BU BÖLÜMDE 1D KESİN GİRİYOR. UMARIN VOTELER ARTAR.
3 gündür sersem gibiydim. Bu yüzden arabayı babam kullanıyordu. Tyler'ın omzuna yatmıştım. Vazgeçmemiştim dans etmekten ve drew'de kararından. Annemi hiç affetmicektim. Bu yaşananlarda drew ne derse onu yapmıştı çünkü. Şimdi ise tur otobüslerinin oraya gelmiştik. Bir sürü insan vardı aslında bundan sonraki ailemde diyebilirdim. Arabadan indik ve babamın bavullarımı taşımasını izledim. Yavaşça ilerliyoduk. Görevlinin dediği otobüse eşyalarımı yerleştirdik ve dışarı geri çıktık. " hadi moralini düzelt lütfen " dedi tyler hafifçe gülümsedim. "Baba doğru mu yapıyorum?" Diye sordum. " tabikide doğru yapıyorsun. Allison onun kızı değil ve onu sonsuza kadar saklayamaz" dedi alayla. Komiğime gitmişti. Babam bugün hastaneye yatıyordu. " jess seni hergün aricam sakın beni unutma haa !" Dedi tyler " ziyaretime gelceksiniz zaten " dedim bende onlara. İkiside kafalarını salladı ve sıkıca sarıldık birbirimize . Son kez onlara sarıldığımda artık gözyaşlarıma hakim olanıyordum. İkisininde elini tuttum ve " sizi herşeyden çok seviyorum. " dedim şimdi onlarda ağlıyordu bu halimize bi anda gülmeye başladık. Artık gitme vaktiydi el salladım ve otobüse ilerledim. Arkama son defa baktım ve sonsuza kadar yanımda olucak olan 2 değerli insana bakıp gülümsedim...
En arkaya oturmuştum. 1D'nin içeri girmesiyle bi alkış koptu ben ise sadece izliyordum. Zayn konuşmaya başlamıştı. " başlıyooruuzzz" diye coşkuyla bağırmasıyla çığlıklar kopmuştu. Kulaklarımı kapadım ve kafamı cama yasladım ayaklarımıda karnıma doğru çekmiştim. Sonra dayanamadım ve kulaklıklarımı taktım. Hiç bişi hissetmiyor duymuyor ve görmüyordum. Biri kulaklığımın tekini çıkartarak kendi kulağına taktı. Bu harry'di. " sen ne yaptığını sanıyorsun?" Diye şaşkınca sordum. " güzel şarkı " dedi pişkince. Müziği kapattım ve tekrar dışarı baktım. " ailenimi özledin?" Diye sordu. Cevap vermicektim. " yoksa korkuyor musun" dedi gülerek. Kafamı yavaşça çevirdim ve " korkuyorum marul kafa " dedim alayla. " marul kafa mı?" " evet beğenemedin mi " dedim. Onun sinir etmek hoşuma gitmişti. " sakın bunu bi daha deme" diye tısladı. " ne o korktun mu ?" Diye cevap verdim. Of ladı ve cebinden kulaklığını çıkardı. Tekini benim kulağıma taktı. Vay canına bu benim en sevdiğim rap'di. Şaşkınca ona baktım. " bende bi hippiydim" dedi. Buna gerçekten çok gülmüştüm. Yeşil gözleri ne? Dermişçesine bakıyordu. " buna inanmamı sakın bekleme" dedim. O da gülmeye başladı. Saatlere müzik dinledik hiç konuşmadan. Onunla neden vakit geçiriyodum bilmiyorum ama etraftaki insanların kıskanırcasına bakması beni rahatsız ediyordu.
Sabah gözlerimi harry'nin dizlerinde açmıştım. Lanet olsun uyuyakalmışım....