Κεφάλαιο 13

225 16 0
                                    

Νάρια:

Έχει χλωμιασει και τα ματια της είναι βουρκωμένα.Δεν μπορώ να την ηρεμήσω,ότι και να της πω από το ένα μπαίνει και από το άλλο βγαίνει.Έχω σκεφτεί κάτι για να την κάνω να ξεχαστεί αλλά θα ειμαι πολύ αναίσθητη αν την εκμεταλλευτώ την ώρα που είναι αδύναμη.Ίσως όμως να είναι ο μόνος τρόπος και τώρα που έφυγε ο Λουκάς είναι η ευκαιρία μου.

Είναι καθισμένη στο κρεβάτι και εγώ στηρίζομαι στα γόνατά μου μπροστά της χαϊδεύοντας το πρόσωπο και τα μαλλιά της για να την κάνω να χαλαρώσει.Είναι σαν χαμένη παρόλο που με κοιτάει μέσα στα μάτια με σκυμμένο το κεφάλι της μπορώ να καταλάβω πως δεν είναι μαζί μου.
Τεντονω τον λαιμό μου και ψιθυρίζω στο αυτί της ειμαι δική σου...πάντα ήμουν και ας μην σου το έδειχνα. Τα μάτια της είναι ακόμα θολά,δεν πρέπει να με άκουσε αλλιως θα είχε αντιδράσει.
Κατεβάζω λίγο το κεφάλι μου και βρίσκομαι ακριβώς μπροστά από το πρόσωπό της.Τα χείλη μου σχεδόν ακουμπάνε τα δικά της αλλά ακόμα δείχνει χαμένη.Της δίνω ένα πεταχτο φιλί και συνεχίζει να με κοιτάει με αυτό το απαθες βλέμμα
της.Την φιλάω πάλι και αυτή την φορά γλειφω τα χείλη της αργά και την σπρώχνω από τους ώμους πάνω στο κρεβάτι.Σηκώνομαι και ξαπλώνω πάνω της ενώ τα πόδια μου είναι λυγισμένα πάνω στο κρεβάτι.Ξαφνικά με αρπάζει και με γυρνάει ανάσκελα.Τώρα είναι εκείνη από πάνω μου.

-Αφού με ήθελες γιατί με βασανιζες όλο αυτό τον καιρό;

-Δεν βασανιζα μόνο εσένα αλλά και τον εαυτό μου.Δεν ήθελα να σε συγχωρέσω έτσι απλά.

-Δηλαδή με συγχωρείς τωρα;

-Όχι βεβαια..μου το έπαιζες τοση ωρα αναίσθητη και θα το πληρώσεις αυτο.Ανησύχησα πολυ.

-Ναι το κατάλαβα.Θα γινόσουν νεκροφιλη αρκεί να με έχεις.

-Είδες πόσο πολύ σε θέλω;

-Νομίζω δεν με εχεις πείσει ακόμα. Μου λέει και της δίνω ένα δυνατό φιλί γεμάτο πάθος.Νομίζω πως ζαλιστηκε για λίγο αλλά δεν με ένοιαζε την φιλάω ξανά και εκείνη βογκαει μέσα στο στόμα μου.

-Τώρα σε έπεισα;

-Μμμ οχι ιδιαίτερα.Άσε με να σου δείξω πως γίνεται. Μου λέει και χουφτωνοντας το στήθος μου με φιλάει στο λαιμό χωρίς να την νοιάζει που από στιγμή σε στιγμή θα έρθει ο Λουκάς.Αν και ούτε εμένα με νοιάζει.

Με αφήνει για λίγο και βγάζει την μπλουζα της.Το ίδιο κάνω και εγώ.Το σώμα της έχει αλλάξει από την τελευταία φορά προς το καλύτερο.Το στήθος της είναι μεγαλύτερο και δεν χορτενω να την πιπιλαω παντού οπου βρισκω κάθε σπιθαμή του γυμνού κορμιού της.Βγάζω το σουτιέν της και η ανάσα μου κόβεται.Είναι πολυ καλύτερο από οτι το φανταζόμουν τόσο καιρό.Η επιδερμίδα της είναι απαλή και το στήθος της το καλύπτουν τα χέρια και το στόμα μου χωρίς να μπορω να τα συγκρατήσω.Εκείνη βγάζει το δικό μου σουτιέν και τεντώνει τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι μου ακινητοποιώντας με γλυφοντας και φιλοντας τον λαιμό μου και μετά το στήθος μου.Τα χέρια μου εχουν γραπωσει τα μαλλιά της και τα τραβάνε.Μπορώ να ακούσω τα βογγητά της καθώς απολαμβάνει κάθε ρούφηγμα της ρογας μου.Τα χέρια της εχουν κατέβει στο τζιν μου και το ξεκουμπονουν κατεβάζοντάς το και το χέρι της μπαίνει μέσα από το εσώρουχο μου.Οι κυκλικές τις κινήσεις με τρελενουν ενώ το ελεύθερο χέρι της εχει ακινητοποιησει τα χέρια μου πάνω απ'το κεφάλι μου.Δεν μπορώ να αντέξω να κοιτάω το σώμα της να ιδρώνει χωρίς να το αγγίζω.Η ανάσα καυτή πέφτει πάνω στον λαιμό μου και εγώ ανατριχιάζω από ηδονή.Τελειώνω και εκείνη το καταλαβαίνει δεν παίρνει όμως το χέρι της από την κλειτορίδα μου και βάζει μέσα μου δυο δάχτυλα ενώ ο αντίχειρας της κουνιέται σαν τρελός.Τα δάχτυλά της με σφυροκοπουν σαν να μην υπάρχει αυριο και ειμαι έτοιμη να τελειώσω και πάλι.Η λεκάνη μου κουνιέται βοηθοντας τα χέρια της Χριστίνας.Δεν μπορώ να μην την ακουμπάω,βάζω δύναμη στα χέρια μου και τα απεγκλοβιζω απο το δικό της και με το αριστερό μου χέρι χουφτωνω τον κωλο της ενω το δεξί μου χέρι ταξιδευει μέσα απο την φόρμα και το εσωρουχο της και τα δάχτυλά μου τρίβουν την κλειτορίδα της.Τα βογγητά μου καλύπτουν τα δικά της καθως τελειωνω και εκείνη φέρνει τα χέρια της δεξιά και αριστερά μου αντίστοιχα το καθένα και με φιλάει με πάθος.Τα δάχτυλά μου συνεχίζουν να παιζουν την Χριστίνα μέχρι που τελειώνει και αυτή.Θα μπορούσα να τελειώσω και μόνο στον ηχο των βογκητων της.Είναι τόσο υγρή που τα δυο μου δάχτυλα γληστρισαν με μεγάλη ευκολία μέσα της και ξεκινάω να της προσφέρω και πάλι ευχαρίστηση.Η λεκάνη της κουνιέται στον ρυθμό των δαχτυλων μου και τα χέρια της τρεμουν απο την ηδονή.Με το ελεύθερο χέρι μου ζουλαω το στηθος της και σηκώνω το κεφάλι μου για να ρουφηξω τις ρογες της. Σφαδαζει απο την ηδονή καθως τελειωνει για ακομα μια φορά και τώρα τα δάχτυλά μου κινουντε αργά πάνω στην κλειτορίδα της.
Μου ελειψε να ειμαι μέσα σου της λεω και εκεινη λαχανιασμένη μου δίνει ένα φιλί.Παίρνω το χέρι μου από την φόρμα της και εκείνη ξαπλώνει πάνω μου.Το σωμα της είναι τοσο ζεστο που με καιει.Το στηθος μου ανεβοκατεβαίνει καθως προσπαθω να κοντρολαρω την αναπνοή μου.Το κεφάλι της είναι χωμένο στον λαιμό μου και το στομα της μου δίνει μικρά φιλακια παντού
και ξαφνικά ακουμε θόρυβο από την πόρτα.

Η Προδοσία(1)Where stories live. Discover now