Multimedia:Sevda
Yüzüme çarpan güneşle açtım gözlerimi.bugün benim için çok önemliydi evet bugün kesinlikle Aliyle konuşacaktım yani ona karşı olan hislerimi yeni yeni itiraf etmiş olabilirim ama yinede hepsi gerçek hislerim.umarım alide bu hislerime karşılık verir şu an gerçekten tek istediğim bu.
Hızlıca yataktan kalktım ve pembe terliklerimi giyerek odadan çıktım bugün erken kalkmıştım haliyle bizimkilerde hala uyuyodu günlerden pazardı. normalde olsa bugün öğlene kadar yatardım başımda tepinselerde asla kalkmazdım ama akşam heyecandan uyuyamamıştım ve garip bi sekilde uykumda gelmemişti.
Nedense bugün pek neşeliydim sanki herşeyin iyi olacağı gibi bi his vardı içimde.ilk önce banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım saçlarımıda topladıktan sonra mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım.saate baktığımda 10:00du.bizimkilerde en geç bi yarım saat sonra kalkardı.kahvaltılıkları yemek masasının üzerine koyduktan sonra sucuklu yumurta yaptım ve onu da masaya ekleyerek çayın kaynamasını bekledim.
Mertin odasına gittiğimde yatakta oturmuş gözlerini ovuşturuyodu hemen yanına gidip yanağına kocaman bi öpücük kondurdum;" günaydın yakışıklı prens "
" günaydın.ben yakışıklı prens oluyosam sende güzel prenses oluyosun dimi abla "
" bilmem öylemi oluyorum "
" evet öylesin "
" saol bitanem neyse hadi çok konuştuk çabuk elini yüzünü yıka kalvaltı hazır "
" tamam "
Diyerek yataktan çıktı ve koşarak banyoya doğru gitti bende ardından yatağını topladım."vayy be bana ne kadar çok hamarat kızım " diyerek geçirdim içimden. birden mutfaktan çay sesi gelince aklım başıma yeni geldi.çayı tüpte unutmuştum.hemen koşarak mutfağa geçtim çay fokur fokur kaynıyodu Allahtan son anda yetişmiştimde çaya bişey olmamıştı.
" sevda "
Arkamı döndüğümde annem kalkmıştı ve bana şaşkın şaşkın bakıyodu.
" günaydın anne "
" günaydın kızımda sen iyimisin?"
" evet iyiyim ne oldu ki ? "
" sana göre çok erken kalkmışsın kahvaltı hazırlamışsın ve mertin odasınıda toplamışsın ne oldu kızım sana bunlar senin hiç yapmayacağın şeyler aşıkmısın kız yoksa ? "
" aa evet nerden bildin " demek istesemde tabikide diyemedim.
" saçmalama anne ne alakası var hem içimden gelmiş olamaz mı yani ? "
" tamam tamam bişey demedim Sen çayıda masaya götür bende elimi yüzümü yıkayıp geliyorum zaten "
" peki babam o kalkmıcakmı ? "
" yok biraz daha yatıcakmış elleme onu sen zaten akşam işten geç geldi bırak yatsın ben sonra hazırlarım ona biseyler "
" peki "
Diyip kahvaltı masasına oturdum ve hemen sucuklu yumurtaya gömüldüm hem kendim yiyor hemde arada bi mertin ağzına veriyodum.normalde asla bunları yapcak bi kız değilim ama bu aşk beni gerçekten çok değiştirdi.
Annemde sofraya oturduktan sonra hep beraber kahvaltı yapmaya başladık tabi babam daha kalkmamıştı bu da benim işime gelmişti zaten o kalkmadan aliyle buluşsam iyi olacaktı ama ilk önce annemden dışarı çıkmak için izin almam lazımdı;
" anne "
" efendim "
" bugün dışarı çıkabilirmiyim? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMASIK
ChickLitMahallenin yakısıklı serserisinin doğum gününe gittikten sonra hayati yavas yavas değişmeye başlayan bir kız. sevda... ~~~~~~~~ Mahallesinde oturan bi kızı kendi doğum günü partisine çağırmasından sonra yavas yavas hayatı değişmeye başlayan bir erke...