Patrick:
Po otcově "srdce rvoucím" proslovu o tom jak moc ho mrzí, že nás opustil a rád by se vrátil. Máma rozhodla. Táta se k nám bude opět stěhovat. No to není dobrý. Zvedl jsem se z pohovky a odešel do pokoje. Tami těsně v závesu za mnou. Lehl jsem si na postel a dlaněmi si přikryl obličej. Sedla si vedle mě. Jedním okem sem se na ni podíval. Skoumala mě pohledem. Po nějaké době se zvedla a odešla. Nechápal jsem to a tak jsem se posadil a opřel se o stěnu. Vrátila se s dvěma hrnkama kávy. Jeden mi podala. Usmál jsem se a dal jí pusu na líco.
Vypili jsme kafe a já odnesl hrnky dolů. Když jsem se vrátil Tami ležela na posteli a koukala do notebooku. Měla ve tváři nepřítomný výraz. Sedl jsem si k ní. Vyděl jsem všechny ty strašný zprávy na Facebooku. Chtěl jsem něco rozbít. Jak může někdo nadávat tak nádherné a milé holce?! Zaklapl jsem notebook a odnesl ho na stůl. Tami byla jak v tranzu. Pořád se dívala na místo kde byl notebook. Skoro brečela. Objal jsem ji a ona se zabořila do mého trička.
Leželi jsme spolu a já jí pořád nepuštěl. Po nějaké době usnula a já s ní. Probudil jsem se okolo půl deváté. Tami byla pryč. Zvedl jsem se a podíval se po baráku. Našel jsem ji v koupelně. Zapoměla zamknout. Měla štěstí že jsem to byl já a né ten starej uchyl. Zrovna lezla ze sprchy. Trochu se mě lekla a rychle přes sebe přehodila ručník. "Jžš. Sem se tě lekla."řekla a zasmála se. "Sorry. Hledal jsem tě když jsem se probudil a byla jsi pryč."řekl jsem a zavřel dveře. "Taky se musím občas umejt." řekla a začala se tlemit. Pevně si zavázala ručník. Přešel jsem k ním. "No ták.Přece by ses nestyděla."řekl jsem šibalsky. "Mno.Možná."řekla a usmála se. Políbil jsem ji. Polibek mi oplatila.
Najednou otevřela Andy dveře."Ou.Sorry.Nevěděla jsem že jste tady."řekla a chystala se zavřít dveře když v tom ji Tami zarazila. "To je v poho. Už stejně odcházíme že?"řekla a šibalsky se na mě podívala. Cupital jsem za ní do pokoje. Sedl jsem si na postel a pozoroval ji. "Hele nemůžeš se aspoň na chvíli otočit? Ráda bych se oblékla když už si mě nenechal ani samotnou v koupelně."řekla a hodila po mě polštář. "Hele buď ráda, že jsem to byl já a né můj povedený otec." řekla jsem a hodil ji polštař zpátky. "Jo to asi ráda jsem."řekla a trochu se otrepala.
Tami:
On je fakt hroznej ani převlíct mě nenechá stalker jeden. Co je na mě tak zajímavýho? No radši to vědět nechci. Při představě toho že v tu chvíli by do koupelny vešel jeho fotr jsem se oklepala. V devět už jsme zase společně leželi v posteli. Zachumlala jsem se do jeho trička. Objal mě a dal mi pusu do vlasů. Vyhrabala jsem se z jeho trička a políbila ho. Jak jinak. Začali jsme se líbat. Zase se vyhoupl nade mě. Usmála jsem se. Chytil mě za boky. Chytila jsem ho za krkem a přitáhla si ho blíž k sobě. Rukama přejel k lemu mého tílka a chtěl mi ho vysléct. Přesunula jsem jeho ruce zpátky na mé boky. Naštěstí signál pochopil takže jsme zůstali jen u líbání.
Najednou mi zazvonil mobil. Neochotně jsem se zvedla a podívala se kdo mi volá. Ach má milovaná matička se po dvou dnech dozvěděla, že nejsem doma. Zvedla jsem hovor.
"Kde si ty kurwo jedna?!"zařvala do telefonu.
"Tam kde je mi nejlíp. A hlavně daleko od tebe"řekla jsem a podívala se na Patyho.
"Jak sis mohla dovolit odejít?!"zařvala ještě zlasitěji.
"Jak asi. Normálně. Celý dny na mě řveš. Biješ mě. Celý život jsi na mě srala. Byla jsem ti dobrá jen na vybití vzteku ale s tím je konec."řekla jsem a típla hovor.
Podívala jsem se na hodiny. Bylo něco po půl desáté. Normálně bych tak brzo spát nešla, ale za celej den jsem toho měla dost. Políbila jsem Patyho na dobrou noc a zalezla pod peřinu. Paty zhasl světla a lehl si za mnou. Zase jsem usla v jeho objetí.
Druhý den...
Probudila jsem se a Patrick pořád pospával. Otočila jsem se k němu a dala mu pusu na tvář. Do dvou sekund pomalu otevřel oči. "Dobré ráno lásko."řekl a usmál se. "Dobré." řekla jsem a usmála se. Zvedla jsem se a přešla ke skříni. Vzala jsem si nějaké oblečení a odešla se do koupelny převléct. Když jsem přišla zpátky do pokoje na stole ležela růže a u hrnek kávy se snídaní. Usmála jsem se. Achjo. "P Příště chystám snídani já."řekla jsem a podívala se na balkon kde se schovávala ta moje malá černovlasá mrška. "No vylez.Vím že tam si."řekla jsem a přešla k balkonu. Chytil mě za ruku a stáhl k sobě. Přitulila jsem se k němu a nasála jeho nádhernou vůni. "Měli bychom jít nebo nestihneme autobus."řekla jsem a odtáhla se. "Neboj stihnem."řekl a zavřel za mnou dveře od balkonu.
Čapla jsem batoh a mobil a pádila si to ze schodů dolů. Rychle se obula a vystřelila z domů. Počkat. Vždyť já musím ještě počkat na Patyho. Okamžitě jsem se zastavila. Viděla jsem jak za mnou běží. "Tak ty na mě nečekáš nebo co?"řekl a zatářil se na oko uraženě. VYbuchla jsem smíchy a za chvilku se se mnou tlemil i Paty. Smích nás ale přešel když jsme procházeli okolo mého domu a ve dveřích stála máma. Oakmžitě se vydala k nám. Ztuhla jsem na místě. Nemohla jsem se ani pohnout. Přišla ke mě a jednu mi vrazila.
"Co si to ke mě dovoluješ to není možný!!"začala řvát a celou ulici.
"Nech mě. Nikdy ses ke mě jako dobrá matka nechovala."řekla jsem a začala utíkat směrem k autobusu.
Zastavila jsem se až na autobusové zastávce. Patrick za mnou běžel. Byl celej udýchanej. Rychle jsem nastoupili do busu a sedli si. Sedla jsem si a přes hlavu si přetáhla kapuci. Patrick si mě k sobě přivinul.
***
Caw lidi.Po třech dnech další díl.Teď jsem se trošku vytento z denního režinu vydávání.Mno teď prostě nějak nestíhám tak to omluvte. Už musím Caw
ČTEŠ
Nevíš kdo jsem
Ficção AdolescenteTami Flare je 17letá dívka která milovala hudbu.Všichni ji odsuzovali za její vzhled.Snažila se to ignorovat ale jeden den se jí to nepovedlo...