Sabah kalktığımda ıçimde tuhaf bir his vardı.
Tarifsiz bir his.
Hayırlısı
Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyindim. Içimdeki his beni rahatsız ediyordu ama kestirip attım.
Üçlü antreman için aşağı indim kota da oradaydı.
"Eren nerde?"
"Uyuya kaldı uyandırmaya çalıştım ama nafile"
"Ihm...umarım uyanır askeri mahkeme levi vol-2 istemeyiz"
*güldü*
Biraz bekledikten sonra komutan erwin ve kaptan levi geldi lakin yanlarında manga komutanı hanji ve birkaç asker daha vardı.
Geldiklerinde saygı pozisyonu aldık. Eren için endişeleniyordum kimse kaptan levi nin hiddetlenmesini istemez.
Komutan erwin,
"Bugün sizlerle biraz farklı birşey yapacağız"
Hanji araya atladı,
"Dev avı!"
"Aynen öyle"
Dev avı nı acemi askerler daha önce hiç yapmamıştı. Gerci bu kadar üstümüze gitmeleri bir bakımdan mantıklı ama...
Dev avı şu ana kadar kırk sekiz kez yapıldı yani bu kırk dokuzuncu olacak.
Ki manga komutanı hanji böyle şeylere bayılır titanlar onun ilgi alanı.
Kotaya baktım şok olmuştu öküzün trene baktığı gibi bakıyordu.
Sonra cevap verdim,
"Bu vakit almazmı yani üçlü antreman için ayırdığımız vaktin yeteceğini sanmıyorum"
"Sorun değil normal antremanlardan kesicez"
Kaptan levi araya girdi,
"Tch, aptal veled nerde?"
Kota,
"Ş-şey...efendim o uyuya kaldı...uyandırmaya çalıştım ama-"
O sırada eren koşa koşa buraya geldi nefes nefeseydi,
"OZUR DILERIM EFENDIM!"
"neden geç kaldın? "
"Şey. .ben..uyuya kalmışım"
"Tch, aptal veled iyi bir dayağı hak ediyorsun ama vakit yok"
Eren yutkundu.
Yüzbaşı erwin,
"3D manevra teçhizatlarınızı ve atlarınızı hazırlayın birazdan dışarı çıkacağız"
"Peki efendim"
Söylenenleri yaptık.
Dev avı için dışarı çıkacağız tabiki adı üstünde olduğu gibi dev avlamak için.
En son on beş sene önce dev yakalanmış ve bunun uğruna on asker şehit düşmüş.
Manga komutanı hanji devlere gerçekten meraklı onları araştırmayı seviyor. Zaten devleri avlamaktaki amaç bu.
Duvarlardan çıktık.
Yaklaşık on beş kişiydik.
Ben gayet sakindim kota ve erene baktım eren hırslı görünüyordu her zamanki gibi kota ise endişeliydi.
Biraz dolandiktan sonra bir dev gördük bizi yemek için üstümüze geldiğinde on asker ağları hazırladı.
Ağlar planın bir parçasıydı zaten başka türlü onları yakalayamazdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)
FanficAttack on titan fanfic i ilk kitabım dolayısıyla baya bi kusurum olacaktır :') hatalarımı maruz görün umarım beğenirsiniz bu arada attack on titan kadrosu haricinde kendi karakterlerimide koyacağım iyi okumalar!! ^-^ ♥♥♥