Semih!

1.8K 76 8
                                    

Multimedia: Sevda&Ali
( yazar multimediayi ısırmamak için kendini zor tutuyor sjsjjs )

Gözde ve buseyle beraber bizim okulun arkasındaki cafeye biseyler icmeye gelmiştik buse umutla sevgili olmuştu ve sabahtan beri bize sürekli aynı şeyleri anlatıp duruyodu ve yine konuşmaya başladı;

" işte beni parka çağırdı ve bana o kadar güzel şeyler söyledi ki kızlar ayy mutluluktan ölücem resmen bakar mısınız bilekliğimde onun ismi yazıyor onunkinde de benim ismim yazıyor çok romantik değil mi kızlar ya "

" yeterr artık buse tamam anladık sevgili olmuşsunuz ama sabahtan beri aynı şeyleri tekrarlayıp duruyosun valla beynim şişti yaa "

Gözde resmen benim söylemek istediklerimi söyledi ama ben busenin hevesini kırmamak icin bunları söyleyememistim ama bu gözde için sorun degildi çünkü ikiside birbirlerine laf sokmak için yer arıyolardı resmen ama yine de birbirlerini seviyolardı bunu gerçekten biliyodum.

" ya sanane kızım ister 10 defa anlatırım ister 100 defa anlatırım hayır çekemiyosan söylede bilelim "

" sen kimsinde ben seni çekemiyomuşum be bi sevgili yaptın diye bi tarafların kalkmıs zaten o da anlar sana daha fazla katlanamayacağını yakında bırakır seni görürsün "

" hahahaytt güleyim de boşa gitmesin. Lan  cocuk resmen benim ağzımın içine bakıyo ne dersem tamam diyo ve gayette beni seviyo tamam mı simdi açtırma benim ağzımı istersen ! "

" ya kızlar Allah aşkına bi durun valla hanginize yetişeceğimi şaşırdım. Simdi ikinizde kesiyosunuz sesinizi ve önünüzdekileri içiyosunuz yoksa kalkıp giderim haberiniz olsun "

" tamam be tamam sustuk "
Dedi buse, gözdede onu destekleyince rahat bi nefes aldım.

" ayy sevgülüm beni yine parka çağırıyo baksana hasretime dayanamadı yine "

dedi buse telefonuna gelen mesaja bakarak benle gözdede onu onayladık ve hesabı ödeyerek kafeden cıktık.benim matematik test kitabı almam gerekiyodu ve kizlara kırtasiyeye gidicem diyerek ikisinide öpüp yanlarından ayrıldım.bu sefer biraz yolu uzatmamak için ara sokaktan gitmeye karar verdim.ve nedense bugünde ara sokaklar pek tenhaydı. Biraz daha ilerledikten sonra sağ tarafımda hissettiğim basınçla hemen kafamı yana çevirdim bu semihti ve benim sağ tarafıma dayadığı şey ise bıçaktı korkuyla hemen ona baktım.

" kes sesini ve yürü yoksa seni simdi burda öbür dünyaya postalarım "

Arkadaslar meraba umarım kitabımı begenmissinizdir yazım hataları varsa da kusuruma bakmayın sizi seviyorum kendinize iyi bakın.:)

KARMASIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin