! Hemen oraya gittim.Tuhaf titanın önünde durdum.
''DURUN! YAPMAYIN!''
''MANYAKMISIN! CEKIL ŞURADAN OLECEKSIN!''
''HAYIR O BENIM HAYATIMI KURTARDI! O IYI BIRI!''
''EHH! KAFAYI YEMIS BU ALIN ŞU MANYAĞI''
''DURUN KANITLAYABILIRIM!''
Nasıl oldu bilmiyorum sadece bir ihtimal ama onun eren olduğuna inanmıştım...ve haklı çıkmıştım...tuhaf titan erendi...
Herkes şaşkınlık içindeydi bu ilk kez oluyordu. Doğruyu söylemek gerekirse bende şaşkındım.haklı çıkmıştım.''BU EREN JEAGER! TEKRAR TITAN OLMADAN ONU ÖLDÜRÜN! ''
ne...hayır. ..neden...o sırada ne olduğunu bilmiyordum...sanki dünya başıma yıkılmıştı. ..eren i öldürcekler...
Beklenmedik bir anda armin fırladı sonra mikasa sonra Konacchi o anda ne dedik hiç birşey hatırlamıyorum. Eren...sadece...eren...***
Arkadaşlar ben burada dini terimleri alay veya komiklik amacıyla kullanmadım sadece ''aman tanrım'' ''tanrı seni korusun'' gibi cümleleri kurmaktan çekindim. Umarım begenmissinizdir begendiyseniz oylamayı ve yorum atmayı unutmayın bb. ^-^ :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)
FanficAttack on titan fanfic i ilk kitabım dolayısıyla baya bi kusurum olacaktır :') hatalarımı maruz görün umarım beğenirsiniz bu arada attack on titan kadrosu haricinde kendi karakterlerimide koyacağım iyi okumalar!! ^-^ ♥♥♥