Za celý den se ode mě Patrick nehl ani na krok. Posměšky ostatních jsem plně ignorovala. Patrick se o to také pokoušel, ale bylo vidět že ho to nehorázně štve. Snažila jsem se ho uklidnit, ale nebyl to zrovna nejlehčí úkol. Zvláště když nadávky létali ze všech stran.
Po škole jsme se šli projít. Šli jsme lesíkem kde kluci chodili kouřit a to byla chyba.Narazili jsme na Tomase a Victora.
"Ale náš zamilovaný sebevražedný pár."řekl a začal se tlemit. Tomas do sebe vtáhl kouř z cigarety a pomalu vydechl.Vražedným pohledem jsem pohlédla na ty dva imbecili. Ani jeden z nás nic neřekl.
"Copak.Vyřízli jste si jazyk že nic neříkáte."
"Ty demente jeden.Co si o sobě myslíš?křikl na něj Patrick. "Nevyskakuj si.Ty nejsi o nic lepší než my.Odsuzuješ něco čemu ani při nejmenším nerozumíš"vychrlil ze sebe.
Victorovi vypadla cigareta z úst.Byl jak zařezanej.
"Patricku měli bychom jít.Tihle dva tu nikdy nejsou sami."šeptla jsem směrem k němu a chytla ho za ruku.Otočili jsme se, ale Patrick pořád jedním okem sledoval jestli za námi náhodou nejdou.
Vydali jsme se na autobus. Když jsme přišli pořád tam nebyl. Stoupli jsme si do rohu a čekali. Zanedlouho však na nás přiletěla salva sněhových koulí.Vyhybali jsme se jim, ale jedna mě trefila do ucha. To už mi ale nedalo.Odložila jsem batoh a snažila se udělat kouli. Patrick na mě nevěřícně koukal. "Co?"řekla jsem a pohledla na něj. "Nic...nic."řekl a taky odložil batoh.
Najednou jsem citila někoho za sebou. Věděla jsem že je to Patrick. Nasadila jsem šibalský úsměv a prudce se otočila.Sněhová koule mu přistála mezi očima. Rychle si sníh sundal a začal taky dělat kouli. Začala sněhová válka mezi emaři.Všichni na nás nevěřícně hleděli a někteří se dokonce váleli smíchy ve sněhu. A to doslova. Když přijel autobus byli jsme jak dva sněhuláci.
Začali jsme se jeden druhému tlemit. Potom jsme si pomohli při otřepání sněhu. Se smíchem jsme šli do autosubu. Sedli jsme si a položila jsem si hlavu na jeho rameno. On si položil svoji hlavu na tu moji. Musela jsem se usmát. Také se usmál a dal mi pusu do vlasů.
Autobus zastavil a my vystoupili. Šli jsme ruku v ruce až skoro před náš dům. "Hele chtěl jsem se zeptat...nešla bys do kina?"řekla sklopil hlavu. "A víš že bych ráda." řekla jsem a usmála se. Patrick zvedl hlavu a nase rty se spojili. Oči mu nádherně jiskřili. "V kolik se mám pro tebe stavit zlato?"řekl a podíval se na mě. "Co třeba kdybych přišla. Bůh ví co by se stalo kdyby tě máma viděla. Radši na to ani nechci pomyslet. "řekla jsem a trochu zesmutněla. "Tak dobře."řekl a zvedl mi hlavu. Znova se naše rty spojili. Patrick se snažil polibek co nejvíc protáhnout, protože se mu ode mě evidentně nechtělo. "Příjdu okolo půl šesté."řekla jsem a podívala jsem se mu na ty jeho nádherně rozjiskřené modré oči.
Už je skoro pět a já nevím co si vezmu na sebe. Rychle jsem se přesunula ke skříni. Rychle jsem vyhrabala jedny roztrhané jeany a kratší černé tričko s nápisem: The back view is even bette. Vyletěla jsem z pokoje a namířila si to do koupelny. Nanesla jsem si černé stíny a oční linku s ocáskem.Jako poslední jsem nanesla řasenku.Rychle jsem ve skříni vzala mikinu, na stole popadla mobil a peněženku.Rozeběhla jsem se dolů ze schodu.Se divím že jsem nehodila držku. Obula jsem si moje vyšší černé kozačky a namířila jsem si to k Patrickovému domu.
Za necelých 10 minut jsem byla na místě. Zazvonila jsem a ve dveřích stála Andy. "Ahoj...nevěděla jsem že příjdeš."řekla a usmála se. "Ahoj...no já tu nejsem zrovna za tebou. "řekla jsem a udělala nevinný výraz. "Aháááá...už chápu. "řekla a šibalsky se usmála. Trochu mi nahnala strach, ale snažila jsem se nepropuknout v smích. Bohužel to u mě jaksi nešlo. Začali jsme se tlemit obě dvě. Za chvilku se na schodech objevil Patrick a něco držel za zády. Přišel ke mě a dlouze mě políbil. Objala jsem ho a zašmátrala za jeho zády. Cítila jsem něco pichlavého. Jakmile se odtáhl vytasil krásný pugét černých růží. Moje oči jiskřili jako ještě nikdy.
***
Caw lidi.Omlouvám se za kratší díl ale máma mě žene od pc...no nevá zítra dopíšu kino...doufám že se vám to bude líbit...taky bych chtěla znát váš názor na celou knížku...Ano i od tebe Cesí.Už musím Caw
ČTEŠ
Nevíš kdo jsem
Teen FictionTami Flare je 17letá dívka která milovala hudbu.Všichni ji odsuzovali za její vzhled.Snažila se to ignorovat ale jeden den se jí to nepovedlo...