"Bylo to úžasné zlato."
"Děkuji."trošku se začervenal a pomalu vstaval od stolu.
"Nene. Ty jsi uvařil, já uklidím."
"Ale.."
"Žádný ale...šup...ať už sedíš." začala jsem se trochu smát a odešla i s talíři do kuchyně. Paty přišel, stoupl si za mě a ze zadu mě obejmul.
"Lásko nech to na zítra. Nebo víš co...kašli na to uplně...já to potom udělám."
"Fajn..jdu se umýt."řekla jsem a polozila talíře na linku.
"Dobře. Udělám to tu a přijdu za tebou."
"Fajn."řekla jsem a šla ke schodům.
V pokoji jsem si vzala věci na spaní a osušku. Přešla jsem to koupelny, ale nezamkla jsem za sebou. Vyslékla jsem se z oblečení a stoupla si před velké zrcadlo. "Páni. Je ze mě kost a kůže." řekla jsem si pro sebe. Přešla jsem ke sprchovému koutku do kterého jsem následně vešla. Pustila jsem vodu když jsem slyšela jemné kroky. Najednou za mnou někdo stál.
No kdo jiný než Patrick. "Nechceš umýt záda?"zeptal se a ja vypukla smíchy. "Fajn."řekla jsem a svázala si dlouhé černé vlasy gumičkou. Po chvilce jsem ucítila jemné tahy houbičkou na umývaní. Celkem jsem si to užívala. Bylo to velice příjemné. Po nějaké době jsem se otočila abych viděla Patymu do očí. Protože byl vyšší než já tak první co jsem uviděla bylo jeho lehce vypracované tělo. Pomalu jsem postupovala nahoru až k jeho očím. Tak modré oči jsem ještě nikdy nevidela. Byli užasné až jsem se v nich topila.
Svou poroznost jsem presunula o pár centimetrů níž. Ano,samozřejmě myslím na rty. Když jsem se na ně podívala začínala jsem na něj dostavat chuť. Paty mi očividně četl myšlenky, protože po chvíli spojil naše rty a já si to pořádně užívala. Líbali jsme se pod proudem teplé vody. Bylo to tak romantické a přitom vzrušující. A jak jsem po pár sekundách zjistila tak ho to vzrušilo až moc.
Protože ani jeden z nás nezamknul tak se najednou otebřeli dveře a v nich nestál nikdo jiný než Andy. "Ouu sorry. Znova."řekla a odešla. "Ty jsi nezamknul."..."To ty předtím taky ne."řekl a usmál se. "Fajn. Vyhrál jsi."řekla jsem a znova ho políbila. Přešla jsem ke dveřím a otevřela je. Paty mě chytil za ruku a přitáhl si mě zpátky. "Kam si myslíš že jako jdeš?"..."Představ si že se jdu obléct."řekla jsem a vylezla ze sprcháče.
Pomalu jsem se začala oblékat zatím co si mě Patrick bedlivě prohlížel. "Tebe to musí ohromě bavit co?"..."Ty se jako vážně ptáš? Já myslel že to víš." řekl a objal mě. "Hele. Ne že bych nechtěla obejmout ale...si mokrej." začala jsem se tlemit. Taky se začal smát a vzal si osušku. "Počkam na tebe v pokoji tygře."..."Ale...takže já mam za holku tygřici..fajn."řekl a obmotal se ručník okolo pasu.
V pokoji...
Ležela jsem na posteli se sluchátky v uších když jsem uslyšela cvaknutí dveří. Vytáhla jsem sluchátka z uší a otočila se ke dveřím. Paty se opíral o zeď a koukal na mě. "Tebe to musí vážně sakra bavit."řekla jsem a posadila se. Paty přešel k posteli a řekl: "Kde jsme to přestali? A jo už si vzpomínám." přiložil mi ruku na tvář a políbil mě.
***
Caw lidi...Fajn...Omlouvám se...dokopali mě k tomu tři lidi..a z toho jeden fyzicky :D ...díky za to že jsem se mohla zasmát..."když drogu vytvoříš, musíš ji také dodávat"...to mě pobavilo, ale nikdy jsem si nemyslela, že na tady takové kravině bude někdy někdo závislej :D ...no nic ja už musím...tak přístě..Caw
ČTEŠ
Nevíš kdo jsem
Fiksi RemajaTami Flare je 17letá dívka která milovala hudbu.Všichni ji odsuzovali za její vzhled.Snažila se to ignorovat ale jeden den se jí to nepovedlo...