19.Je mi to líto...

285 25 5
                                    

Po několika týdnech...

S Annie jsme se docela dost skamarádily. Párkrát jsem u ní spala. Chodila sice do jinší školy než my, ale i tak jsme se vídali víc než s Julii. Dneska měla přijít a přespat u nás.

"Ahoj Tami. Tak jsem tady."řekla a objala mě

"Ahoj Annie. Tak pojď nahoru. Budeš spát u Andy v pokoji."řekla jsem a vydala se ke schodům

"Ok."řekla a vydala se za mnou.

Došli jsme k Andy do pokoje a Annie si odložila věci. "Andy dnes spí u kamarádky takže máš celej její pokoj pro sebe."řekla jsem a sedla si na postel. "Ok...Tak to je super."řekla a sedla si vedle mě. "Na večeři bude pizza. Patrick se chce předvést jakej je kuchař."řekla jsem a obě jsme vybuchly smíchy. "No tak jestli vaří Patrick tak to bude zajímavý."řekla a sedla si na Andyinu postel.

Večer...

"Bylo to super Paty."řekla jsem a políbila ho na tvář.

"Děkuju."řekl a zaculil se na mě.

"Vážně dobrý Patricku."řekla Annie a otřela si pusu ubrouskem. Celá byla nějaká moc nóbl.

"Děkuju Annie. To potěší."řekl a usmál se.

"Nemáš za co. "řekla a usmála se.

"Zajdu se osprchopat a pak zalezu do postele."řekla a zvedla se od stolu.

Po chvíli jsem se zvedla i já. Vzala jsem talíře a odnesla je do dřežu a pustila na ně vodu. Paty si stoupl za mě a políbil mě na krk. "Ale Paty. Je tu Aniie. I když bych strašně moc chtěla tak to nejde."řekla jsem a otočila se k němu. "Achjo. Už jsem se tak těšil. Když to nezkazá Andy tak Annie to je příšerný."řekl a zatvářil se smutně. "Neboj toho si užijem ještě dost."řekla jsem a políbila ho.

Zrovna jsem se umývala, když se otevřeli dveře do koupelny. Stal tam Paty. Přešel ke sprchovému koutu a otevřel. Stála jsem tam nahá pod proudem tekoucí vody a sledovala jak se vysléká. (poznámka autorky: Ano vím Cesí co si o mě myslíš...jsem hroznej perverzák...ale já za to nemůžu...chápeš? :D) Po chvíli stál za mnou a objímal mě. "No tak víš co? Tak mi aspoň umyješ záda."řekla jsem a oab jsme se začali neskutečně tlemit. Paty vzal houbičku a nalil na ni trochu sprcháče. Pomalu mi začal umývat záda.

Když jsme konečně vylezli ze sprchy bylo něco po deváté. I když byl Paty plnej energie neochotně jsem odmítla jeho nabídku. Oba jsme zalezli pod peřinu. Jak už bývalo zvykem usna jsem mu v náruči.

Další den ráno...

Probudila jsem se a po Patrickovi ani stopy. Pomalu jsem se posadila a v tu chvíli to uviděla. Na stole byla poločená černá růže, vzkaz a snídaně. Vzkaz jsem si přečetla a položila ho nazpět. Na vzkazu stálo:

Ahoj krásko. Jel jsem odvést Annie domů. Snídani máš na stole, ale toho sis už asi všimla. Do hodiny bych se měl vrátit. Pusu Paty

On je tak sladkej. Vzala jsem do ruky černou růži a přičichla si k ní. Krásně voněla. Položila jsem ji zpět na stůl a zvedla se z postele. Čapla jsem včerejší věci a oblékla si je. Právě v čas. Po chvíli se ve dveřích objevil Patrick. "Ahoj Krásko."řekl a přišel ke mě. "Ahoj lásko."řekla jsem a políbila ho. "Ale ty už ses stihla převlíct. To je taková škoda."řekl se šibalským výrazem. "Ale možná že né až taková."řekla jsem a znova ho políbila.

Tentokrát jsem každý polibek co nejvíce protahovala. Přesunuli jsme se k posteli. Paty si na ni lehl a já si klekla nad něj. Odhrnula si vlasy z obličeje a zase přiložila svoje rty na ty jeho. Po nějaké chvíli se převalil a já skončila pod ním. Líbali jsme se tak zatraceně dlouho, že mi to přišlo jako celé hodiny. Užívala jsem si každý jeho polibek, každý jeho dotek.

Někdo nám zaklepal na dveře a já otevřela oči. Smutně jsem si povzdechla. Patrick se na mě omluvně podíval a šel směrem ke dveřím. Když otevřel stál tam jeho táta. Měl oči plné slz.

Patrick:

Někdo nám zaklepal na dveře. Neochotně jsem se zvedl a šel se podívat kdo zase otravuje. Stál tam táta. Měl oči plné slz. Nechápavě jsem se podíval na něj a potom i na Tami.

"Patricku...já..musím vám něco říct."vykoktal ze sebe po chvíli.

"Co se děje."zeptal jsem se

"Máma..."odmlčel se

"Co je s ní?!"zeptal jsem se vyděšeně.

"Máma měla bouračku...než ji stihli převést do nemocnice...podlehla zraněním."řekl a znovu se mu do očí nahrnuly slzy.

"Cože?! Ne! To nemůže být pravda! To je jen zlej sen!!!"vykřikl jsem a ucítil na líčkách slzy.

"Je mi to líto."řekl a pomalu se otočil a odešel.

Nevěděl jsem co mám dělat. Rozběhl jsem se ke koupelně. Nestihl jsem za sebou zamknout. Zhroutil jsem se u stěny. Z kapsy vylovil mobil a oddělal kryt. Vykoukla na mě jedna malá šikovná věcička, kterou jsem už dlouho neviděl. Mohl bych o ní klidně říct, že je to stará známá. Okamžitě jsem jí popadl a někojikrát s ní přejel po levé ruce. V tom se však otevřeli dveře a v nich stála Tami.

"Né Patricku!"křikla na mě. rychle ke mě přišla a vzala mou tvář do dlaní.

"Proč?! Co se stalo?!"řekla se slzami v očích.

"Má-ma...už se nikdy nevrátí domů. Měla bouračku a cestou do nemocnice podlehla zranením."vykoktal jsem ze sebe a z očí se mi spustil vodopád slz.

"To...to mě mrzí."řekla a objala mě.

Odešla a já jen dál zmateně seděl na chladné zemi. Po chvíli se zrátila s obvazem a dezinfekcí. Ošetřila mi ruku a obvázala ji. Děkovně jsem se na ni podíval.

***

Caw lidi. Jo je tu další díl. Jak nečekané. Emm...zítra se budu snažit dopsat zbytek. Jo možná jsem to trochu zmršila smrtí Patyho matky, ale to se nejak vsákne. Napište mi co si o tom myslíte. Tak já už musím a Caw.


Nevíš kdo jsemKde žijí příběhy. Začni objevovat