Περπατάω στο πεζοδρόμιο με την Αντιγόνη και νιωθω πως πηγαινω πολυ γρήγορα.Το σωμα μου εχει παρει φωτια και η αδρεναλίνη εχει χτυπησει κόκκινο.
-Μην πηγαίνεις τοσο γρήγορα.Δεν σε προλαβαίνω. Μου λεει η Αντιγόνη και επιβραδινω το βηματισμο μου.
-Συγγνώμη.Απλα νιωθω πως θα σκασω.Θελω να βρεθω αυτη τη στιγμη στο δωμάτιό της και να της τα πουμε ολα.Θελω να ειμαστε οπως πριν μερικες εβδομάδες.
-Υπομονη θα της τα πεις ολα μολις φτασουμε.Δεν θα περπαταμε για πάντα.
-Ειναι στο επομενο στενό φτάνουμε επιτέλους.
-Ειπαμε οτι ο Λουκάς ειναι ο αδερφός της σωστά;
-Ναι και λογικα θα ειναι και αυτος σπιτι τωρα.
-Και οι γονεις τους τι θα πουν που θα παμε ετσι ξαφνικά;
-Τιποτα δεν θα πουν.Το πολυ πολυ ν μας δει η γιαγια τους μην ανησυχείς δεν θα μας πει τιποτα.Ασε να μιλησω εγω και εσυ απλα να χαμογελάς.
-Οκ το'χω.
Πλησιάζουμε και νιωθω πως η καρδια μου θα βγει απτο στηθος μου και θα εκραγω.μπαιμουμε στην αυλη,φτανουμε στην πορτα του σπιτιου και χτυπάμε την πόρτα.Ακουμε τον Λουκά που ρωτάει ποιος ειναι.
-Εγω ειμαι άνοιξε. Του λεω και ανοίγει.
-Ώπα!Τι κανεις εσυ εδω;Εννοω μπειτε..μπειτε μέσα.
-Συγγνώμη που ηρθαμε ακαλεστοι.
Λεει η Αντιγόνη και μονο που δεν κοκκινησε.Ειναι πολυ γλυκια και στενοχωριέμαι που περασε ολα αυτα εξαιτιας της Άννας.Παλι καλα που δεν την ειχαμε πετυχει εκεινη την ημερα στο σχολείο.Θα της ξεριζωνε τα μαλλια τσαμπα η Ναρια.-Αραξε βρε δεν τρεχει τιποτα.Εγω συγγνωμη που δεν σας υποδέχτηκα οπως επρεπε.Απλα ξαφνιάστηκα καταλαβαίνεις.
-Ναι καταλαβαινω.Λοιπόν;Θα μιλήσουμε στη Ναρια;
Η πορτα της Ναριας ανοίγει και η ανασα μου κόβεται.Εφτασε η στιγμη.
-Καλα ακουσα τη φωνη σου.Τι κανεις εσυ εδω;Πως τολμας να εμφανιζεσαι εδω μετα απο ολα αυτα που εκανες;
-Ναρια προκειτε για παρεξήγηση.Ασε με να σου εξηγεισω και θα καταλάβεις.
-Πολυ ωραια μιλα και το καλο που σου θελω να εχεις μια πολυ καλη δικαιολογία.
-Ωραια.Λοιπον.Ξερεις την Άννα;Την πρώην της Χριστίνας; Με το που ακουει η Ναρια το ονομα της Άννας προσπαθησε αποτυχημενα να κρυψει το ποσο πολυ την ενόχλησε.
YOU ARE READING
Η Προδοσία(1)
RomanceΜία ιστορία που αναφέρετε στις δυσκολίες των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και την προδοσία μεταξυ των ζευγαριών μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι... Η συνέχεια του βιβλίου λέγεται: "Η Εξιλέωση(2)" Άλλη μια ιστορία της gogoleon που θα σε τρελάνει ειν...