Alısveriş

2.9K 105 6
                                    

Multimedia:Sevda

"Hadi kızım kalk artik..
Heyy sana diyorumm sevda kalksana hadi kahvalti hazır "

"Hıı ya anlamiyorum bugun haftasonu degilmi o zaman niye kalkıyorum anne "

" seni bıraksak ikiye kadar yatarsinda o yüzden kızım hadi ben gidiyorum sen de çabuk gel çaylar soğudu"

Ama simdi ben bu sıcacık yatagi ve harika uykumu nasil birakıpta giderim soyler misiniz? Amann ne olcak azcik daha yatim diyerek tam kendimi yataga atmistimki annemin o cırtlak sesini duymamla yerimden fırladim hemen banyoya gidip elimi yüzümü yikadiktan sonra  kahvaltiya oturdum yarin Alinin dogum günüydü ve ben hic gitmek istemiyodum sonucta hic o ortamlari bilmedigim icin tedirgin oluyodum ama artik cocuğa numaramida vermistim yapicak bisey yok hem busede  hevesli simdi onu da kıramam ki düsuncelerime telefonuma gelen mesaj sesiyle ara verdim mesaj busedendi.

Gönderen:Patavatsizz
Kanka ben cok heycanliyim yarinı dört gözle bekliyorum şu an yoldayim size dogru geliyorum ve yarin icin alisveris yapiyoruz

Gönderilen:Patavatsiz
Ya sacmalama kizım bi serserinin dogum günü partisi icin alısveris yapcak degilim heralde ben giyinirim evdekilerden bisey.

Gönderen:Patavatsiz

Itiraz istemiyorum hadi ac kapiyi geldimm

Off bu kız beni öldürecek gercekten bigun kalbini kırıcam o olcak simdi gel de alisveris icin annemden para iste derkenn kapı caldi anneme donerek " buse anne " dedim ve daha sonra kapıyı actım

" selaaamm hanimlar nasilsiniz bakalim nasilsin sevdacim gel öpim seni cok ozlemisim "

Yalakaya bak sen nasılda isi dustü diye yalandan öpuyo.

" Ayten ablacim izin verirsen bugün sevdayla beraber alisveris yapabilirmiyizz ? Please"

" o ne kızz "

" ya iste lütfen demek ayten teyze hadi sen izin veriyomusun ? "

Buse yavru kedi bakislari atarak anneme bakinca gulmeden edemedim .

" tamam ama cok gec kalmayin kızım bak bugun sevdanin babasi eve erken gelicek haberiniz olsun hem kızım sevda cok para da veremem idareli kullan parani "

" tamam annecim "

Daha sonra ben bi kac biseyler daha atiştırdıktan sonra buseyle beraber evden cıktık ve alisveris merkezine girdik buse  kıyafetlere bakarken bende cebimde titreyen telefonumu actim tanimadigim bi numaraydi ama ben açmadan dururmuyum tabi ki de durmam.

" sevda "

" siz kimsiniz ? "

" aaa tanimadin mi beni Ali ben seni telefonuma kaydetmistim ama sen kaydetmemissin sanırım ask olsun sana "

" off uzatmada soyle ne diceksen ali "

" ismimi senden duyunca bi garip oldu sanki"

Dedikten sonra bide gulmeye basladi.sesi inanamayacagim kadar cok guzeldi hele gülüsünden hic bahsetmiyorum bile.off ne diyorum ben yaa.

" bisey söylemiyosan kapatiyorum "

" yarin geliyosun dimi kararıni degistirmemissindir insallah "

" geliyorum merak etme "

Derken busenin bana seslendigini duydum ve " hadi görüsürüz " diyerek telefonu kapattim.busenin yanina gittigimde elindeki elbiseyi gördüğümde ağzım o seklinde açıldi saks mavisi sırtında ve göğüs bolümünde oldukca derin bir dekoltesi vardi ve oldukca miniydi bunu partide giydigimi düsündüğümde birden kalbimin atislari hizlanmaya basladi ve hemen kafamdaki edepsiz düsüncelere ara verdim.bunlari düsünürken bile heyecanlaniyodum Allahim sen bana sabır ver

" kızım bu ne bu elbiseyi almayi düsünmüyosun heralde "

" neden ya bence cok hoş hem sende dene istersen sana da yakısır bu kız "

" sacmalama ölsemde giymem bu elbiseyi asla düsünme bile "

" tamam be off .hadi gel bak karsida bi magaza var hem orada daha guzel seyler vardir "

Diyerek beni karsidaki magazaya dogru cekistirdi.evet aslinda burada guzel ve diger magazaya göre daha sade seyler vardi hemen karsimdaki askilardan siyah yırtık pantolon ustunede kırmızı ve oldukca hos bi gomlek aldim ve kabine girip ustumu degistirip seçtiklerimi  giydim kabinden ciktigimda busede yan kabinden cıkmısti ve altina siyah sort ustunede beyaz sade bi tisört ve onun üstünede siyah bir kot ceket giyinmisti ikimizde aynı anda " cok guzel olmuşsun " diyince güldük ve üstümüzdekileride ufak bi indirim yaparak aldik.tabi benim o indirimi yapana kadar canım çıkmadıda degil yani.daha sonra buseyle bizim mahellenin orda vedalasarak evlerimize dogru ilerledik. Nedense icimde yarin icin kötü bi his vardi ve hic gitmek de istemiyodum acikcasi cünkü ali ve onun ortamindan acayip derecede korkuyodum.ama yapicak bisey yok artik is işten gecti bile.

Arkadaslar ilk deneyimim hatalarim olursa affedin ve oyuncularla ilgili sürekli ayni kisileri görmekten bıktık diyosaniz zorlamam cünkü ben bu ikiliyi gercekten cok seviyorum ve yakistiriyorum hem ayrica konusu da digerlerine göre oldukca farkli bi sonraki bolumde gorusmek uzere hoscakalin..

KARMASIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin