5.Mikina HammerFall

530 41 7
                                    

Ráno jsem se vzbudila poměrně brzo.Břicho mě bolelo jak něco tak jsem si zašla do kuchyně pro nějaký prášky ať se ve škole nemusím svíjet bolestí.Vzala jsem si prášky a vyšlapala zpátky ty hrozný schody."Mám celkem dost času tak se půjdu umýt."řekla jsem si sama pro sebe.Umyla jsem se a přešla v ručníku do pokoje ,protože jsem si zapoměla vzít sebou věci do kterých jsem se měla obléct.

Ve skříni jsem vyštrachala černé tričko s dlouhýma rukávama a roztrhané jeany.Samo sebou že byli černý.Do batonu jsem si ještě naházela učebnice a sešity.Po skvěle vykonané práci jsem si ještě odskočila do koupelny se namalovat.Jakmile jsem se vrátila rychle jsem popadla mobil z nabíječky a sluchátka.Vytáhla jsem ze skříně mikinu a rychle si ji oblékla.Čapla jsem batoh a vystřelila z pokoje.Rychlostí blesku jsem si obula boty a vydala se na autobus.

Autobus měl malé spoždění.Díky bohu.Jinak bych ho asi nestihla.Vytáhla jsem sluchátka a nandala si je.Do autobusu jsem nastoupila jako poslední.Teda to jsem si myslela než jsem viděla nějakého kluka jak dobíhá k autobusu.Byl to Patrick.Nevšiml si mě a sedl si o 3 sedačky přede mě.Celou cestu taky něco poslouchal.Podle jeho mikiny s HammerFall jsem si dovolila hádat ,že poslouchal právě je.Ta mikina vypadala suprově ale on vypadal božsky.Jeho černé dlouhé vlasy a modré oči mě uvášeli někam daleko do říše snů.Ne to už asi vážně trochu přeháním.

Autobus zastavil a všichni vystoupili.Vydala jsem se ke dveřím školy.Tam ale stál Victor a ti jeho dementi.Se sklopeným zrakem jsem prošla okolo nich.Zaslechla jsem jen další urážky typu: Zasraný emo,zkurvená emařko,kurvo atd.Nic neobvyklého.V klidu jsem došla do třídy kde už seděl Patrick a pár dalších lidí.Vytáhla jsem si sešit a jako vždy si začala kreslit.Patrick najednou zaujatě zvedl zrak od lavice a podíval se směrem ke mě.Sundal si jedno sluchátko a potichu ke mě šeptnul.

"To je celkem dobrý."řekl strašně potichu že jsem to sotva slyšela já.

Otočila jsem k němu hlavu a naše pohledy se setkali.Vyrazilo mi to dech.Trochu jsem se vzpamatovala a řekla jen"Díky." Trošku jsem se u toho usmála.Pak stočil svůj zrak zpátky k lavici.Zazvonilo a do třídy vběhli ostatní co stáli venku.Victor s Tomasem po boku vešli do třídy jako velcí páni a divně se na mě zatvářili.

"Tak co ty EMO.Máš toho dost nebo si chceš ještě bouchnout."Otočil ke mě Tomas tvář.

"Pokud jde o mou kamarádku nikdy nebudu mít dost.Vždy si budu chtít bouchout do někoho kdo jí podkosl nohu."řekla jsem vážně.

"Ale tady si nám někdo pěstoval sebevědomí.Řekni to ještě jednou ať tě pořádně slyšíme."řekl posměšně.

"Seš hluchej nebo co že neslyšíš?"řekla jsem a třídou se rozeznělo Hlasité Oooo

"Tak tohle si přehnala."řekl a chtěl mi vlepit facku.

Byla jsem však rychlejší a než mi ji stačil dát kopla jsem ho mezi nohy.Svalil se na zem jak hruška.Pousmála jsem se nad svým dílem a posadila zpátky do lavice.Patrick mě celou dobu zvědavě pozoroval.Já si toho však všimla až když jsem si sedala na židli.Svůj pohled však okamžitě obrátil zpět na lavici.Podruhé zazvonil zvonek a mě nezbývalo nic jiného než si nachystat věci do chemie.Chemie byl můj nejméně oblíbený předmět.

Jupí.Konec školy.Po obědě jsem se šla opět projít.Tentokrát jinudy protože další kopance do břicha jsem vážně nepotřebovala.Asi po 20 minutách jsem seděla v autobusu mířícím do Salinas.

***

Caw lidi.

Ano stal se zázrak.Vydala jsem 2 části v jeden den.Tak trochu mě k tomu dokopala Rasty a tak trochu taky nuda no neva.Budu už muse takže Caw





Nevíš kdo jsemKde žijí příběhy. Začni objevovat