Hayal Kırıklığı !

995 49 28
                                    

Bir kez daha alinin bana aldığı kolyeye baktım şaşkınca Allahım ne güzel bişeydi bu böyle.

" Yalnız bitanem o kolyeye biraz daha öyle bakarsan boynuna takamadan çatlıcak "

" Ne dedin sen? "

" Ne dedim ben? "

" Az önce dedin ya hani "

" kolyeye öyle bakma dedim işte "

" Ya hayır ondan önce bişey dedin ya ali !"

" Ne dedim sevda? "

" Off ali ! BITANEM dedin yaa işte"

" He o mu ? evet dedim bitanem değilmisin sen benim "

Diyerek kendine çekti beni yeniden akmaya başlayan gözyaşlarımı ali görmeden sildim hemen.Bana aldığı kolyeyi takmak için önüme döndüm Ali kolyeyi boynuma taktı ve yavaşça boynumu öptü.

Öptüğü yer alev alev yanarken bende çoktan kızarmaya başlamıştım bile.Ben nasıl dicektim aliye görücü geleceğini?

Nasıl ?

" Saatide çok beğendim zevkli sevgilim benim "

Ona aldığım saati koluna taktı ve elimi tutarak yürümeye başladık.işte birazdan söyleyecektim herşeyi benim için çok zor olcaktı ama mecburdum başka çarem yoktu.

" Küçük hanım nereye gitmek istermiş bakalım ? "

" Aslında bir kafeye gitsek iyi olur seninle konuşmam gereken şeyler var ali"

" Ne konuşacakmışsın benimle? "

" Orda konuşuruz "

Aliyle kafeye geldiğimizde kahve söyledik.Ona söyleyeceklerimi kafamda kurup kurup duruyodum ama bir türlü cesaret edemiyordum.Sessizliğimi ali bozdu .

" Sevda konuşacakmısın artık? "

" Şey....ali "

" Hı ! söyle sevdam "

Masadaki ellerini tuttum ve gözlerinin içine baktım söyleyecektim işte .Derin bir nefes aldım.

" Ali bu akşam bana görücü gelicekmiş.Bir akrabamızın oğluymuş babamda çok iyi insanlar diyip geri çevirmemiş "

Birden ellerimi bıraktı ve oturduğu sandalyesinde geriye doğru çekildi ama yerinden kalkmadı.Şok olmuş gibi bana bakıyodu ve ben onun bu halinden neler hissettiğini anlayamıyodum.Yumruk yaptığı elini hızla masaya vurdu ve bana doğru eğildi gerçekten onu ilk defa bu kadar sinirli gördüğümü farkettim.

" Ne diyosun lan sen ? "

Birdaha masaya vurdu.

" NE DIYOSUN SEN SEVDA! "

O bana bağırıp masaya yumruk atmaya devam edince etrafımızdakilerde hemen bize döndü.Aliyi sakinleştirmek için yumruk yaptığı elini tuttum.Zaten ne diye onu kafeye getirdiysem bilmiyomuydum sanki sinirleneceğini simdi burayı dağıtması an meselesiydi.

" Ali lütfen sakin olurmusun? Bağırma nolur herkes bize bakıyor "

" sikmişim bakışlarını! amına kodumun çocuğunun teki seni istemeye geliyo sende bana sakin ol diyosun öylemi ? "

" Ali lütfen bağırma "

Ali derin bir nefes aldı ve önündeki sıcak olan kahvesini tek yudumda içti.olamaz kesinlikle dili yanmıştı ama o hiç bişey olmamış gibi gözlerini kapattı ve yumruk yaptığı elini gevşetti.

KARMASIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin