Multimedia:Sevda
Neden bu öğretmenler bu kadar sıkıcı ders anlatıyolar.hayır anlamıyorum yani biraz gülseler biraz daha dersi çekilir bi hale getirseler ne olacak ki !.
Dersimiz kimyaydı ve gerçekten artık hepimiz kafayı yemek üzereydik öndeki bi kaç kız dışında kimse ders dinlemiyodu bizde gözdeyle aliyle beni konuşuyoduk ona yaşadığımız herşeyi anlatmıştım ve o da gerçekten çok mutlu olmuştu.ayrıca son yaşadığımız göz yaşartıcı sprey olayını da anlattıktan sonra baya bi benimle dalga geçmişti ve hala da geçmeye devam ediyodu;
" ay kızım alemsin ya demek yanında göz yaşartıcı sprey taşıyosun bide gidip çocuğa sıkmışsın ya tam bi rezillik "
" gözde anlattığıma bin pişman oldum sayende saol ya "
Gözde tam cevap vericekken kimya hocamız o cırtlak sesiyle sınıfa bağırdı tabi hepimiz sustuktan sonra konuşmaya başladı;
" arkadaşlar size bi ödev vereceğim ama grup halinde yapıcaksınız en fazla 4 grup olabilirsiniz size kalmış birazdan ödev konularınızı panoya asıcam ordan bakarsınız "
Sınıftan itiraz nidaları koparken gözdeyle birbirimize döndük;
" sen bize kalmaya gelirsin sevda beraber yaparız hatta bugün yapabiliriz "
" bizimkilerden izin aldıktan sonra neden olmasın "
Diyip güldüm.sonunda zil çalmıştı gözdeyle beraber bahçeye çıktık. buse bugün okula gelmemişti akşamdan mesaj atmıştı bana " hastayım gelemeyeceğim " diye zaten bu okul çıkışı gözdeyle beraber onu görmeye gidicektik.
~~~~~
Son ders zilide çaldıktan sonra kitaplarımı topladım ve çantama koydum gözdeyle beraber okuldan çıktık ve buselere doğru yürümeye başladık. Buselerin kapısını çaldığımızda kapıyı umut açınca ikimizinde gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
" ohaa ....umut senin ne işin var burda " dedim hemen.
" ne öyle far görmüş tavşan gibi bakıyosunuz sevgilimiz hastalanmış görmeye gelemezmiyiz? "
" tabi gelebilirsinde hatice teyzeler nerde peki? "
" onlar busenin dayısına gitmişler zaten busenin hasta olduğunu bilmiyolar sizde sakın söylemeyin yoksa hemen buraya gelirler "
" tamam be öff çekil "
Diyerek gözde umutu kenara çekti ve içeri girdi bende arkasından girdim busenin odasına geçtiğimizde yatağında oturur vaziyette çorba içiyodu.
" kuşum ne oldu sana hastamı oldun sen ? "Diyip yanağından öptüm.
" merak etme sevda iyiyim ben maşallah enişteniz çok iyi bakıyo bana "
Diyerek umuta göz kırptı umutta ona öpücük attı. ıyy bune be bu umutta gerçekten alinin dediği gibi iyice kılıbık olmuş Allahtan benim alim böyle değil diye geçirdim içimden
" buse geçmiş olsun "
" saol canım "
" ne oluyo lan size biz kardeş değilmiyiz bune böyle soğukluk hadi çabuk sarılın birbirinize "
Diyip buse ve gözdeyi birbirlerine sarılttım.
" yeter kızlar bi rahat bırakın kızı nefes alamayacak nerdeyse "
" halla halla şuna bak ya, sen yokken biz vardık umut efendi hem merak etme yemeyiz sevgilinizi "
" tamam sevda sakin ol.umut aşkım sende git artık birazdan annemler gelir hem bak kızlar burda onlar bakarlar bana merak etme sen "
" seni bu iki cadıyla yanlızmı bırakayım buse ? "
" sensin cadı " diye cırladı gözde.
Buse bi süre sonra umutu ikna etti ve umutta buseyi yanaklarından öpüp çalışma masasındaki ceketinide alıp gitti.
" kız buse bu ne böyle be dibinden ayrılmıyor çocuk ne yaptın sen buna "
" meslek sırrı sevdacım "
Diyip göz kırptı salak kız ya.
Biraz daha buselerde kaldık ve hatice teyzeler gelince bizde evden çıktık.bizim mahalleye geldikten sonra gözde mahallenin başında bekledi bende bizim eve gidip annemden izin aldıktan sonra gözdeyle onların mahallesine geldik.tam gözdelerin kapısından giricekken telefonuma mesaj geldi.mesaja baktığımda alidendi.Gönderen:serserim
bizim mahallenin aşağısındaki parktayım sende ne yap et yanıma gel.özledim seni..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMASIK
ChickLitMahallenin yakısıklı serserisinin doğum gününe gittikten sonra hayati yavas yavas değişmeye başlayan bir kız. sevda... ~~~~~~~~ Mahallesinde oturan bi kızı kendi doğum günü partisine çağırmasından sonra yavas yavas hayatı değişmeye başlayan bir erke...