Multimedia:Sevda&Ali
Alinin söylediklerinden sonra kalbime bıçak yemiş gibi acı hissetmiştim içimde onun beni böyle sevmesi ve onu kaybetme korkusu canımı acıtıyodu.ne güzel konuşmuştu o öyle her seferinde söyledikleriyle beni daha da hayran bırakıyodu kendine.Bir zamanlar; kendini beğenmiş havalı bi serseri diye düşündüğüm adam simdi en güzel seven sevdiğini acıtmaktan korkan ve en önemliside insanın içinde ona karşı kocaman bi güven duygusu barındırtan bi adam olmuştu benim gözümde.
Ali gözlerini benim gözlerimde sabitlemişti ve benim bişey dememi bekliyodu.Daha fazla dayanamayarak kollarımı kocaman açarak ona sarıldım o da sanki bunu bekliyomuş gibi hemen sardı kollarını belime.Bir süre daha böyle dururken umutun o sinir bozucu sesini duyduktan sonra aliden ayrıldım.
" öhhöhhöh.Biz de varız burda bi ayrılın bakim artık ne yapacaksanız biz gittikten sonra yaparsınız "
" Umut o çeneni kapat yoksa başka şekillerle ben kapatırım "dedi ali.
" Tamam tamam sakin olun lütfen hadi yeni bi oyun oynayalım "
Diyerek ortamı yumuşatmaya çalıştım.Bi kaç oyun daha oynadıktan sonra buse artık eve gitmelerinin gerektiğini söyleyerek umutla beraber evden ayrıldılar.
" Oh be sonunda gittiler bi an hiç başbaşa kalamıcaz sandım."
" Ali çok ayıp ! "
Ali bana biraz yaklaştı ve ona kaldırdığım işaret parmağımı tutarak öptü ve bi anda beni kendine çekip ellerini belime sardı.
" Ne o yoksa sen başbaşa kalmamızı istemiyomusun? "
Yutkundum.Bu kadar yakın olmamız utanmama sebep olmuştu.Kendimi toplayarak biraz da utangaçlığımı yenmeye çalışarak cevap verdim;
" Tabikide istiyorum ama onlarda benim arkadaşlarım ve onlarlada vakit geçirmek istemem gayet normal aliciğim"
" Aliciğim nedir ya? Serserim daha iyiydi "
" peki serserim "
Ali önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına götürdü ve anlıma uzun bi öpücük kondurdu.daha sonra yanağımı öptü.Bu sefer gözleri dudaklarıma kaydı tam öpücekken bir anda zil çaldı ve hemen aliden ayrıldım .Tereddütle aliyle göz göze geldik annemler gelemezdi yani gelmiceklerdi diye biliyodum peki o zaman bu kimdi?
Yavaşça kapıya doğru ilerledim. kapı deliğinden buse ve umutu görmemle rahatladım ve derin bi nefes aldım.
" buseyle umutmuş "
" Hay ben olmayan şansıma..."
Alinin lafını tamamlamasına izin vermeden hemen kapıyı açtım.
" Ayy sevda kusura bakma ya rahatsız ettik ama telefonumu burda unutmuşumda senin odandaydı sanırım bi versene sana zahmet"
Buseye göz devirdim ve benim odama giderek yatağın üstündeki telefonunu alıp verdim.
" Ali kardesim sizide işinizden ettik kusura bakma "
" ulan ben senin ! "
Ali yumruk yaptığı elini umuta doğru götürürken umut hemen buseninde elini tutarak koşarak merdivenlerden indi.
" Birgün elimden bi kaza çıkıcak öldürcem o pezevengi o olcak "
" Tamam ali abartma şaka yapıyo işte "
" neyse yatalım artık insallah kimse rahatsız etmez artık yoksa valla bu sefer kötü olur "
Aliye gülümsedim ve elinden tutarak odama götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMASIK
Chick-LitMahallenin yakısıklı serserisinin doğum gününe gittikten sonra hayati yavas yavas değişmeye başlayan bir kız. sevda... ~~~~~~~~ Mahallesinde oturan bi kızı kendi doğum günü partisine çağırmasından sonra yavas yavas hayatı değişmeye başlayan bir erke...