Ego bey!

1K 52 9
                                    

Multimedia:Sevda&Ali

Alinin söylediği şey karşısında ağzım o şeklinde açılmıştı ve gözlerim yuvalarından fırlayacak şekilde büyümüştü.

" Ali ne diyosun sen?"

" Artık dayanamıyorum ben güzelim hep yanımda ol hep seni görim ve hiç ellerimiz birbirinden ayrılmasın istiyorum Sensizliğe alışamıyorum.Evlen işte benimle"

Yerimden doğruldum ve yatakta oturdum.

" Ali sen ciddisin "

" Evet ciddiyim. Ne o sen istemiyomusun yoksa?"

" Hayır tabikide istiyorum ama daha çok erken.Bu çok güzel bişey ve benim için çok önemli o yüzden bunun bu kadar çabuk olmasını kestiremiyorum.Hem daha ailelerimizin bile haberleri yok"

" Sen orasını dert etme ben eve gider gitmez bizimkilere herşeyi anlatırım sende söyledinmi herşey hallolur "

" Ali ben daha buna hazır değilim yani bilmiyorum çok erken gelişen birşey bu.Ben seni gerçekten çok seviyorum ama bu evlilik işi çok derin bir mesela anlıyomusun?"

" Peki"

" Ali peki diyip geçiştirme anlamıyosun işte beni. Bu basit bişey değil.Hem zaten bizim gönüllerimiz bir olduğu sürece herşeyin üstesinden geliriz lütfen anla beni "

Ali derin bir nefes aldı ve burun kemerini sıktı.

" Tamam sen haklısın ben bir an düşünemedim ama sende beni anla be güzelim sevdiğim kadınsın ve seninle evlenmek istiyorum.Sen benim olacaksın ve daima benimle kalıcaksın bu olmak zorunda.Ve inan bana ben senin benim karım olacağın günü sabırsızlıkla bekleyeceğim"

" Bende senin benim kocam olacağın günü sabırsızlıkla bekleyeceğim buna emin ol!"

Ali yüzümü avuçlarının arasına aldı ve anlıma en içten öpücüğünü kondurdu. Ne güzel seviyordu bu adam beni.Ben onun kollarındayken gerçekten çok Mutluydum ve onun yanında bambaşka bir insana dönüşüyodum.Çok kısa bir sürede kalbimi ele geçirmişti ve beni değiştirmeyi başarmıştı gerçektende ben bu adama hayrandım.Insanin sevdiğinin onun gözünde değeri çok başkaydı.

Aşk çok kutsal bir şeydi aynı zamanda hem sevindirebiliyor hemde üzebiliyordu.Beni de etkisi altına almıştı resmen elinde oynatıyordu beni.Alisiz olduğumu düşünmek bile istemiyodum zaten böyle birşey de olmayacaktı.Hem ikimizinde kalpleri birbiri için atarken bu nasıl olabilirdiki.

Ali beni kendine çekti ve bende en huzur bulduğum yer olan göğsüne kafamı koyup gözlerimi kapattım.

~~~~

" Oh be sonunda kurtuluyorum şu hastaneden "

Bugün ali taburcu olmuştu.Bizde şu an hastaneden çıkıp taksiye binmiştik.

" Ali eve gidince iyice dinleniyosun ve kendinide asla yormuyosun tamam mı"

" Dinlenmekten içim kıyım kıyım oldu zaten "

" Benim için dinleneceksin ali ona göre.Sonrada sapasağlam bir şekilde yanıma geliceksin "

" Niye ordan bakılınca yarım bi adam gibi mi duruyorum"

Dedi ali tek kaşını kaldırarak Allahım ne tatlıydı şu hareketi yaparken.

" Saçmalama ali öyle demek istemedim sonuçta tam iyileşmedin ve ona göre hareket etmen lazım.Kendine çok dikkat et ve bir an öncede benim yanıma gel !"

" Biliyorum hasretime dayanamıyosun güzelim "

Dedi ve güldü.Sinirle koluna vurdum ve kaşlarımı çattım.

" Hasretine dayanamadığım falan yok hem sen yanıma gelmek istemiyosan gelmeyedebilirsin ben sensizde idare ederim ego bey!"

" Sen kızınca ne tatlı oluyosun kız öyle.Hem ben seni görmeden durabilirmiyim hiç"

Dedi ve beni kendine çekip saçlarımı öptü.Allahım ne olur bu huzurumuz hiç bozulmasın diye dua ediyodum her seferinde çünkü alinin yanında çok mutluydum ve bu mutluluğun bozulmasınıda asla istemiyordum.

Merhaba arkadaşlar iki bölüm üst üste yayınladım kısa olmuş olabilir ama idare edin beni.Okullar açılacağı için kitaba biraz ara vereceğim ama merak etmeyin sonra tekrardan devam edicem.

Sizi seviyorum karmaşık ailesi kendinize iyi bakın öpüldünüz♡♡♡

KARMASIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin