Το βράδυ ήταν πολύ δύσκολο. Ζήτημα να κοιμήθηκα 2 ώρες. Σκεφτόμουν τι πρέπει να κάνω με την Άννα. Τελικά αποφάσισα να πάω από το σπίτι της και να το συζητήσουμε από κοντά εφόσον δεν μου μιλάει αλλιώς.Σηκώθηκα από το κρεβάτι, έβαλα μια φόρμα και ενα μπλουζάκι όλα μαύρα. Τελευταία στιγμή θυμήθηκα την ζακέτα μου και τελείως αυθόρμητα την μύρισα ελπίζοντας πως θα έχει μείνει λίγο από το άρωμα της Νίνας αλλά τελικά μύριζε μόνο τσιγάρο.
* * *
-Ναι;
-Εγώ είμαι άνοιξε.
Δεν παίρνω απάντηση και μετά από λίγο ακούω το βουητό και σπρώχνω την πόρτα για να μπω μέσα. Ανεβαίνοντας τα σκαλιά για να φτασω στον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας πάνω πάνω σκεφτόμουν τι ερωτήσεις να της κάνω. Όπως " πόσο καιρό γίνεται όλο αυτό; " και " αν είχε ποτέ αληθινά αισθήματα για μένα; ".
Όταν έφτασα στον όροφό της, η πόρτα ήταν ανοιχτή. Μπήκα μέσα και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιό της ενώ ταυτόχρονα προσπαθούσα να την βρω.
-Εδώ.
Μου λέει από το κρεβάτι της που είναι καθισμένη. Μου κάνει νόημα να κάτσω δίπλα της. Είναι πανέμορφη και έχει ένα αμυδρό αμήχανο χαμόγελο στο πρόσωπό της. Κάθομαι δίπλα της και για λίγο επικρατεί μια αμήχανη σιωπή.
-Γιατί δεν σηκώνεις το κινητό σου; Σου είπε κανείς ότι τα κινητά τα έχουμε διακοσμητικά;
-Δεν ήμουν έτοιμη να απαντήσω στις ερωτήσεις σου. Που σίγουρα έχεις, έτσι δεν είναι;
-Ναι έτσι είναι.
Για κάποιον λόγο δεν ήξερα τι να πω. Ότι είχα προετοιμάσει το είχα ξεχάσει. Δεν αντέχω και γυρνάω να την κοιτάξω μέσα στα μάτια να της δείξω πως τα έχω χάσει μήπως και με βοηθήσει.
Τυλίγει τα χέρια της γύρω μου και με σφίγγει δυνατά...
-Μου έλειψες.
Μου έρχονται πολλές απαντήσεις στο μυαλό,τα περισσότερα είναι βρισιές αλλά δεν θέλω να χάσω την ψυχραιμία μου. Ξεκινάει να με φιλάει στο λαιμό, ύστερα ανεβαίνει σιγά σιγά πανω μου χωρίς να σταματάει να με φιλάει. Σηκώνω το κεφάλι της έτσι ώστε να μπορέσω να δω τα μάτια της. Νιώθω τα μάτια μου να καίνε, βούρκωσα. Μου δίνει ενα δυνατό φιλί στο στόμα που σιγά σιγά γίνετε πιο βαθύ. Οι γλώσσες μας παίζουν μέσα στα στόματά μας καθώς την χαϊδεύω από την πλάτη της ως τους γοφούς. Οι ανάσες μας επιταχύνονται καθώς με σπρώχνει πάνω στο κρεβάτι και ανεβαίνει πάνω μου. Ξαπλωμένες όπως είμαστε, μας γυρνάω έτσι ώστε να είμαι από πάνω της και εκείνη ξεκινάει να χαμηλώνει τα χέρια της ξεκουμπώνοντας την ζακέτα μου, βάζει τα χέρια μέσα από την μπλούζα και αρχίζει να με χαϊδεύει παντού. Ανασηκωνομαι βγάζοντας την ζακέτα και την μπλούζα μου ενώ εκείνη βγάζει τη μπλούζα και το σουτιέν της και συνεχίζουμε. Ξεκινάω να την φιλάω στον λαιμό, στο στήθος, την υπέροχη επίπεδη κοιλιά της και φτάνοντας εκεί που Θέλω. Κατεβάζω ότι με εμποδίζει και συνεχίζω να την φιλάω εκεί. Η γλώσσα μου κουνιέται σαν τρελή και δεν χορταίνω να ακούω τα βογγητά της ενώ έχει χώσει το κεφάλι της στο μαξιλάρι για να μην κάνει θόρυβο και μας ακούσει η μητέρα της.
ČTEŠ
Η Προδοσία(1)
RomanceΜία ιστορία που αναφέρετε στις δυσκολίες των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και την προδοσία μεταξυ των ζευγαριών μέχρι εκεί που δεν φαντάζεσαι... Η συνέχεια του βιβλίου λέγεται: "Η Εξιλέωση(2)" Άλλη μια ιστορία της gogoleon που θα σε τρελάνει ειν...