Ξύπνησα γεμάτη ενέργεια για να ετοιμαστώ για το σχολείο.Ναι κι όμως,σημερα θα πάω σχολείο.
Θέλω να δω την Κλειώ που μου έχει λείψει τόσο πολύ,έχω να την δω από την Παρασκευή που βγήκαμε με τα παιδιά.Να τη,μπορώ να τη διακρίνω μέσα στο πλήθος.Πρώτη φορά έρχομαι τόσο νωρίς στο σχολείο.Δεν το ήξερα ότι είναι τόσοι πολλοί.-ΜΠΑΜ!!!
-Αχ!Με τρομαξες πας καλά;
-Πιο καλά δεν γίνετε.Εσύ τι κάνεις μικρή μου;
-Καλά,χάλια δηλαδή.Μάντεψε με ποιούς μπήκε σήμερα στο σχολείο ο Λουκάς.
-Ξέρω 'γω;Με ποιούς;
-Με την Νίνα και μία άκυρη κολλητή της.Ούτε καν που είναι απ'το σχολείο μας.
-Τι είπες;
-Τι δεν άκουσες ακριβώς;
-Τα λέμε σε λίγο οκ;Γεια!Της λέω και τρέχω μέσα στο σχολείο ψάχνοντας την Νίνα.Τον Λουκά θα τον κανόνιζα μετά.
-Περίμενε που πας;μου λέει και αρχίζει να με ακολουθεί.Περίμενε βρε παιδάκι μου γιατί τέτοια βιασύνη;
-Προχθές πήγα με τον Λουκά νοσοκομείο για να βρω την Νίνα και τελικά δεν την είδα.Μετά πήγα χθες και ο Λουκάς γνωρίστηκε με την κολλητης της Νίνας που είδες σήμερα και κανόνισε να βγούμε όλοι μαζί όταν μπορέσουν αυτές,αλλά εμένα δεν μου είπε τίποτα για σήμερα.
-Ωπα μισό λεπτό.Πολλές πληροφορίες μαζεμένες.
Γιατί η Νίνα είναι στο νοσοκομείο;-Δεν μου λέει!Λιποθύμησε την Παρασκευή που βγήκαμε και την πήγα νοσοκομείο.Γνώρισα και τους γονείς της.
-Καλά από πότε βγαίνεις εσύ με την Νίνα;Και ο Λουκάς γιατί κανόνισε μαζί τους;
-Από τότε που την θέλω.Πολύ.Πάρα πολύ.Και αυτός ο ηλίθιος δεν μου είπε τίποτα για σήμερα.Κάτσε εσένα τι σε νοιάζει με ποιούς κανονίζει ο Λουκάς;Πες μου ότι ζηλεύεις!
-Τι λες μωρέ;Απλά είναι κολλητός μου και με νοιάζει με ποιούς κάνει παρέα.
-Αν είναι κολλητός σου γιατί τον γράφεις ολόκληρο σαββατοκύριακο;
-Γιατί η κατάσταση μεταξύ μας είναι περίεργη και το ξέρεις.
-Αν μιλήσετε όμως θα σταματήσει να είναι περίεργη.
-Εσύ δεν έψαχνες την Νίνα;
-Καλά θα μιλήσω μετά και με σένα.Έχε χάρη που καίγομαι.
YOU ARE READING
Η Προδοσία(1)
RomanceΜία ιστορία που αναφέρετε στις δυσκολίες των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και την προδοσία μεταξυ των ζευγαριών μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι... Η συνέχεια του βιβλίου λέγεται: "Η Εξιλέωση(2)" Άλλη μια ιστορία της gogoleon που θα σε τρελάνει ειν...