" Evet başla! "
" neye başlim?"
" Anlatmaya "
" Ben neyi anlatacakmışım küçük hanım ? "
" Nasıl olduda bana gelen görücüler yerine siz geldiniz? Ne yaptın söyle ali ! "
Alinin birden kaşları kalktı ve elindeki kahvesini masaya sertçe bırakıp bana döndü.
" Haa sen sana gelen görücüleri geri çevirdiğim için kızıyosun bana yani."
" Saçmalama ne alakası var ben sadece merak ediyorum.Sencede bilmek hakkım değilmi? "
Bakışlarını biraz daha yumuşattı ve derin bi nefes aldı.
" Haklısın.Ama napim sana görücü geleceğini söylediğinde sinirden ölüyodum bi an nefes alamıyorum sandım tabikide seni o p*çe bırakacak değildim ama yinede sana benden başkasının seni istemeye geleceğini düşünmek beni öldürüyodu bende babamı babanla konuşması için ikna ettim "
" Ne? Nasıl yani Babam da hemen kabul mü etmiş? "
" E başta biraz mırın kırın etmiş tabi ama seni o kaçırma olayında kurtardığımdan sanırım kendi akrabaları yerine benim seni istememe izin vermiş "
Ali akraba deyince aklıma emir geldi ve onunla akraba olmamız bi anda kafama dank etti.
" Ali bişey daha var."
" Ne var? "
"Bugün emir denen bir çocukla karşılaştım ve bana beni istemeye gelecek olanların onlar olduğunu daha sonrada sözlüm olacak herife dikkat etmem gerektiğini söyledi."
Emirin ismini duyunca birden alinin gözleri koyulaştı ve elini yumruk yaptı.Evet tamda tahmin ettiğim gibi emiri tanıyodu ve aralarında her ne geçtiyse ikiside birbirinden hoşlanmıyodu.
" Başka bişey söyledimi? "
" Hayır bu kadar "
Aklıma telefonumdaki emirin numarası geldi.Aliye bunu söylemeyecektim çünkü biliyodum ki Ali asla onunla görüşmeme izin vermeyecekti.
" Sevda onunla bir daha karşılaşırsan hemen bana haber veriyosun.Bide o puşt sana yavşamadı dimi? "
" Hayır.Hayırda Sen onu tanıyosun ve bana hala bişey anlatmıyosun! "
Ali ellerimi tuttu ve anlımı öptü.
" Bak güzelim evet o herifle tanışıyorum ve geçmişte birkaç kötü olaylar yaşadık o yüzden o itle görüşmeni istemiyorum zaten eminimki bana inat olsun diye seni istemeye kalktı."
Oha! Neler oluyodu böyle ? Ne geçmişi? Ne inadı ?
" Ali Hiç bişey anlamıyorum."
" Böylesi daha iyi zaten.Lütfen bu olayı daha fazla kurcalama bak biz şu an sözlüyüz ikimizde olmak istediğimiz yerde birbirimizin yanındayız bize ne elalemden hayatımızı yaşayalım bırak diğerleri kendileriyle uğraşsın tamam mı sevdam ? "
Ali o kadar ikna edici konuşmuştu ki hemen onun yanında gevşeyiverdim.Bide o masum masum bakışları yokmu beni deli ediyo yahu..
Bir süre öylece birbirimize sarılırken kilit sesi geldi ve birden evin içine Hasan amcayla şehriban teyze girdiler.
Hemen Alinin kolundan çıktım ama olan olmuştu basılmıştık işte.
" Öhöhhö hanım gel biz şeye gidelim gençler konşsunlar "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMASIK
ChickLitMahallenin yakısıklı serserisinin doğum gününe gittikten sonra hayati yavas yavas değişmeye başlayan bir kız. sevda... ~~~~~~~~ Mahallesinde oturan bi kızı kendi doğum günü partisine çağırmasından sonra yavas yavas hayatı değişmeye başlayan bir erke...