Paramparça

1K 43 48
                                    

Alinin bana olan bakışları o kadar içimi acıtıyordu ki kahroluyordum onun gözlerinde Emirin dediklerinden sonra hiç birşey söylememişti sadece bana bakıyordu.

Keşke kızıp bağırıp çağırsaydıda böyle sessiz kalmasaydı.

Sessizliği canımı yakıyordu.

" Alii ! "

Ona doğru bir adım yaklaşırken o kendini geri çekti.

" Doğrumu söyledikleri ? "

Aliye cevap verememiştim zaten ben daha konuşamadan beyinsiz emir ağzını açmıştı.

" Aaa tatlım sence ben hiç sana yalan söylermiyim ? "

" Emir kes sesini ! "

Sinirimden bağırmıştım.

" Sevda cevap ver doğruyumu söylüyo bu çocuk ? "

Yutkundum. Ağzımı açmaya korkuyodum bir taraftanda içim yanıyordu o bana böyle baktıkça.

" SEVDA CEVAP VER ! "

Alinin bağırmasıyla mahallede tiz bir yankı oluşturmuştu sesi. ben ise yerimden sıçramıştım.

Mahallede top oynayan birkaç çocuk ve kapılarının önünde dedikodu yapan yaşlı teyzeler bir anda bize bakmaya başlamışlardı.

" Sa-sarhoş-tu "

Diyebildim kekeleyerek.

" Ve sende onu evine attın öyle mi ? "

Bana o kadar iğrenerek bakmıştı ki şu an burada ölmek istedim.

Gözlerim kararıyordu ayakta durmaya çalışıyodum ama vücudum titriyordu.

" Ali sen yanlış anladın yemin ederim hiç birşey yapmadım o gece çok sarhoştu başına birşey gelmesin diye ben evime aldım zaten uyudu sabahta kalkıp gitti"

" Sevda niye seninle o gece geçirdiğimiz eğlenceli vakitlerimizi anlatmıyosun? darılıyorum ama "

Hızla emire tokat attım.kendimi tutamamıştım o böyle Alinin yanında yalan söylerken benim sinirlerim bozulmuştu.

Emir elini yanağına götürüp sırıtmaya başladı.

" Elinde baya ağırmış "

Aliye baktığımda hala gözleri bendeydi hiç tepki vermemişti onun bu halleri beni korkutuyordu yanına doğru yaklaştım ve ellerini tuttum buz gibi olmuştu elleri resmen ben donmuştum.

" Ali lütfen birşey de bak sana yemin ederim ben hiç birşey yapmadım çok özür dilerim sana söylemediğim için umutta sana söylemek istedi ama ona ben engel oldum tepki vermenden korktum."

" Umuttamı biliyodu bunu ? "

Kırdığım pot yüzünden kendime küfrettim şimdi umutlada arası bozulacaktı.

" Ali lütfen..."

Ellerini hızla benden çekti ve emirin karşısına geçti

" Işte şimdi ödeştik Ali !

Emir aliye bunu söylediğinde neden böyle birşey yaptığını anlamıştım geçmişte yaşadıkları olaylar ve alinin ona yaptığı ihanet yüzünden intikam alıyordu bana artık Aliyle uğraşmayacağını söylediğinde ona inanmıştım ama yalan söylemişti şimdi Emir bizi mahvetmişti.

" Acıdımı canın Ali ? Nasılmış sevdiğin kızın gözlerinin önünde seni hayal kırıklığına uğratması ? Bok gibi dimi kardeşim bana yaşattıkların ne kadar berbattı biliyomusun senden hiç beklemezdim ama sen benim hayatıma sıçtın sikip kenara fırlattın resmen lan hayatımı şimdi sıra sende az sen yaşa bakalım benim yaşadıklarımı "

KARMASIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin