20.Nech ji ty prase

336 25 5
                                    

Tami:

Ošetřila jsem Patyho ruku a pomalu s ním došla do pokoje. Byl na pokraji zhroucení. Když vidím co to udělalo s Patrickem tak nechci vědět co to udělá s Andy. Patrickův táta někam zmizel. Hádám že se v noci vrátí uplně na mol.

Lehla jsem si s Patrickem do postele. Měla jsem ho celou dobu v objetí dokud neusnul. Pár minut po tom co usnul jsem se odtáhla a odešla z pokoje. Protože dole už nic nebylo a některý věci už taky docházej rozhodla jsem se jít do obchodu. Napsala jsem Patymu vzkaz a uvařila čaj. Vše jsem mu donesla to pokoje a položila na stůl.

Vzala jsem tašku do ruky a pomalu se vydala směrem obchod.  Před obchodem jsem potkala Annie. Pozdravila jsem ji ale ona jako by mě ignorovala. Pohodila jsem nad tím jen rameny a vešla do obchodu. Nakoupila jsem nejnutnější věci a nějaký sprcháče. Vydala jsem se zpátky domů.

Otevřela jsem dveře a uslyšela brek. Byl to Andyin pláč. Odnesla jsem tašku s nákupem do kuchyně a rychle vyběhla schody nahorů. Zamkla se v koupelně. Super. To je fakticky super. "Paty pojd sem."křikla jsem na něj a on se vynořil z Andyiného pokoje. "Musíme ty dveře vyrazit, ale sama to nezvládnu.

Po několika společných uhozech se dveře konečně rozhodli vyskočit z pantů. Zaplať pán bůh. Andy seděla u zdi s rukou od krve a ubrečenýma očima. Kurwa už zas. Smutně se na nás podívala. Šla jsem pro dezinfekci a obvaz. "Andy to nesmíš dělat. Není to dobré. "řekla jsem a zavázala jí ruku. " A co ty. Vidím že ty sis taky užila svoje."řekla a pohledla na odkryté jizvy. "To je jiný příběh. Slíbila jsem, že už to neudělám a ty mi teď slíbíš to samé."řekla jsem a podívala se jí do očí. "Tak dobře."řekla a pomalu se postavila.

Uložila jsem Andy do postele a seděla u ní dokud neusnula. "Andy je v posteli a spí."nakoukla jsem do pokoje. Paty byl na balkoně a něco tam prováděl. No jasně. Na stole ležela krabička cigaret. Že mě to nenapadlo. Taky jsem si jednu vzala a vstoupila na balkon. Poklepala jsem mu na rameno. Pomalu se otočil a když mě uviděl s cigaretou v ruce zavrtěl hlavou. "Nene ty kouřit nebudeš."řekl a vzal mi ji z ruky. "Ale..."nestihla jsem to doříct. "Ne. Když něco řeknu tak se to dodrží. Pamatuješ."řekl a já sklopila hlavu.

Po obědě...

Patyho táta se furt ještě nebjevil takže bude celej den zalezlej někde v hospodě. Andy si šla ještě lehnout a já šla umýt nádobí. Paty za mnou přišel a začal mě objímat. "Zlato pojď si ještě lehnout. Kašli na nádobí. Já ho potom umyju."řekl a dal mi pusu do vlasů. "Tak to bych tě chtěla vidět."řekla jsem a otočila se k němu. "Ok. Večer to umyju." řekl a spojil naše rty.

Přešli jsme do pokoje a lehli si do postele. Zachumlala jsem se k Patymu do trička. Objal mě a po několi minutách jsme oba usnuli.

Uslyšela jsem obrovskou ránu. Vysoukala jsem se z Patyho objetí a šla se podívat co se děje. Zastavila jsem se na posledním schodu, protože jsem uviděla Patyho otce s flaškou rumu v ruce. Sotva se udržel na nohách. Když mě uviděl ve tváři se mu zjevil divoký usměv. "A hele ta štětka už je tady. Tak pojď kočičko. Mám pokoj támhle."řekl a začal se přibližovat. "Proboha kolik jste toho vypil. Já s váma nikam nepůjdu."řekla jsem a uhla před jeho rukou. "Ale půjdeš. A ještě za to dostaneš dobře zaplaceno." řekl. "Řekla jsem že ne."..."Tak když nikam nepůjdeš poradíme si i tak."řekla sáhl si rukou k poklopci.

Patrick:

Vzbudil mě něčí křik. Tami byla fuč. Okamžitě jsem vyběhl z pokoje a znovu uslyšel křik.

"Nechte mě!!!"

"Ale nešíj tak sebou"

"Nechte mě!!Pomoc!!! Paty!!!"

Kurwa. Vždyť to křičí Tami. Seběhl jsem schody a uviděl to. Tami byla namáčkla na stěně a před ní stál otec bez kalhot. Tami měla servané tričko a kalhoty měla na zemi. 

"Nech ji ty prase."rozběhl jsem se k ní. Odstrčil jsem ho a popadl Tami do objetí.

"Jsi v pořádku?!"zeptal jsem se vyděšeně a rozčíleně zárověň.

"Já..Já nevím...asi..asi jo..."řekla a pevně mě objala.

"Hej co to děláš?! To je moje děvka. Já si ji zaplatil."řekl a přiblížil se k nám.

"To není žádná tvoje děvka. To je moje holka ty debile."řekla jsem a jednu mu vrazil.

"Běž do pokoje. Okamžitě. Příjdu za tebou."řekl jsem a pustil Tami z objetí.

"A ty se vzpamatuj. Jseš ožralej jak prase. Už nikdy. Opakuji nikdy se k Tamaře nepřibližuj!"řekl jsem a vydal se po schodech nahoru.

Vešel jsem do pokoje a Tami ležela v slzách na posteli. Přišel jsem k ní a objal jí. "Neboj to bude v pořádku. Omlouvám se."řekl jsem a dal jí pusu do vlasů. Po chvíli jsem se zvedl a přešel ke skříni. Vzal jsem nějaké její spodní prádlo, moje volné tepláky a tričko. Podal jsem jí to a odešel.

Tami:

Neveřila jsem tomu co se před malou chvíli stalo. On mě opravdu znásilnil?! To není možné. Ležela jsem na posteli a z očí se mi valili vodopády slz. Do pokoje přišel Paty a vtáhl si mě do objetí. "Neboj to bude v pořádku. Omlouvám se." řekl a dal mi pusu do vlasů. Po chvíli se zvedl a přešel ke skříni. Podal mi nějaké věci na převléknutí a odešel.

***

Caw lidi. Ne nejsem mrtvá...tenhle díl měl být původně delší ale nějak mi to nevychází s časem...doufám že se aspoň trochu líbilo...Jo s Andy na začátku jsem to asi fakt posrala... moc se za to omlouvám... už budu muset. Caw


Nevíš kdo jsemKde žijí příběhy. Začni objevovat