8.Sluší

414 33 2
                                    

Emm...ok.Dobře takže jsem ofiko Patrickova kámoška.Dobrý.Tak to bude ještě sranda.Teď nebudem mít ani jeden chvilku klidu.Když se posadil zpátky do lavice nevěřícně jsem na něj pohlédla.Podíval se na mě ale po chvíli zase sklopil hlavu a zadíval se do lavice.Jako vždy.

O několik hodin po škole...

"Jupí koněčně můžu vypadnout z tohohle ústavu,kterýmu říkají škola."řekla jsem a podívala jsem se na Patricka který se zvedal ze židle.

"Taky už se těším až vypadnu.Je to tu hrozný.Ale s někým jako jsi ty ..."poslední větu už nedopověděl protože do třídy nakráčel Victor s Tomasem.

"Ale naše dvě černé hrdličky jsou pořád tady a spolu.Se ani nedivím.Emař a emařka.Skvělej sebevražednéj pár."řekl a začal se tlemit společně s Tomasem.

"Drž už hubu Victore.Žádnej sebevražednej pár není."řekla jsem a chytla jsem se opustit třídu jenže před dveřma stála celá Victorova parta.

"Ale tak ty si nám chtěla pláchnout.Já se pojistil."řekl a začal se hnova tlemit.

"Myslím že ti něco dlužím."řekl Tomas a přišel ke mě.

Chtěl mi dát facku ale byla jsem rychlejší a místo mé tváře padla ruka na zeď.Využila jsem situace a kopla ho do kolene.Patrick vykulil oči.Podívala jsem se na něj."Co?"řekla jsem a stoupla si před něj."Nic jen jak si to udělala."řekl a začal přemýšlet."No za tu dobu co tu jsem sem něco pochytila a taky instinkty."začala jsem se smát.

Vyšla jsem ze třídy a vražedným pohledem jsem sjela ostatní kluky.Radši poodstoupili."Děláte dobře hoši."Patrick šel za mnou jako ocásek.Vyšla jsem ze školy a než jsem si stihla strčit sluchátka do uší stál vedle mě.Podívala jsem se na něj a on na mě.Zastavil se mi dech.Zase ten jeho pohled.Ty jeho modrý oči byly překrásný.Byla jsem jako v tranzu.Nemohla jsem se ani pohnout.

Najednou do nás někdo strčil.Musela jsem se zhludoka nadechnout jinak bych asi zkolabovala z nedostatku kyslíku.Patrick se taky vzpamatoval a zahleděl se do země."Emm..za jak dlouho jede bus?"přerušila jsem to trapné ticho ještě trapnější otázkou.

Podíval se na hodiny v mobilu a řekl"Pff..za nějakých 5minut zhruba."Pomalu jsme se vydali na autobus.Když autobus konečně přijel sedla jsem si s Patrickem stejně jako ráno.Všichni na nás zírali jak na nevím co.Oba jsem si vzali sluchátka a začali poslouchat písničky.Ani jeden z nás už nepromluvil.Konečně autobus zastavil a já mohla zdrhnout z pohledu tech magorů.Patrick se vydal za mnou.Pozorně sledoval kam jdu jakoby něco plánoval.Podívala jsem se na něj a on uhnul pohledem.Sama pro sebe jsem protočila oči a trochu se usmála.

Když míjel náš dům slyšela jsem že řekl"Čau"Vážně to řekl?! Hned jak jsem se vzpamatovala jsem mu odpověděla."Emm...Ahoj."Zašmátrala jsem v batohu pro klíče.Když jsem je konečně našla Patrick byl ten tam a s ním i ty nádherné oči :3 Otevřela jsem a vešla dovnitř.Když jsem si vyzouvala boty všimla jsem si že je tam o jeden pár navíc.Achjo.Máma už tu má zase nějakýho chlapa.No to bude ještě legrace.

Snažila jsem se potichu vplížit do pokoje ale máma mě nachytala na schodech."Co tu sakra děláš?"řekla naštvaně."Snažím se jít do svého pokoje abych tě nerušila."řekla jsem a vyběhla jsem schody.Nahoře stál nějaký chlap v ručníku.Přímo před mým pokojem.Asi se chtěl podívat dovnitř jenže to už zaregistroval mou přítomnost.

"Hej Kelly si mi neřekla že máš dceru!"zavolal a přejížděl mě pohledem.

"Myslíš tu satanistickou kurvu?!"zavolala z kuchyně.

"Jo.Přesně tu."řekl a kousl se do rtu.

Udělalo se mi špatně.Rychle jsem se okolo něj protáhla a zavřela se v pokoji.To mi tu tak chybělo.Jeden nadrženej debil.Super.Musela jsem si rychle něco pustit jinak bych asi začala zvracet.Lehla jsem si na postel a zavřela oči.Znovu jsem usnula.

Vzbudila jsem se okolo 5hodiny.Vzala jsem si notebook a zapla skype i Facebook.Na skypu jsem měla zprávu od Andy jestli bych nešla ven.Na Facebooku jsem měla několik upozornění.Typu:Patrick Black se líbí vaše fotka/příspěvěk.Co mě ale opravdu zarazilo byl komentář pod mou profilovkou.

Patrick Black: Sluší :)

On mi vážně okomentoval fotku.Ok teď nerozumím naprosto ničemu.Vrátila jsem se zpět ke skypu.

Andy:Ahoj...nešla by si ven?

Tami:Ahoj...ok klidně stavím se jen co se dostanu okolo toho chlapa co okupuje náš dům

Andy:Jakýho chlapa?

Tami:Máma si zase našla někoho s kým by si mohla užívat.

Andy:Ok...budu čekat.

Tami:Ok...skusím se vyplížit co nejtišeji ven...čekej mě asi nějak za 15 minut.

Andy:Ok...buď opatrná

Tami:Neboj...budu :)

Rychle jsem zaklapla notebook,čapla mobil a ve skříni si vzala delší černomodrou mikinu.Vyplížila jsem se z pokoje až ke dveřím.Rychle jsem se obula a vyletěla z domu.Nechám jim soukromí ať si užijou a ten debil ať konečně opustí náš dům.Jen při vzpomínce na něj se mi dělala husí kůže.Do deseti minut jsem stála před Andyiným domem.zazvonila jsem a otevřel mi opět Patrick.

"Ahoj."řekla jsem a trochu se usmála.

"Ahoj...hádám jdeš za Andy?"řekl a trochu povytáhl obočí.

"No jo jdu."řekla jsem a sklopila hlavu.

"Andy!Tami je tady."řekl.

"Emm nechceš jít na chvilku dovnitř než ségra příjde?"zeptal se a sklopil hlavu.

"Emm...ok."řekla jsem a překročila jsem práh.

"Nechceš něco na pití...ségře to vždycky trvá."řekl a zasmál se.

"Emm...kdyžtak jen vodu."řekla jsem a umála se.

Za chvíli se vrátil se skleničkou vody se sirupem.Vděčně jsem se na něj podívala.Usměv mi oplatil.Po chvíli jsem slyšela dupání po schodech.Andy je konečně tady.Né že by se mi nelíbila Patrickova společnost ale Andy je Andy (poznámka autorky:Rasty víš kam tím mířím :D )

"Ahoj Tami.Jak to bylo doma?Nechytli tě?"řekla a podívala se na mě zajímavým pohledem.

"Čau...ne naštěstí ne...ale z toho chlapa budu mít husí kůži asi ještě dlouho."řekla jsem pohledla jsem na zaraženého Patricka

"Co se děje že se na tě tak dívaš?"řekla jsem a znovu se na něj podívala.

"Nic...nic.Jen přemýšlím."řekl a sklopil hlavu

"Aha...em ok."řekla jsem a znovu se podívala na Andy

"Tak co budem dělat půjdem ven nebo?"řekla jsem a trochu se usmála.

"Nepůjdem nahoru?Ukážu ti můj pokoj."řekla a usmála se.

"Tak emm ok"usmála jsem se a šla si vyzout boty.

Vyšlapaly jsme točité dřevěné schody a zamíříli do Andyiného pokoje na konci chodby.Když otevřela dveře nemohla jsem uvěřit vlastním očím.

***

Caw lidi.Budu se vám muset omluvit ale tohle je asi předposlední díl protože mi v pátek  jede pc na pročištění disku nebo co.Takže buď něco zplácám na mobilu nebo si budete muset počkat.Ale už vidím te Rastyin komentař který zahrnuje že mě k tomu pokope a že budu muset něco zpatlat dohromady na mobilu.No nic musím.Caw

Nevíš kdo jsemKde žijí příběhy. Začni objevovat