Ben kusursuz olamadım çünkü sendin zaafım.

762 29 6
                                    

Hani derler ya insanın en mutlu olduğu kendini en iyi hissettiği yer sevdiğinin yanıdır diye işte son bir haftadır hep bu duygu içerisindeydim.Çünkü sevdiğim adam, serserim , alimle herşey çok güzel gitmeye yavaş yavaş aramızdaki bütün sorunlar hallolmaya başlamıştı.

Umut sağolsun aliye hiçbir şey söylememişti çok korkmuştum o gece emirin bizde kaldığını aliye söyleyecek diye ama söylememişti umarım unutup gitmiştirde bidaha asla beni bu konu hakkında tehdit edemezdi.

Bu son bir haftada epeyce bir düşünme fırsatı buldum kendi kendime ölümün olduğu bu dünyada ne çok boş şeyleri kafamıza takıyoduk biz öyle sevdiğin kişilerle mutlu vakit geçiremedikten sonra yaşasan ne olurdu ki zaten.O yüzden bende aliyle yaşadığımız tatsız olayları bu emir muhabettlerini falan hep göz ardı etmeye karar verdim ve gerçekten bu sorunları kafama takmayınca daha da mutlu oluyordum.

Hızlıca okul kıyafetlerimi üstüme geçirdim ve saçlarımada maşayla hafif dalgalar verdim.Birazda makyaj yaptıktan sonra kahvaltı masasına oturdum babam işteydi annemde mertle beraber alışverişe gitmişti.Bende tek başıma kahvaltı etmemek için kızları bize çağırmıştım.

Buse çayı koyarken gözdede salatalıkları doğruyordu bende kahvaltı masasının başına geçip aliyi aramak için telefonu elime aldım.

Ali ilk çalışta açmadı.ikincidede.Sanırım hala uyuyordu ah simdi orada olup onu öperek uyandırmak vardı ama neyse.

Sonunda telefonu açmıştı.

" Sevgilim "

" Efendim güzelim "

" Neden telefonunu geç açtın ? "

" Akşam çocuklarla takıldık öyle içkiyi fazla kaçırmışım başım çatlıyo yeni gözlerimi zar zor açabiliyorum sevdam "

" Senin sesinde çok kötü geliyor ah ali ah bitanem ne diye içiyosun şu pis şeyi anlamıyorum sana ne faydası varki bir kerede beni dinlesen ölürsün dimi? "

" Kızma be güzelim.Kapat şimdi sen ben bi duş alim sonra okul çıkışı uğrarım yanına."

" Hayır ali gelmene gerek yok hastasın zaten ben bugün okula gitmesemde olur gelirim yanına ilgilenirim seninle "

" Nasılda kıyamazmış sevdiceğine "

" Hadi kapatıyorum Sen şimdi git banyoya ılık bir duş al ben kahvaltımı yapıp gelicem yanına"

" Iyi tamam yolda gelirken erkeklere falan bakma kırarım kafanı ! "

" Off ali öküzmüsün sen ya "

Telefonu hızlıca kapattım.Bu çocuğun şöyle konuşmaları beni deli ediyordu ama napim işte kızamıyodum bende ona zaten şimdi hastaydı ve benimde onun yanında olmam gerekiyodu.

Kızlar kahvaltıyı hazırladıktan sonra masaya oturdular bugün kendi yerime onları çalıştırmıştım o yüzden ikiside şu an bana fena gıcıklardı.

Tabiki ilk önce buse söylenmeye başlamıştı.

" Şuna bak ya bir işin ucundanda tuttuğu yok sabahtan beri ellerim koptu kahvaltı hazırlamaktan "

" Kızım evde kalcaksın sen bu gidişle ali de almıcak seni ben söylim."

" Off kızlar ne abarttınız ya alt tarafı bi kahvaltı hazırlamada yardım etmedim size bunuda çokmu görüyosunuz bana Allah aşkına "

Kızlarla beraber kahvaltı yapmaya başladık.
Ama içim bir türlü rahat değildi ali orada hastayken ben burada yemek yiyince bir kötü hissetmiştim kendimi yediğim lokmalar boğazımdan aşağı inmiyodu sanki.

KARMASIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin