Alinin söylediklerinden sonra içimde kelebekler tepinirken zorda olsa kendimi tutmayı başardım ve aliye saatin geç olduğunu bir an önce eve girmem gerektiğini söyleyerek yanından hemen ayrıldım binanın içine girmemle buseyle çarpışmam bir oldu olamaz kafası çok sertmiş!
" Buse ya napıyosun sen kapı arkasında gerizekalı "
" Bişey yapmıyodum ya öyle seni bekliyodum işte "
" Kapı dinlemene gerek yoktu ne olduğunu sana anlatırdım zaten "
" Tamam kuşum kızma ya bilirsin beni merak ediyorum "
" Birgün şu merakın yüzünden başına bişey gelmez inşallah "
Buseninde kolundan tuttum ve beraber merdivenleri çıkmaya başladık tam evin kapısına anahtarı yerleştiriyodum ki aklıma dank eden şeyle bir anda yerimden sıçradım
" Noluyo kızım "
" Lan biz markete gidiyoruz diye çıktık evden ama bişey almadık "
" Oha doğru."
" iyice geç oldu ama gitmemiz lazım hadi "
Çıktığımız merdivenleri tekrardan bu seferde inmeye başladık.Nasıl unuturduk markete gitmeyi gerçi ali efendi sağolsun akıl mı bırakıyordu insanda.
O bana öyle gülünce ilk önce nefesim kesiliyordu sonra bana dokununca kalbim duruyodu ve benim gözlerime aşkla bakınca ölüyodum işte.
Sahi o bana benimle oyun oynama sen benimsin demişti.Bide ona ait olduğumu her defasında bana hatırlatıyodu ya orada benim içim eriyodu resmen.
Ona çok aşıktım onu deliler gibi seviyodum biliyorum aşk ve sevgi ikisi bir arada çok güçlü ve zor duygulardı ama ali bunları bi şekilde yaşattırıyordu bana.
Işte o bana böyle davrandığı sürece benim ona karşı tavır almamda bi hayli zordu ama yapmak zorundaydım ve mecburdum ali geçmişte emire epey kötü şeyler yaşatmışken cezasını çekmeliydi.
Markete doğru yürümeye başladık saat geç olduğu için etrafta kimsecikler yoktu ve heryer bi hayli tenhaydı.
" Buse ya market açık değilse? "
" Inşallah açıktır ya Allahım lütfen açık olsun nolurr "
Korka korka marketin olduğu sokağa girdik ama marketin yanık olan ışıklarını görünce ikimizde derin bir oh çektik.
Markete girip birkaç çikolata cips gibi şeyler aldık ve ordan da ayrıldık.Tam bizim binanın içine girecekken hemen aşağıdan garip sesler duymaya başladım.
" Sevda sen de benim duyduklarımı duydun mu? "
" Evet bu ne sesi ya "
" Bilmiyorum "
Bir insan sesine benziyodu ama çok boğuk bir sesti ve de korkutucuydu.
" Baksana sesler iyice yükselmeye başladı "
" Boşver ya ben çok korkuyorum hadi bir an önce eve girelim lütfen "
" Olmaz buse bi gidip bakalım belki birine birşey olmuştur "
" Ya boşver bize ne başkalarından hadi eve girelim "
" Tamam sen burda bekle ben bi bakıp gelim "
" Hayır asla bırakmam ya eli bıçaklı bi adam bize tuzak kurmuş orda bekliyorsa ya bi seri katil bizi katletmek istiyosa ya da bi psikopatın teki bizi takip etmiş zarar vermek için orda bekliyosa hayır olmaz sevda "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMASIK
ChickLitMahallenin yakısıklı serserisinin doğum gününe gittikten sonra hayati yavas yavas değişmeye başlayan bir kız. sevda... ~~~~~~~~ Mahallesinde oturan bi kızı kendi doğum günü partisine çağırmasından sonra yavas yavas hayatı değişmeye başlayan bir erke...