35.Bölüm

541 45 8
                                    

KIZLARR ÇOK ÜZGÜNÜMM. BİRAZ GEÇİKTİ. BANA BU HİKAYEYİ 2 KİŞİ YAZIYORUZ. SINAV ZAMANA DENK GELDİİİ, BİR SONRAKİ BÖLÜM SEZON FİNALİ. ŞİMDİDEN İYİ OKUMALARR :* :) 

HARRY'NİN AĞZINDAN.....

Gece vakti şu ıssız ormanda benzin bitmişti,telefonlarımız çekmiyordu ve etrafta gidebileceğimiz bir yer gözükmüyordu .Arabanın içinde oturuyorduk ,bekliyorduk.Saatlerce bir arabanın geçmesini umarak bekledik ama kimse gelmedi .'Jess' dedim .'noldu 'dedi.'Bence çıkıp bi etrafa baksak bi kulube felan bulabiliriz buralarda yaşayan birileri olmalı.'dedim .'Ne ,hayıır sesleri duymuyormusun ? Sen ayıların,aslanların bizi yemesini mi istiyorsun ? dedi.Ona dönüp ciddimi diye baktığımda oldukça ciddi ve korkmuş olduğunu gördüm .'Şaka yapıyor olmalısın Jess amozon ormanlarında yada afrikada felan değiliz ne aslanı ,hadi gel biraz etrafa bakalım 'dediğimde ise şaşkın bir şekilde yüzüme bakarak 'tamam aslan yada ayı olmayabilir ama böcek dolu olduğuna eminim hiç bir yere gitmiyoruz 'dedi .'tamam o zaman sen burda otur ben gidip gelirim' dedim .'gidersen git 'dedi umursamaz bir tavırla o an yüzündeki ifadeden gitmiyeceğini biliyorum blöf yapıyosun okunuyodu bende arkamdan geleceğini bilerek kapıyı açıp çıktım.En fazla 5 saniye dayanabilecek.5-4-3-2-1 ve kapının açılma sesiyle koşarak yanıma gelen jess ' sen ne umursamazsın ormanda beni tek başıma bırakıp gidiyosun ya organ mafyaları gelip beni kaçırsa'dedi telaşlı bir ifadeyle.'bence seni kaçırsalar pişman olup geri bırakırlar ormana '.dedim.Hiçbirşey söylemedi ve yürümeye devam ettik ormanın içi dahada karanlıktı ve arada gelen köpek havlamaları Jess'in yerinde zıplamasına neden oluyordu bu hali komikti .Yürümekten yorulunca bi ağacın altına oturduk ve Jess birkaç dakika sonra uyumaya başlası bense sadece onu izliyordum.Jess gördüğüm en masum ,saf kişiydi .Doğal ,olduğu gibi görünen,tertemiz kalpli,korkusuz ve yaşadığı herşeye rağmen güçlü.Neden diğer bütün arkadaşlarımdan tanıdığım insanlardan farklı ? neden sesi bile bana huzur veriyor ? neden o yanımdayken zamanın,mekanın önemi olmuyor? neden Şu dağda bile yaşayabilirmişim gibi geliyor o yanımda olduğu sürece ? O benim için çok değerli ,çok özel .Onu ben gibi görüyorum o üzülünce üzülüyorum sevinince mutlu oluyorum .Hayır ,hayır hayır,onun bi sevgilisi var ,başkasını seviyor,kendi kendime düşünmekten vazgeçmeliyim .Jess uyandığında yürümeye devam ettik .Bunu ona söylemiyordum ama sanırım kaybolmuştuk . 'Kaybolduk itiraf et' dedi o anda hadi ama bu kız aklımımı okuyor.' ne alakası var ya biz güneyden geldğimize göre kuzeyi bulup tersi göne gidersek ve eğer kutup yıldızları ,çoban yıldızı mıydı o neyse kuzeyi gösteriyorsa biz güneyi bulmak için doğudan sağa tarafa gidersek yada belki ateş böcekleri bize yolu gösterir ' dedim ne dediğimi ben bile anlamamıştım ama onada kaybolduğumuzu belli etmek istemiyordum telaş yapmaması için .'Harry ne saçmalıyosun kaybolduk işte 'dedi ve tam o anda bir çığık attı ben ne olduğunu anlamak için ona dönerken ayağımız kaydığını hissettim ve yere düştüm .Bişeyler saçlarımın içine girdi.Jess iyimi diye ona bakarken güldüğünü fark ettim .'çok mu komik?'diye sordum .'sana marul kafa diyodum ama artık saman kafa dicem saçlarına bak ,korkuluk gibi oldun.dedi.'222222222222222222senin yüzünden düştüm ne diye durup dururken çığlık atıyosun'.'o durup dururken değildiii ,elimde karınca vardı .'dedi .'çinliler,japonlar senin o korktuğun şeyi afiyetle yiyolar .'dedim .onunla atışmak onu sinir etmek hoşuma gidiyordu.Tam o sırada bir araba sesi duyduk ve sese doğru koşarak yolu bulduk .Bir araba durdurup benzin aldık ve sonunda geri dönüyorduk.O an geri döndüğümüzde Jessin yanımda olmayacağını o Isaaac denen adamın yanına gideceğini hatırlayıp o ormandan döndüğümüze pişman oldum .'Harry sana çok öenmli birşey anlatmam lazım çabuk arabayı müsait biyerde durdurabilirmisin?cesaretim kaybolmadan söylemeliyim' dediğinde merakla arabayı boş bir yere südüm ve onu dinlemeye başladım .Çok hızlı konuşuyodu sanki kaçıcakmışı gibi dedikleri heyceanından ve telaşından anlaşılmıyordu ama ben beni donduracak bir kelimeyi anlayabilmiştim Isaac ve ben sevglili değiliz'...

Everything Has Changed(Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin