Umut kalmadı.

955 55 20
                                    

" Sevda bak çok tehlikeli sularda yüzüyosun ! "

" Biliyorum gözde ama yapıcak bişey yok Emirle konuşmam lazım "

" Ali istemediği halde konuşacaksın bide senin o çocukla buluştuğunu öğrenirse ayvayı yedin."

Sabahtan beri buseyle gözde benim sağlıklı düşünemediğimi bu yüzden yanlış kararlar aldığımı söyleyip beni caydırmaya çalışıyorlardı ama umrumda değildi her ne olursa olsun ben o emir denen pislikle görüşecektim çünkü başka şansım yoktu çünkü bütün sorularımın cevapları ondaydı çünkü ben burda kendi kendimi meraktan yiyerek delirmek üzereydim çünkü ortada sırlar varken ben Aliyle mutlu olamazdım.

Kafamda milyonlarca düşünceyle biraz daha dikleştim oturduğum sırada.Tenefüstü ve benle gözdede buselerin sınıfına gelmiştik simdide sırada oturup canım arkadaslarımın nasihatlarını dinliyodum oh ne güzel !

Zil çaldığında gözdeyle ayrıldık sınıftan tam kendi sınıfımıza girecekken telefonumun titremesiyle durdum mesaj gelmişti.

Gönderen; Emir

Bugün planet barda seni bekleyeceğim.

Bar mı ??

" Kimdenmiş?"

" Hiç ya öyle reklam mesajları  "

Gözdeye mesajın emirden geldiğini soylemicektim çünkü eminim ki buse de gözdede o bara gitmeme izin vermeyeceklerdi.Hem bu salak niye beni bara çağırdıki o kadar kafe dururken bar ne diye?

Sınıfa geçip hocanın gelmesini bekledim bi yandan da planet barın nerde olduğunu düşünmeye çalışıyodum acaba bar çok uzak mıydı oranın ortamı kötümüydü? Hiç bişey bilmeden sadece bi salakla konuşmak için elalemin barına gidyodum ah Ali ah beni nelerle uğraştırıyosun böyle ne diye bana herşeyi anlatmıyosunki.

" Ne düşünüyosun?"

" Hı ? "

" Aklın nerelerde senin diyorum "

" Yok ya bişey sadece şu Emir denen çocuğu düşünüyodum tam bi pisliğin teki "

Diyerek bi yalan uydurdum hemen gerçi emirin pislik olduğu yalan değildi.

" Bu aralar tek konumuzun şu gizemli çocuk olduğunu farkettinmi ? "

" Gözde ne demeye çalışıyosun ?"

" Bişey demeye çalışmıyorum sadece şu emiri çok kafana takıyosun bence hem ne malum yalan söylemediği ya hiç bişey bilmiyosa "

" Hayır Gözde bak ben eminim Ali ve Emirin arasında geçmişte bi şeyler olmuş yani hissedebiliyorum sorularımın cevabını Emir verecek, vermek zorunda ! "

" Hadi bakalım hayırlısı "

Hocanında sınıfa girmesiyle dersi dinlemeye başladım gerçi bu kafayla nasıl dinleyeceksem.

~~~~

Okul çıkışı taksiye bindim hemen umarım gideceğimiz yer çok uzak değildi çünkü benim yanımda o kadar taksiye verecek kadar param yoktu.Adresi söylediğimde söför yakın bi yer olduğunu söyleyince rahatladım zaten çok kısa süre geçmeden adresin burası olduğunu söylerek durmuştu bende parayı verip indim taksiden.

Kocaman kırmızı renklerle barın ismi yazıyodu ve burası olduğundan emin olduktan sonra girdim bardan içeri.

Burun kemiklerimi sızlatacak kadar ağır bir koku vardı içerde burda beş dakika bile durmam mucizeydi .Etrafıma bakınarak Emiri aramaya başladım içerisi akşam üstü olmasına rağmen pek fazla kalabalık değildi sanırım bu gibi mekanlar geceleri doluyodu.Hemen karşımda masadaki adamların bana bakışlarını görmüştüm ve korkmaya da başlamıyor değildim hani.Gözlerim Emiri ararken arkamdan onun sesini duydum.

KARMASIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin