Αντιγόνη:
-Σε λατρεύω. Της λεω λαχανιασμενη και εκείνη συνεχίζει να φιλάει το λαιμό μου και να τρίβει την κλειτορίδα μου.
-Σσσς...μη μιλάς. Απανταει εκείνη.Δεν μου λεει ποτε πως νιώθει ειναι πολυ κλειστή στον εαυτο της και μιλαει μονο οταν θελει να μαθει για το πως πηγαινει η σχεση της Ναριας και της Χριστίνας.Νιωθω ηδη πολλες τυψεις που χαλαω τη σχεση τους αλλα αφου μου το ζυτησε η Αννα μου δεν προκειτε να της χαλούσα το χατήρι.Αν και θελω να της πω οτι δεν προκειτε να το ξανακάνω.
Με φιλάει στο στωμα και στη συνεχεια μου δαγκωνει το κατω χειλος μου και νιωθω πως τρελενομαι δεν μπορω ομως να το απολαυσω,στο μυαλο μου γυριζει συνέχεια το οτι πρεπει να μιλήσουμε.
-Σταματα. Της λεω μεσα απο τα δοντια μου και εκεινη βαζει δυο δάχτυλα μεσα μου ενω τριβει με τον αντίχειρα της την κλειτορίδα μου.Βογγητά βγαινουν απ'το στομα μου και δεν μπορω να τα ελέγξω. Σταματα Άννα. Της λεω τωρα πιο δυνατα αλλα δεν σταματάει και επιταχύνει τα δάχτυλα της και χουφτωνει το στηθος μου.Η ηδονή ειναι απερίγραπτη και με αποδυναμώνει,σφίγγω τα ποδια μου γυρω απο τη μεση της και πιέζω το σωμα μου πανω στο δικο της.Αφήνω ενα μεγαλο βογγητο ευχαριστεις να ελευθερωθεί και τελειώνω.Βγαζει τα δαχτυλα της απο μεσα μου αλλα συνεχιζει να με χαϊδεύει.Προσπαθω να βρω και παλι της δυνάμεις μου. Πρέπει να μιλήσουμε.
Της λεω και με φιλάει απαλά στο στόμα καθως συνεχιζει να με χαιδευει αργα στην κλειτορίδα μου.-Συμβαίνει κάτι μωρό μου; Παίρνω το χερι της για να σταματησει να με χαϊδεύει και την γυρνάω ανάσκελα ετσι ωστε να ειμαι εγω τωρα απο πανω της.Τα ποδια μου βρισκοντε δεξια και αριστερά απο τη μέση της και το υπολοιπο σωμα μου ειναι πανω της.
-Ναι.
-Πες μου.Μπορεις να μου λες τα πάντα.
-Το ξέρω.Να ηθελα να σου πω οτι...θελω να σταματήσω να ανάβω φωτιές στη σχεση της Χριστίνας και της Ναριας.
-Σου ειπε κάποιος κατι;
-Όχι απλα νιωθω ασχημα.Εχω γεμίσει τύψεις.
-Αφου έχουμε πει οτι το κανουμε αυτο για να προστατέψουμε τη Χριστίνα απο μια κακή επιρροή.
-Δεν νομιζω πως η Νάρια ειναι κακη επιρροη. Δείχνει να την αγαπαει πολυ.
-Αγαπη μου αν την αγαπούσε θα της μιλούσε όμορφα και οχι ετσι οπως μου εχεις πει οτι της μιλάει.Ετσι δεν ειναι;
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Προδοσία(1)
RomanceΜία ιστορία που αναφέρετε στις δυσκολίες των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και την προδοσία μεταξυ των ζευγαριών μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι... Η συνέχεια του βιβλίου λέγεται: "Η Εξιλέωση(2)" Άλλη μια ιστορία της gogoleon που θα σε τρελάνει ειν...