Podívala jsem se na něj a přísahala bych, že jsem se i červenala. "Patricku...já nevím co říct."řekla jsem a políbila ho. "Děkuju."řekla jsem a objala ho. "Jsem rád že se ti líbí."řekl a dal mi pusu do vlasů. "Ani nevíš jak moc."řekla jsem a znova ho políbila. Andy to celé pozorovala s úsměvem.
"Tak půjdem?"zeptal se a já přikývla.
"Na co vlastně jdeme?"zeptala jsem se a podívala se mu do očí.
"Na rande při úplňku."řekl a vzal mě za ruku.
Došli jsme před kino. Skoro nikdo tam nebyl takže jsme nemuseli čekat řadu. Po chvíli už jsme seděli na sedačkách. Sedli jsme se spíš dozadu. Rande při uplňku byl super film. Skoro nikdo kromě nás tam nebyl. Měli jsme celé kino sami pro sebe.
Po kině jsme šli parkem k Patrickovi domů. Andy seděla v obyváku a zřejmě na nás čekala. Nebo spíš na mě a líčení dnešního super večera.
"Už budu muset Ahoj."řekla jsem a šla se obout. Patrick za mnou zase přišel. Obul si boty. Nevěřícně jsem se na něj podívala. "Co to jako děláš?"zeptala jsem se. "Co asi.Doprovodím tě. Aspoň budu s tebou."řekl a chytl mě za ruku. Celou cestu jsme si povídali. "Zítra je sobota.Co budeš dělat?"řekl a poškrábal se na zátylku. "Nevím.Asi budu celej den v posteli."řekla jsem a sedla si na lavičku kousek od domu. "A co třeba celej den se mnou?"řekl a začal se neskutečně culit.
"To by šlo."podívala jsem se na něj a začala se tlemit. Podíval se na mě a oči mu krásně jiskřili. Znovu spojil naše rty. Naše oblíbená činnost poslední dobou. "Už musím. Sice se o mě máma moc nezajímá ,ale co kdyby."řekla jsem a sklonila hlavu. "Ok...napiš na facebook nebo zavolej a skype."řekl a vzedl mi hlavu.
"Ok...v kolik mám zítra přijít?"zeptala jsem se. "Zavolám ti na skype jen co dojdu domů."řekl protože se snažil moji otázku zamluvit. Věděla jsem že má něco zalubem. "Hmm..a kde vezmeš můj skype?"řekla jsem a zasmála se. "Kde asi..od Andy."řekl a začal se tlemit. "To se ještě uvidí."řekla jsem a zvedla jsem se z lavičky. Rychle vstal a vzal mě do náruče. Chytila jsem se ho okolo krku. Dlouze jsem ho políbila a potom mě odnesl před dveře našeho domu. Postavil mě na zem a naposled políbil. Když odcházel zeptal se mě v kolik obvykle vstávám. Jeho otázka mě trochu zarazila ale řekla jsem že někdy okolo osmé hodiny. Usmál se a rozešel se směrem k domu.
Večer jsme si ještě skypovali ale okolo desáté už jsem byla vážně unavená. Šla jsem se rychle osprchovat a zalezla do svého krásného pelíšku. Ještě jsem otevřela dveře na balkon aby dovnitř proudil čerstvý vzduch.
Okolo půl deváté jsem se probudila v Patrickově objetí. Zamyslela jsem se kde se tam asi vzal, ale to už se na mě díval těma jeho nádhernýma očima. Všimla jsem si že dveře na balkon, které jsem včera otevřela byly zavřené. Jupí. Znám způsob kterým se dostal ke mě do postele. Políbil mě do vlasů a přitiskl si mě ještě více k sobě. Na stole ležela krásná černá růže. Krásně hřál. Vůbec se mi od něj nechtělo. Zachumlala jsem se do jeho trička a nasála jeho vůni. Patrick voněl jako louka rozkvetlých kopretin. Byla to strašně krásná vůně.
Asi po čtvrt hodině jsme konečně vylezli z postele."Patricku?Jak ses vůbec dostal do mé postele?Ne že by to nebylo příjemné."řekla jsem a trochu se začala tlemit. "Žeby dveřma"řekl a zasmál se. "Hádám...balkon že jo?"řekla jsem a podívala se na něj. "No jo no...máš mě přečtenýho jako knihu."řekl a začali jsme se tlemit.
"Hele...pokud dovolíš ráda bych se oblékla do něčeho normálního takže zalez na chvíli na balkon."řekla jsem a začala se smát. "Mě by ses líbila i kdybys na sobě neměla nic."řekl a začal se culit. Hodila jsem po něm tričko."Kušuj... ty stalkere."řekla jsem a otevřela jsem skříň. Patrick si sedl na balkon. Ze skříně jsem vytáhla černé delší tričko a rozthané jeany. Mám takový pocit že tam ani jinačí jeany nemám.
Po deseti minutách jsme seděli na posteli a přemýšleli co podniknem.
***
Tadáááá...Caw lidi
Další díl je na světě...co si myslíte že podniknou?Tenhle díl jsem psala asi 4 hodiny protože jsem musela ještě uklízet...no nic už musím Caw
ČTEŠ
Nevíš kdo jsem
Novela JuvenilTami Flare je 17letá dívka která milovala hudbu.Všichni ji odsuzovali za její vzhled.Snažila se to ignorovat ale jeden den se jí to nepovedlo...