Κεφάλαιο 10

224 17 0
                                    

Η εβδομαδα κύλισε ομαλά και η Παρασκευή έφτασε γρήγορα.Οι ετοιμασίες για το πάρτυ είχαν ήδη ξεκινήσει.Είχαμε μεταφέρει τα στερεοφωνικά από το σπίτι μου στο σπίτι του Λουκά και είχαμε πείσει την Νάρια να στείλει την γιαγιά στο χωριό με τον όρο ότι θα μπορούσε και αυτή να μείνει στο πάρτυ.Η γιαγιά λάτρευε την Νάρια αφού της θύμιζε πολύ την κόρη της που δεν την έβλεπε σχεδόν ποτέ και έτσι της έκανε όλα τα χατίρια.Οταν η Νάρια είπε στην γιαγιά της ότι της έλειψαν τα αυγά του χωριού εκείνη κανόνισε να πάει από την Παρασκευή και θα γυρνούσε Κυριακή οπότε το σπίτι θα ήταν όλο δικό μας για να κάνουμε το πάρτυ.Το μόνο που ανησυχεί εμένα και τον Λουκά είναι η αντίδραση της Νάριας όταν αντικρίσει εμένα με την Νίνα.Ελπίζω μόνο να μην δημιουργηθούν φασαρίες,δεν με παίρνει άλλο να χαλάσω τη σχέση μου με τη Νάρια,όχι πως προκειτε ποτέ να με δει όπως παλιά.Τα ποτά είναι στο ψυγείο και τα έπιπλα στο σαλόνι έχουν μετακινηθεί όλα στα υπνοδωμάτια για να υπάρχει χώρος για το στερεοφωνικό και για τον κόσμο που θα γεμίσει το σπίτι.Το μόνο που υπάρχει στο σαλόνι είναι ένας καναπές και ένα τραπέζι στο οποίο θα τοποθετηθούν πατατάκια ποτά πλαστικά ποτήρια και ότι άλλο χρειαστεί.Ήρθε και η Κλειώ για να βοηθήσει αλλά δεν νομίζω πως ο Λουκάς της είπε ότι θα έρθει η Ελένη και η Χριστίνα.Εγώ έχω ξαπλώσει στον καναπέ που έχει μείνει στο σαλόνι και η Κλειώ με τον Λουκά κολλάνε τα αυτοκόλλητα για το Party is here και κρεμάνε κάτι παρόμοια σημαιάκια.Ίσως τώρα να είναι η κατάλληλη στιγμή για να της το πούμε.Κλείνω το μάτι μου στον Λουκά κάνοντάς του νόημα να μιλήσει αλλά δεν ξεκινάει.Πάλι εγώ θα βγάλω το φυδι απ'την τρύπα.

-Ανυπομονώ να δω την Χριστίνα αύριο.Λες να έρθει μαζί με την Ελένη; Λέω στον Λουκά και μπορώ να πω πως μέχρι τώρα η Κλειώ δεν δείχνει ενοχλημένη.

-Ναι θα έρθει όπως τα κανονίσαμε.Εκτός αν το ακυρώσουν τελευταία στιγμή.Μου απαντάει και η Κλειώ εξακολουθεί να μην μιλάει.Επικρατεί νεκρική σιγή μέσα στο σπίτι και μετά από λίγο η Κλειώ δεν αντέχει και σπάει.

-Καλά πόσο ανώριμα παίζει να είστε;Δεν μπορείτε απλά να μου πείτε ότι θα έρθουν;Τι φοβόσασταν δηλαδή; Λέει και η φωνή της κάνει αντίλαλο στο χώρο τόσο πολύ που φωνάζει.

-Βασικά αυτό ακριβώς φοβόμασταν. Της λέει ο Λουκάς χαμηλόφωνα και εμφανώς τρομοκρατημένος.

κ σορρυ.Απλά είναι που...Τέλος πάντων ας έρθουν,λες και αν είχα πρόβλημα να έρθουν δεν θα τις καλούσατε. Λέει η Κλειώ και κοιτάζει για λίγο το πάτωμα και ύστερα συνεχίζει να κρεμάει τα σημαιάκια.

Η Προδοσία(1)Where stories live. Discover now