Nad postelí měla velký znak Batmana.Stěny byly polepeny plakáty skupin jako Black Veil Brides,Skillet,Pierce The Veil,HammerFall atd.Na poličce měla několik přívěšků a náhrdelníků s pentagramem.Peřiny měla povlečené do černého povlečení.S otevřenou pusou jsem si prohlížela celý pokoj.
"Tak...co na to říkáš?"řekla a usmívala se.
"Wow...máš stašně boží pokoj...a ten znak nad postelí...nemám slov."řekla jsem a Andy se začala culit jak blázen.
Posadila jsem se na poslet a dívala se na ten obří znak.Andy šla pro nějaké pití.Když jsem slyšela někoho jít po schodech myslela jsem že je to Andy ,ale ve dveřích stál Patrick.Díval se na mě jak fascinovaně pozoruju znak Batmana.Začal se smát.Trochu jsem se ho lekla.Prudce jsem se otočila.Byl opřený o rám dveří a tlemil se jakoby spadl z višně.
"Čemu se tak tlemíš?"zeptala jsem se a začala se usmívat.
"Tomu jak se zaujetím pozoruješ ten znak."řekl a postadil se vedle mě na postel.
Trošku jsem se odtáhla.Nepochopeně se na mě podíval a já na něj.Už zase ten pohled.Seděli jsme tak dokud se Andy nevrátila s pitím."Tak já asi skočím ještě pro jedno pití."řekla a položila dvě sklenky na stolek vedle postele.Oba jsme se začali smát.Sklopila jsem hlavu.Celou dobu se na mě Patrick díval.
"Na co tak hledíš?Na to strašidlo co sedí vedle tebe?"řekla jsem a trochu zvedla hlavu.
"Nedívám se na strašidlo.Dívám se na krásnou holku s ještě hezčíma modrýma očima."řekl a vzal mou bradu mezi dva prsty a zvedl mi hlavu.
Zahleděl se mi do očí.Po chvíli se naše rty spojili.Najednou vtrhla do pokoje Andy.Oba jsme se na ni podívali.Patrick skoro vražedným pohledem.Musela jsem se smát."Proč se na mě tak koukáš brácha?"řekla a sedla si na zem.Patrick jí sjel pohledem.Po chvíli odešel.Andy se posadila místo něj."Nepustíme si něco?"řekla a natáhla se pro notebook."Ok a co?"řekla jsem a začala přemýšlet.
"Hele co třeba Hearts of Fire od HammerFall?"řekla jsem a podívala jsem se na zamyšlenou Andy.
"Ok."řekla a najela na Youtube.
Po pár sekundách se Patrick objevil ve dveřích."Co to tu hraje?"řekl a začal se střašně roztomile culit.Podívala jsem se na něj a musela jsem se začít tlemit ,protože to jinak nešlo."Čemu se tak směješ?"zeptal se a sedl si vedle mě."Ničemu...ničemu."řekla jsem a zase jsem se začala tlemit.Položil mi ruku na koleno.Podívala jsem se na něj.Oči mu nádherně jiskřili.Musela jsem se usmát.Taky se usmál a dal mi pusu na tvář.
Podívala jsem se na hodiny v mobilu."Do háje!"křikla jsem a zvedla jsem se z postele."Sorry Andy ale už budu muset.Napíšuti na skype platí?"řekla jsem a začala si oblíkat mikinu."Ok...kdyžtak klidně zavolej."řekla a vydala se dolů ze schodů.V obýváku seděl Patrick a když si všiml že se obouvám vstal a přišel ke mě."Opatruj se...uvidíme se zítra ve škole."řekl a naše rty ne znova spojili.Otevřel mi dveře a já se rozběhla domů.Ještě mi zamával a pak se vrátil zpět.
Když jsem doběhla domů bylo něco po osmi a máma si užívala horkou vanu.Jako vždy.Lehla jsem si na postel s notebookem a zapla si skype.
Tami:Jsem tu :)
Andy:Já taky :D
Tami:Máma si užívá horkou vanu takže mám čas.
Andy:Mhmm...Hele zdálo se mi to nebo ti dal Patrick pusu?
Tami:Se ti asi zdálo...Možná :D
Andy:Ty uličnice :D
Tami:Hele zdá se mi že máma vypadla z koupelny tak se tam teď na chvíli nacpu já :D Ahoj
Andy:Ahoj
Máma vážně opustila kouplnu a tak jsem využila situace a zamkla jsem se tam.Dala jsem si dlouho teplou sprchu.Ještě jsem si stihla umýt vlasy.Asi po půl hodině už jsem seděla na posteli se suchými vlasy a notebook na klíně.Projížděla jsem si Facebook.Najednou mě někdo šťouchl.Byl to Patrick.Protože jsme se šťouchali asi 10 minut v kuse rozhodla jsem se mu napsat.
Tami:Ahoj Patricku...baví tě to...šťouchat pořád do mě? :D
Patrick:Ahoj Tami...jo baví...a ani nevíš jak moc :D
Tami:No jen počkej zítra ve škole...to se budu bavit já :D
Patrick:Bojim bojim...co mi uděláš? :P :D
Tami: Se ještě uvidí. :P
Patrick: Jak myslíš krásko :D
Tami: Krásko? o.O :D
Patrick: Jo čteš správně :)
Tami: Mhmm...hele už budu muset jinak tu asi usnu :D
Patrick:Tak hezký sny zlato :)
Tami: Díky...zlato :)
Druhý den ráno...
Když jsem ráno vyšla z domu nevěřila jsem vlastním očím.Stál tam Patrick a čekal na mě.Když mě uviděl zvedl hlavu a na tváři se mu vykouzlil usměv."Na co tu čekáš?"zeptala jsem se ho a vydala se směrem k autobusu."Hádej na co bych mohl asi čekat?"řekl a chytil mě za ruku."Na to strašidlo co s tebou včera sedělo v Andyiný posteli? řekla jsem a usmála se."Už jsem ti jednou řekl že nejsi žádný strašidlo.Si nádherná."řekl a podíval se mi do očí.Na chvilku jsem si položila hlavu na jeho rameno.Když nás uviděli jak jdeme ruku v ruce zírali na nás jak na hrušky(Nevím proč zrovna na hrušky ale co :D ).
Stoupla jsem si na moje obvykle místo do stínu.Patrick samozřejmě se mnou.Stoupl si za mě a omotal okolo mých ramenou ruce.Začala jsem se usmívat.Jeho ruce krásně hřály.Autobus konečně přijel.Neochotně ze mě sundal ruce a šel k autobusu do kterého se všichni hrnuli.Konečně jsme nastoupili i my dva.Sedli jsme si na naše místo a začali poslouchat písničky.Celou dobu jsem měla hlavu opřenou o jeho rameno.
Konečně jsme dojeli do školy.Vystoupili jsme a šli rovnou do školy.Najednou se za námi objevil Victor a jeho parta.Chytl mě za levé zápěstí a pevně ho stiskl.Vytrhla jsem se Patrickovi a otočila jsem se na Victora."Seš normální?Okamžitě pusť moji ruku!!!"řekla jsem a napůl zavrčela.Patrick se ke mě okamžitě otočil."Ale pořád to bolí co ty chudinko.Jen se nám tu nerozbreč."řekl a všichni včetně jeho se začali tlemit.Patrick si k němu stoupl a chytil ho za ruku."Okamžitě ji pusť ty sráči."řekl a jednu mu vrazil.Victor pustil mou ruku.Boleloto jako čert.Patrick se na mě starostlivě podíval."Si v pořádku?"
"Jo jsem jen to pořád bolí."řekla jsem a začala si mnout zápěstí."Cože to?Ukaž mi ruku"řekl a naoko naštvaně se na mě podíval.Podala jsem mu pravou ruku."Tu druhou Tami."řekl a znova nastavil ruku.Neochotně jsem mu podala levou ruku.Měla jsem na ní ještě ne moc zacelené rány.Patrickovi se do oči vhrnuli slzy."Co se stalo?"řekl a pustil mou ruku."To neřeš."řekla jsem a sklopila hlavu."Tamaro okamžitě mi vysvětli co se stalo!Nechci být na tebe hrubý."řekl a sedl si vedle mě na lavičku před školou."Stalo se to ve středu.Máma byla opilá nebo co já vím.Začala na mě řvát že jsem děvka,zasraná emařka atd.Prostě už jsem to neunesla."řekla jsem se slzami v očich.Patrick mě objal a řekl."Neboj to bude dobrý.Já i Andy jsme tu s tebou."řekl a dal mi pusu do vlasu."Ale prosím slib mi že už to nikdy neuděláš.Si krásná.Záleží mi na tobě."řekl a podíval se mi do očí."Slibuju."řekla jsem a spojila naše rty.
***
Caw lidi.
Je tu trosku delší díl.Zase něco okolo 1000 slov.Příštích pár dní budu muset pokračování příběho zpatlávat na mobilu protože jak už jsem říkala nebudu mít pc doma.No neva už musím Caw
ČTEŠ
Nevíš kdo jsem
Teen FictionTami Flare je 17letá dívka která milovala hudbu.Všichni ji odsuzovali za její vzhled.Snažila se to ignorovat ale jeden den se jí to nepovedlo...