Çaresizlik....
Üzüntü...
Sinir...
Endişe...
Korku...
Beklemek...
Şu an bütün bu duyguları aynı anda yaşıyodum elim kolum bağlıydı ve beklemekten başka çaremde yoktu.
Umut emiri bizden çkarken gördüğünü söylediği o mesaji attıktan sonra yıkılmıştım adeta.Dedim tamam umut bunu kesinlikle aliye söyler alide böyle bir durumu asla kabul edemeyeceği için ilk önce gider emiri gebertir sonrada gelir beni parçalara ayırır ve çekip gider.
Ama sonra bi düşündüm sonuçta umut alinin en yakın arkadaşı ve kardeşi dediği adam bu yüzden kardeşinin böyle birşeyi öğrendikten sonra delireceğini ve kötü olacağını bildiği için bunu bence aliye söylemez ve sadece beni uyarmak için konuşmaya çağırır.
Bir yanım kardeşi üzülmesin diye bunu ona söylemez diyor diğer yanım ise gerizekalı kardeşinin arkasından böyle işlerin döndüğünü asla saklamaz ve söyler diyor.
Arafta kalmıştım sanki ne yapacağımı ne diyeceğimi bilmiyordum.Umutun mesajından sonra hemen apar topar evden çıkmıştım ve her zaman toplanıp eğlendiğimiz cafeye bu seferde umutu aliye birşey söylemesin diye ikna etmeye çağırmıştım.
Ve şimdi umut karşımda oturmuş benim konuşmamı bekliyordu.Ama konuşamıyordum dilim tutulmuş gibiydi sanki.
Normalde yüzünden o saçma sırıtışları eksik olmayan umut simdi çok ciddi duruyordu karşımda.Onun bu halinden korkmuyorda değildim açıkçası.
Artık umutun o öldürücü bakışlarından konuşmam gerektiğini anlamıştım.Zorda olsa cesaretimi topladım ve bikaç bişey söylemeyi başardım.
" Bak umut herşey gördüğün gibi değil tamamen bir yanlış anlaşılma inan bana."
" Alla alla nasıl bir yanlış anlaşılmaymış bu bakalım sabahın köründe evinizden bir erkek çıkıyor ki belliki gecede sizde kalmış ve ne tesadüfse bu erkekte alinin kavgalı olduğu sünepe oluyor ? "
" Sen nerden tanıyosun emiri? "
" Konumuz bu değil emirin sizde ne işi vardı sevda adam akıllı bir açıklama yap yoksa ben alinin yanına gidim mi? "
" Tamam anlatıcam herşeyi ne olur aliye bişey söyleme ! "
" Dinliyorum."
" Emirle biz geçen haftalarda tanışmıştık zaten dün gecede buseyle markete gittiğimizde emiri bizim mahallede sarhoş bir şekilde gördük bağırarak şarkı söylüyordu ve durumuda hiç iyi değildi bende onu o halde dışarda bırakmak istemedim buse bunu kabul etmesede sonunda bana yardım etti ve beraber emiri bizimkiler yattıktan sonra eve aldık sabahta emir uyandı ve kalktı gitti başka da bişey olmadı işte aliye anlatmayacaksın dimi umut? "
Umutun busenin adını duyduğunda gözleri büyümüştü ve bakışları daha da sertleşmişti sanırım bu işin içinde buseninde olması onun pek hoşuna gitmemişti.
" Ne diyosun lan sen demek busede sizinle beraberdi ha? "
" Buse dün bizde kalacaktı zaten emiri eve almayı ben istedim bana tepki gösterdi ama onuda ikna ettim bunda bu kadar kızılacak birşey yok ki "
" Bunda kızılacak birşey yokmu? Gece gece sen buse ve elin lavuğu aynı yerde kalıyosunuz bende buna hiç kızmayacağım öylemi?"
" Ya umut anlamıyomusun sen Beni çocuk deli gibi sarhoştu onu taşırken kollarımızda uyumuştu zaten eve aldığımızda da hiç uyanmadı yani buseyle aralarında bi muhabbet falanda olmadı "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMASIK
ChickLitMahallenin yakısıklı serserisinin doğum gününe gittikten sonra hayati yavas yavas değişmeye başlayan bir kız. sevda... ~~~~~~~~ Mahallesinde oturan bi kızı kendi doğum günü partisine çağırmasından sonra yavas yavas hayatı değişmeye başlayan bir erke...