Tuhaf

1.1K 61 64
                                    

Güzel bir haberim var final yapmaktan vazgeçtim geçen aklıma tonla fikir geldi eh animenin ikinci sezonuyla baya bir ilerletmeyi düşünüyorum :D neyse devam edelim

------------------------------
kaptan levi beni çekiştirip hücre zindanlarınında bulunduğu yerin altına götürdü.

manga komutanı hanji komutan erwin ve cehaletten adını bile bilmediğim bir grup rütbeli ek olarak eren ve kota uzun dikdörtgen bir masada oturuyorlardı.

görünüşe bakılırsa özel bir toplantı yapılacaktı.

bende...belki...umutlanmıştım.

tuhaf.

erwin,

''izumi! geç kaldın!''

''ben-''

kaptan levi sözümü böldü,

''haberi yoktu''

''demekki söylememişler, peki şuraya geçebilirsin''

bana işaret ettiği sandalyeye oturdum.

Hanji,

"Herkes burada olduğuna göre toplantıya başlayabiliriz"

Komutan erwin,

"Multititan ın son saldırısında aslında onun acemi birliğindeb bertholdt olduğunu öğrenmiştik. Ve ölmeden önce ondan birkaç önemli bilgi aldık. Anladığımız kadarıyla titanların kökeni insanlardan geliyor ve bunu sağlayan bir tarikat var."

Işin tuhaf yanı bu küçük bir tarikat olamaz sonuçta yüz seneyi aşkın bir süredir insan soyunu tehdit ediyorlar.

Benim aklımda bir kaç soru vardı.

Neden insan-titan yani titana dönüşen insanlar son zamanlarda çıkıyor? Yani bundan bir kaç sene önce böyle bir şey yoktu. Ki bu söz konusu tarikat ın şu an için bir planları olduğunu gösteriyor ama ne?

Komutan erwin devam etti,

"Şimdiki amacımız söz konusu tarikatı yakalamak"

Eren,

"Nasıl yakalayabiliriz ki yerlerini bizde bilmiyoruz?"

"BUNUN IÇIN TOPLANTI YAPIYORUZ!!"

Bunu söyleyen kaptan levi'ydi.

Hanji,

"Tamam sakin olun...sonuçta yüz senedir sırlarını saklıyorlar öyle hemen yakalayamayız lakin elimizd-"

"Amma uzattınız be kısa kesin işim gücüm var!"

Ben dahil herkes sesin geldiği yöne döndü.

Sandalyesine adeta bir kral edasıyla kurulmuş silüeti farketmem çok sürmedi.

Beline gelen saçları kumral ve dağınık tı. Gözlüğünün arkasından yeşil-mavi gözleri dikkat çekiyordu. Çatık kaşlarının hemen yanında bir yara vardı.

O özgüven dolu bir kadın değil, kadın görünümünde bir özgüven di.

Yüzbaşı erwin,

"Bu komutan mayumi kendisi kuzey cephesi'nde teog öğrencisi kafası görev yapıyor. Ve bundan sonra burada bu konuyla ilgili öncülük edecek"

Kota,

"Tarikat ile ilgili mi?"

Komutan erwin,

"Genel olarak titanlarla ilgili diyebiliriz"

"Asker olmamızdaki amaç titanlar değilmi? "

Kota...terket burayı.

Beyaz Zambak (Attack On Titan FanFic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin