Tam 2 gündür Harry'i görmüyordum. Buralardaydı ama karşıma çıkmıyordu. İstediğim olmamış mıydı? Neden hala mutsuzdum? O sırada " sen tam olarak ne istediğini bilmiyorsun" dedi isaac. "Tanrım düşüncelerimi okumayı kes bunu nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama kes!!" Diye çıkıştım. " jess sen gerçekten safsın. Ben Edward değilim ve düşünceleri okumak sadece efsanelerdedir." Dedi gülerek. "A-ama..." Sözümü tamamlamadan gülerek yanımdan uzaklaştı. Sürekli ısaac'la vakit geçirmem etrafta dedikoduya yol açıyordu. Sonuçta yanlız takılıyordum ve tek konuştuğum kişi ısaac oluyordu. Kafamı sallayarak ısaac'ın peşinden dans stüdyosuna doğru ilerledim. Müziğin sesi sonuna kadar açıktı. Hopörlerlerin yanına gittim ve elimi üstüne koyarak titreşimleri içimde hissettim. Bu babamın yöntemiydi. Böylece ritmi herkesden önce kavrıyordum. Bunu kardeşim Allison'ada öğretecektim. Müziği iliklerime kadar hissedince dans etmeye başladım. Herkes durmuş beni izliyordu. Isaac'da yaptığım hareketleri beynine kazıdıktan sonra karşıma geçip eşlik etmeye başladı. Göz göze geldiğimizde "hızlan" dedim. Diğerleri ise alkışlayıp ıslık çalıyordu. Sanırım kendime fazla güvenmiştim çünkü hayatımda hiç yapmadığım hareketi denemeye karar verdim. Yüksek bi yere çıktım ve havada dönerek aşağı atladım. Hiç mantıklı değildi ve ısaac beni yakalamasaydı ölebilirdim. İnsanlar çıldırmış gibi alkışlıyordu. Gözlerim bana kızgınca bakan Harry'e kaydı. Hey marul kafa benim sana kızgınca bakmam gerek diye düşündüm. " ısaac ve jessica bu müthişti. Jessica o yaptığın hareket delilikti ama bayıldım. Size bugünlük yeterli biz diğerleriyle çalışmaya devam. Erken biten dersinizin tadını çıkarın" dedi dans hocamız. Isaac'la birbirimize baktık ve teşekkür ederek koşarak stüdyodan çıktık. " planın ne ısaac?" Diye sordum şirince. " sen kafayı yemişsin o hareket delilikti." Dedi yürümeye devam ederek. " haklısın sen tutmasaydın dans hayatım bitmiş olucaktı." " sadece dans hayatın mı? Fazlasıyla safsın!" Dedi alayla. " tamam ısaac sen olmasaydın bunu başaramazdım teşekkürler." Diye karşılık verdim. " tamam. Bu aramızda kalıcak yani herkes bunu ilk defa denediğini anlamicak" dedi. Yine düşüncelerimi okumuştu. Çünkü kimsenin bilmesini istemiyordum. Isaac'a sarıldım ve " teşekkürler çok teşekkürler" diye gülerek öptüm. " hey sakin jessica hadi her zamanki yaptığımız şeyi yapalım" dedi o da benimle aynı sıcaklıkta. Biz her zaman kafede oturur ve yapmak istediklerimiz hakkında konuşurduk. " seni koşuda yenirim ısaac" dedim ve koşmaya başladım. Arkamda beni geçmeye çalışıyordu. Aynı anda kapıdan içeri geçmeye çalıştığımız için sığmayıp düşmüştük. Ama beni kaldıran ısaac değildi. " benim biraz işim vardı jess sonra görüşürüz." Diyerek ısaac harry'le beni yanlız bıraktı. " jessica sen tam bi gerizekalısın" dedi harry. " sen kim olduğunu sanıyosun? " dedim kızgınca. Her zamanki yerime oturmuştum. " nasıl böyle bi hareketi denersin? Isaac'a dua et !!" Diye karşılık verdi bana. Tanrım harry bunu anlamışmıydı yoksa tehlikeli oluşundan mı bahsediyordu? " hayır jess tamamen bunu ilk defa denemenden bahsediyorum." Dedi gülerek. " tüm düşüncelerim alnımdan yazı olarak mı geçiyor harry?" Dedim şaşkınlıkla. " anlamadım?" Dedi sorar gözlerle. " önce ısaac şimdi de sen düşüncelerimi okuyorsunuz. " diyince kahkahalarla gülmeye başladı. Kızgınca ona bakmamla " ben aslında edward'ım" dedi. Bugün bu edward'dan çektiğim neydi böyle? " ısaac'damı ben edward'ım dedi?" Tanrı aşkına korkmaya başlamıştım. " harry bunu yapmayın gerçekten korkuyorum. " dedim. " Korkak ve saf" dedi sonrada düşünmeye başladı. " alnına odaklanmıştım. Hiç kıpırdamadan bakıyordum. Bende düşündüğü okuyabilirdim. Sonuçta marul kafa yapıyorsa bende yapardım. " jess! Ne yapıyorsun?" Dedi harry. " şiiiştt. Düşüncelerini okicam" diyince kafasını salladı ve bana doğru eğildi. " düşünceleri okumak istiyorsan seni ısırmam gerekiyo" dedi tıslayarak...