Κεφάλαιο 18

241 18 3
                                    


Χριστίνα:

Ισως να περνάω την χειροτερη περιοδο της ζωής μου,ισως όχι.Οπως και να εχει νιωθω αποδυναμωμένη,νιωθω πως θελω την ζωη καποιου πιο πετυχημένου απο εμενα,καποιου πιο πλούσιου με λιγότερες δυσκολιες στη ζωη του. Αυτο ομως δεν γινετε και για αυτο το λογο πρεπει να σηκωθω επιτελους απο το κρεβατι μου και να ξεκινήσω να διορθώνω οτι δεν μου αρεσει στη ζωη μου,και θα ξεκινήσω απο τη σχεση μου με τη Ναρια.Θελω να της πω οτι μου ειπε η Αντιγόνη,θελω να της πω ποσο πολυ μου αρεσει και θελω να μου πει και εκείνη ποσο της αρέσω.
Σηκώνομαι γρηγορα πριν χασω την όρεξη μου και βρεθω στο κρεβατι για αλλες τοσες ωρες και κατευθύνομαι στην ντουλάπα μου.Φοράω μια μπλουζα,την φορμα μου και μια ζακέτα του αδερφού μου.Βρίσκω τα αθλητικά μου και έπειτα ξεκινάω για το σπιτι της Ναριας.

Οταν φτάνω χτυπαω την πισω πορτα της κουζίνας και περιμένω λιγο.

-Γεια σου κούκλα μου τι κανεις; Μου ανοιγει η κ.Στελλα και με καλωσορίζει.

-Μια χαρα εσεις;

-Εδω κανω δουλειες.Ο Λουκάς δεν ειναι εδω τον εστειλα να παρει ψωμι θα ερθει σε λιγο.

-Ενταξει θα τον περιμενω στο δωματιο του.

-Σαν το σπιτι σου κοριτσι μου.

Προσπερνάω τη κουζινα,διασχιζω το σαλονι και μπαινω μεσα στο διάδρομο με τις τεσσερις πόρτες.Η μια ανήκει στην Νάρια.Πλησιαζω, ανοίγω την πόρτα και μπαίνω μεσα γρηγορα κλεινοντας την πορτα πισω μου.

-Θες να μου πεις τι στο καλο κανεις εδω;Και πως μπαινεις μεσα ετσι; Την πλησιαζω ελαχιστα για το καλο της σωματικής μου ακεραιότητας και βαζω το δείκτη μου στο στομα μου.

-Σσσσς..μην φωναζεις θα μας ακουσει. Της λεω ψιθυριστά.

-Τοτε φυγε για να σταματήσω να φωνάζω.

-Ρε παιδακι μου χαλαρωσε για δυο λεπτα μονο.Θελω να σου μιλήσω και θα φυγω.

-Ενα λεπτό.

-Σύμφωνοι.Λοιπον ηθελα να σου πω οτι μιλησα με καποιον και μου ειπε καποια πράγματα που λες εσυ για εμενα κι θελω να μαθω αν ειναι αλήθεια.

-Πρωτον μιλα ξεκαθαρα και δευτερον αμα θελω θα σου πω.

-Οχι θα μου πεις.Εμαθα οτι δεν σου αρεσω και οτι ησουν μαζι μου μόνο για να ανακαλυψεις τις προτιμήσεις σου και δεν ειχες ποτε αληθινα αισθηματα για εμενα.

Η Προδοσία(1)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora