Vymýšleli jsme co bychom mohli podniknout. Nakonec jsme se rozhodli pro společný oběd a odpoledne v sedle. Já miluju koně. Domluvili jsme si 3 hodinovou vyjížďu. Patrick na koni seděl asi tak jednou za celý život takže to bude sranda. Jestli dneska spadne tak spadnu taky...smíchy.
Asi do jedenácti hodin jsme seděli na posteli. Buď jsme si povídali nebo se líbali. Oboje byla skvělá činnost. "Měli bysmě jít."řekl a podíval se na mě. "Ok, ale kama půjdem?Balkonem se mi moc nechce."řekla jsem a začala se tlemit jak blázen. "Tak víš co skusime se vyplížit normálně.Máma by měla ještě spát."řekla jsem a vstala z postele. Pouze přikývl.
Otevřela jsem dveře a vykoukla ven. Podívala jsem se na Patricka a pokynula mu hlavou aby šel za mnou. Náš pokus neměl šťastný konec. Na schodech jsem potkala mámu.
"Kdo to je?!"skoro to na nás vykřikla.
"To je Patrick."řekla jsem a zatajila dech
"Že jsi kurva jsem si zvykla, ale vodit si sem ty svoje exempláře nebudeš."řekla a sjela nás zkoumavým pohledem.
"Ona není žádná kurva."vykřikl Patrick a stoupl si přede mě.
"Co si to dovoluješ?!"řekla a jednu mu vrazila.
"Nééé.Mě si klidně mlať, ale ho se ani nedotkneš."řekla jsem a soustrastně jsem se na něj povídala. "Jsi v pořádku?"řekla jsem a málem mi vytryskli slzy."Jsem.O mě si nedělej starosti."řekl a trochu se usmál. "Rychle do pokoje."řekla jsem a ukázala směrem ke dveřím.
Zamkli jsme se v pokoji a sedli si na postel. "Tak to přece jen budem muset vzít balkonem."řekl a usmál se. "Ukaž se.Já tu mámu zabiju."řekla jsem a prohlížela jsem si jeho tvář na, které byl jasně červený otisk ruky. Málem mi z očí vytryskli slzy."Neplač.Prosím neplač kvůli takové prknotině."řekl a hřbetem ruky mě pohladil po tváři. Usmála jsem se a přivlastnila si jeho ruku. Přiložila jsem si jeho dlaň a líce. Byl to příjemný pocit.
"Měli bychom jít nebo tu rezervaci nestihneme."řekl a já na něj nechápavě pohlédla.
"Ty si nám zarezervoval stůl?Jak si mohl vědět že kývnu?"řekla jsem a čekala na odpověď
"V některých lidech taky umím dobře číst."řekl a usmál se.
Přitáhl si mě k sobě a dal mi pusu do vlasů. Vzala jsem si menší tašku ve které jsem měla mobil,peněženku a ještě nějaké věci. Vyšli jsme na balkon a já za námi zavřela. Patrick opatrně seskočil dolů a jistil mě. Trochu jsem zakolísala, ale ustála jsem to. Patrick se dole usmíval a mám takový pocit, že si výhled užíval.
Oba už jsem stáli pevně na zemi a vyšli jsme vstříc restauraci Mystery. Sedli jsme si a začali si znova povídat. Objednali jsme si pizzu napůl. Špenátovou jsem měla ráda. Vůbec nevím proč. Byli v ní kuřecí kousky, samozřejmě špenát a taky smetana. Asi po čtvr hodině nám ji přinesli. Jakmile jsme dojedli vydali jsme se k nedaleké stáji. Když jsme tam došli majitelka už na nás čekala.
"Dobrý den.Jmenuji se Clara Storm.Jsem majitelka těchto stájí."řekla a mile se usmála.
"Dobrý den.Já jsem Patrick Black a tohle je Tami."řekl a podal jí ruku.
"Vy jste si zažádali o tu tří hodinovou vyjížďku.Mám pravdu?"zeptala se.
"Ano."ujala jsem se slova
"Jak jste na tom s ježděním?zeptala se a jako první pohledla na mě.
"Já jezdím už od 10ti let.Bohužel jsem neměla poslední dobou možnost si zajezdit."řekla jsem a podívala jsem se na ni jak jen přikyvuje hlavou.
"A vy?"řekla a podívala se na Patricka.
"Já jsem seděl na koni jen jednou a to mi bylo osm."řekl a podíval se na můj pobavený výraz.
"Mhmm.Takže vám slečno bude přiřazem ten vraník tam vzadu.Jmenuje se BlackLove.A vám mladý muži ta kobylka tamhle.Jmenuje se First Kiss. Je určená pro začínající jezdce. Není tak divoká jako BlackLove."řekla a ukázala na šedou kobylku naproti BlackLove.
"Děkujeme vám."řekla jsem a ona pouze přikývla.
"Ashley?Pomůžeš prosím tomuto mladíkovi vyčistit a osedlat First Kiss?"řekla a pohlédla na menší blondýnu v jezdeckém oblečení. No jo. Mohla jsem si vzít aspoň rajtky. No co už.
"Jistě."řekla Ashley a usmáva se. Za chvíli přišla s potřebami na čištění.
"Pojdte se mnou ukážu vám postroje pro koně, které vám byli přiřazeni."řekla a zamířila k sedlovně.
Po zhruba třičtvrtě hodiny jsme stáli před stájí a čekali na Ashley která si ještě rychle osedlala palomina jmenem Afrodisi. "Patricku jsem zvědavá jak si povedeš."řekla jsem a začala se tlemit. Podržela jsem Patrickovi First Kiss aby mohl nasednou a poté jsem nasedla i já. Ashley se k nám pomalu připojila.
"Chcete si napřed svoje jezdecké zkušenosti skusit na jízdárně?"řekla a pohlédla na Patricka.
"Asi ano.Moc si nevěřím."řekl a usmál se.
"Slečno vy si zatím mužete skusit procválat kolem jízdárny."řekla a pokývla ke mě hlavou.
Obcválala jsem si několik koleček a pak zastavila s cílem sledovat Patricka a jeho jízdu. Celkem se mu vedlo. Ashley zírala jak rychle se naučil základy. "Páni.Tak dobrého začátečníka už jsem dlouho neviděla."řekla a usmála se na Patricka. "Děkuji." řekla a taky se usmál. Pohlédla jsem na ni vražedným pohledem. Patrick si toho zřejmě všiml a začal se smát.
Konečně jsme vyjeli. Ashley se drželá spíš v zadu. Nejsíš pochopila mé signály, že chceme být sami. Před námi se rozprostírala nádherná rovina.Pohlédla jsem šibalsky na Patrick a ten okamžitě pochopil co mám zalubem. Oba jsme pobídli koně a vyrazili vpřed. Patrick sebou v sedle plácal jak balon když se odrazí od země. Bylo to celkem zábavné sledovat ho. Ashley se pomalu vydala za náma, ale držela si odstup.
Najednou se něco stalo a já se ocitla na zemi. Poslední co jsem viděla byl Patrick stojící nade mnou s vysrašeným výrazem.
Patrick:
Viděl jsem jak Tami letí vzduchem a tvrdě přistává na zemi. Okamžitě jsem zastavil First Kiss a běžel k ní. Ashley zatím chytila BlackLove a zavolala sanitku. Vzal jsem její hlavu do rukou. Z očí my vytryskli slzy. Nemohl jsem to zastavil. Sanitka dojela do deseti minut. Jel jsem s ní. Celou dobu jsem si držel za ruku a nespouštěl jí z očí. Jakmile si ji převzali do péče doktoři nechtěli mi nic říct. Celou dobu jsem proseděl na chodbě čekající na sebemenší zprávu. Přijela i Andy. Když mě uviděla rychle se kě mě rozběhla vyptávala se co se stalo. Když jsem jí to řekl rozbrečela se jako ještě nikdy.
Konečně se otevřeli dveře. Vyšel z nich starší doktor. Rychle jsem se zvedl.
"Pane doktore co s ní je?"vychrlil jsem ze sebe.
"Informace smím podávat jen rodině a příbuzným."řekl klidným hlasem.Blbý lékařský tajemství.
"Pane bože jsem její kluk.Musíte mi říct co s ní je!Bojím se o ní."řekla jsem a znovu začal brečet.
"Má otřes mozku.Musíme si ji tu nechat na pozorování."řekl a pohlédl na mě.
"Budu jí moct vidět?řekl jsem a podíval se na Andy která se pomalu blížila.
"Asi ano."řekl a podíval se do složky s papíry.
"Řekne te mi prosím číslo pokoje?"řekl jsem a chytil Andy za ruku.Neměla s pádu daleko.
"Pokoj číslo 49."řekl a otočil se k odchodu.
"Děkuji."šeptl jsem se slzami v očích.
***
Caw lidi...je 0:03 a já už jsem totalně mimo...nevěřila jsem že to ještě dopíšu ale dokázala jsem to...Co myslíte jak to bude dál?Napište mi váš typ a názor dolů.Už musím Caw
ČTEŠ
Nevíš kdo jsem
Подростковая литератураTami Flare je 17letá dívka která milovala hudbu.Všichni ji odsuzovali za její vzhled.Snažila se to ignorovat ale jeden den se jí to nepovedlo...