Harry de uyuyodu.Elimde olmadan sessizce onu izlemeye başladım.kıvırcık saçları çok etkileyiciydi,pürüzsüz bir yüzü vardı ve uyurken bir bebek gibi görünüyodu.Tam o sırada uyanmaya başladığını hissettim kendimi toparladım ve en ciddi ses tonumla izin verirsen geçmek istiyorum dedim.'otobüsün içinde nereye gitmeyi planlıyosun?'dedi.'Farkında değilsin galiba stüdyonun bahçesindeyiz şuan.'dedim ciddi sen tonumu devam ettirerek.Tur otobüsünden indik stüdyoya doğru yürümeye başladık yürürken burda olmak için nelere katlanmam gerektiğini,kimleri arkamda bıraktığımı düşündüm hepsi hayallerimin peşinden gitmek içindi ve şimdi o hayali yaşıyodum.Merdivenlerden çıkarken arkamda sürüklediğim bavulumu çekemediğimi fark ettim lanet olsun tekerleği kopmuştu ağırlığa daha fazla dayanamadım ve elimden düştü ve merdivenden kayarak aşağıya düştü bende arkasından indim ve merdivenlerden çıkarmaya çalıştım çok ağırdı ben bunun içini gerçekten bu kadar doldurmuşmuydum?.'jessica yardım istermisin?'dedi bir ses başımı çevirmemle onun harry olduğunu gördüm.'Hayır gerek yok.'dedim.Ve merdivenleri çıkmaya başladım bu gerçekten çok ağırdı ama kendi işimi kendim halletmeliydim.Biri elimden bavulu çekti onun harry olduğunu anlamıştım .Hızlıca merdivenleri çıkmaya başladı bakın ben ne kadar güçlüyüm der gibi... Hızlıca bende Harrynin arkasından çıktım merdivenleri sonunda stüdyoya gelmiştik ama bavulumu nereye bırakıcaktım .'Bavulunu jack'e ver otele götürsün.'Dedi aklımı okurmuşcasına ama Jack kimdi ve ben tanımadığım insana neden bavulumu veriyodum? Tam soracakken .'Jack bizim korumamız ve emin ol güvenilir biridir .'Dedi Aman Tanrım bu çocuk benim aklımı okuyor galiba gerçekten diye düşündüm bir an ve hemen kendimi düzelttim saçmalama jess akıl okumak diye bişey yoktur dedim kendi kendime ve az ileride duran Jacke bavulumu verdim.Harry hala yanımdaydı ve bişey söylemem gerektiğini fark ettim.'teşekkür eder..' 'Ne zaman istersen sana yardım ederim'dedi bilmiş bi tavırla hem sözümü kestiği için hemde bilmiş davrandığı için sinirliliğimi ona 'marul kafa 'diyerek attım.Harrynin yüz ifadesi değişti ve 'Sana bana marul kafa deme demiştim'dedi ve devam etti 'korkak'bu kelimeyi herhalde çıkarabildiği en yüksek sen tonuyla söylemişti,o an herkes bize bakıyodu ve ben utancımdan kıpkırmızı olmuştum...